Propranolol

propranolol

Tremor (20 meningen)
Snel werkende schildklier (2 meningen)
Ziekte van Graves (1 mening)
Verhoogde hartslag (1 mening)

Propranolol bij migraine

Bojan Nikolik (28-06-2015)

23-12-2017

Hartritmestoornis

Het fijne is dat propranolol bij mij direct helpt tegen de hartoverslagen. Zo kan ik als ik meer last heb de dosis aanpassen. Nadeel is dat mijn gewicht is toegenomen doordat de vetverbranding op een lager pitje is gaan staan tijdens gebruik van propranolol volgens mijn diëtiste.
15-12-2015

Hartritmestoornissen

Na meerdere wegrakingen (flauwvallen zonder het te voelen aankomen), hiervoor neurologische onderzoeken gehad in Genk (B). En verscheidene keren een te hoge en te lage hartslag te hebben vastgesteld (in rust 178 en andere keren in rust 33). Heeft mijn cardioloog de betablokker aangeraden. Merk niet veel en heb nog steeds last van verscheidene eerder gemelde symptomen. Bi[lees meer...]jwerkingen: Vaak koude ("dode") vingertoppen en vaak naar het toilet 's nachts en nu al de 3e achtereenvolgende nacht zonder enige vorm van slaap. We zullen zien.
08-08-2015

Hartritmestoornissen

zeer tevreden over Propranolol niet alleen voor hartrimestoornis en te snelle hartslag, maar ook om migraine milder te laten worden en het werkt ook enigzins tegen angst en spanning.
28-07-2014

Hartritmestoornissen

enkele jaren geleden, nam ik dit product ook, had ik geen problemen, ben ermee gestopt, daar de vermoeidheid te groot werd. intussen nog bisoprolol genomen,maar ook dit werkte onvoldoende (nam wel een lage dosis, doch specialist kon niet verhogen, door overreactie op het pilletje!), sinds maart dit jaar 2014 neem ik opnieuw propranolol EG 40 mg in, de eerste week, prima, z[lees meer...]even dagen ritmestoornisvrij, dan begint die miserie terug, veel frequentere aanvallen. als zo'n aanval opkomt, en je hebt net een 1/2 tabletje genomen, kan je 2 uur en meer wachten alvorens het werkt ! nog maar te zwijgen van de vele bijwerkingen, die ik heb...ik heb in 98 een algo-neurodystrofie gehad, en sinds inname vd zwaardere bètablokkers, heb ik heel veel pijn in de voet( Südeck kant),..het deel voelt warm en pijnlijk aan. dit heb ik ook gehad met Selozok..ik vraag me af of Seloken, ook zo'n reactie geeft (familie van Selozok...) ik vind dat de dokters moeite moeten doen, bloed af te nemen, en te onderzoeken, waarom iemand niet tegen bepaalde medicijnen kan, ipv ze als " proefpersonen" te gebruiken.? Wij zijn daar de dupe van !! zij niet !!
25-01-2014

Hartritmestoornis

Ontzettend vel last van bijwerkingen. Angstig, nachtmerries, hallicunaties, hartkloppingen, uitgeput, emotioneel, kortademig, hoofdpijn, duizelig etc etc.
02-05-2013

Hartritmestoornissen

Na enkele jaren heel erg vermoeid, bij inspanning kreeg ik geen adem meer. Na 5 jaar eindelijk de oorzaak gevonden via de longarts. Ik schijn copd te hebben ( longefyzeem ) en mijn longcapaciteit was nog maar 52 %. Een groot gedeelte hiervan kwam door het medicijn propranolol. Via de cardioloog ander medicijn gekregen. Resultaat: longcapaciteit toegenomen . Nu 72%. Met de [lees meer...]medicijnen van de longarts kan ik weer normaal functioneren. Helaas blijf ik natuurlijk copd patient
03-09-2012

Hartritmestoornissen

helaas kwamen mijn klachten "door het medicijn heen" had voor mij dus geen effect.
29-02-2012

Hartritmestoornis

Gebruik dit middel nu al zo'n 33jr, het helpt wel tegen de ritme stoornissen maar er zijn wel degelijk vervelende bijwerkingen te noemen. O.a. Slapeloosheid, vergeetachtigheid, concentratie problemen, moeite met emoties, pijnlijke handen en vingers (reumatische klachten), Ook ben ik zo'n 10kg aangekomen zonder dat ik noemenswaardig veel eet. Denk dat ik van de week maar ee[lees meer...]ns langs de huisarts ga om te vragen of er een ander middel tegen is.
21-02-2012

30-06-2009
Vrouw

Hartritmestoornissen

Ik kreeg door dit middel een hele trage hartslag van 55. Daardoor kreeg ik nog meer ritme stoornissen. Ben er mee gestopt en heb ook geen ritme stoornissen meer.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (514) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum