Venlafaxine

venlafaxine

Postnatale depressie (6 meningen)
Dysthymie (3 meningen)
Overgang (2 meningen)
Zenuwpijn (1 mening)

Antidepressivum Venlafaxine

Arjen Walstra (26-04-2013)

21-10-2012

Venlafaxine (venlafaxine)

ben dus polytoxicomaan wat wil zeggen als ik een genotsmiddel gebruik ik er voor80 procent aan verslaaft geraak,ben als een paar keer opgenomen ma heb het nu onder controle.stoppen met venlafaxine gaat niet want wil dan opeens niet meer leven,dan neem ik liever mn pillen en heb ik een stabiel leven.heb nu een goed vrowke en alles lijkt te lukken .ik krijg een goede erectie[lees meer...] alleen ik kom niet klaar,en omdat we nog een kinderwens hebben ben ik hopeloos op zoek naar alle mogelijke oplossingen.kan iemand me helpe
18-05-2012

Venlafaxine (venlafaxine)

Ik gebruik al heel lang venlafaxine - ik schat inmiddels 2,5 jaar - en zit inmiddels al weer een hele tijd op de lage dosis van 37,5 mg. Ik heb (nog steeds) geen last van de symptomen die er volgens de huisarts op duiden dat ik zou moeten stoppen, dus ga ik er gewoon mee door. Het is namelijk supper effecitief tegen de klacht die ik er mee bestrijd, nl. slapeloosheid. Maar[lees meer...] ik heb sinds een tijdje last van een niet al te frisse lichaams- en zweetgeur, zelfs na wassen ruiken mijn sportkleren nog vies. Volgens mijn vrouw ruikt het naar kattepies, ik zelf neig meer naar borrelnootjes... :). Ik heb slechts het vermoeden dat dit verschijnsel een neveneffect is van venlafaxine gebruik. Deelt iemand deze ervaring?

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (512) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (482) - Antibiotica - penicillines breedspectrum