Bij  AngstX

13-11-2015 | Vrouw | 35
fluoxetine (20mg)
Ben vooral benieuwd naar de ervaringen mbt tot gewichtsveranderingen. Zijn er misschien gebruikers van Prozac/Fluoxetine die mij hier meer over kunnen en willen vertellen? Ik moet er nog mee beginnen, maar kon dit niet invullen. Ik deel hier dus niet mijn ervaring, echt puur een vraag. Hoop dat dat ook mogelijk is!

16-01-2015 | Vrouw | 36
Paniekaanvallen
Mijn therapeut heeft me geadviseerd antidepressivum te proberen. Al een poos had ik last van paniekaanvallen bij het opstaan en ongeslapen nachten. na eerste week gebruik had ik er meteen baat bij. Rust in het hoofd, lekker doorslapen en vooral een goede bui overdag. Na een half jaar merk ik toch dat ik afval wat me helemaal niet blij maakt. daardoor werkt de medicatie s[lees meer...]terker op me in. S'ochtends kan ik moeilijk opstaan. het liefst zou tot 10 blijven liggen. maar op zich tevreden.

02-04-2013 | Vrouw | 44
Paniekaanvallen
Het gebruik van fluoxetine is goed gegaan. Het enige is dat ik bij de capsules last kreeg van een soort kramp in mijn slokdarm, heel pijnlijk! Met de oplosbare tabletten was dit voorbij. Nu ik na 10 jaar wil stoppen heb ik wel een probleem. Met fluoxetine kun je in een keer stoppen, maar dat is niet verstandig is mijn ervaring. Ik kreeg rare flitsen door mijn hoofd, ter ho[lees meer...]ogte van mijn oren als ik oogbewegingen maakte of mijn hoofd draaide. Dt verschijnsel kreeg ik pas na 6 weken gestopt te zijn. Na een 4 weken met deze zg. Brain zaps gelopen te hebben ben ik weer gestart. En weg waren de flitsende gevoelens. Nu langzaam afbouwen proberen ...

18-02-2013 | Vrouw | 35
fluoxetine
zit nu op 5,5 week. Stemming sinds enkele dagen wat stabieler, nog vreselijk last van angst. meer en anders dan normaal. iemand ervaringen?

06-12-2012 | Vrouw | 17
fluoxetine
Is dit samen met de pil veilig?

15-05-2012 | Man | 43
fluoxetine
Ik slik al ongeveer 18 jaar fluoxetine 20. Dit nav een slechte relatie met heel veel spanning, waarna angstklachten begonnen. Door de fluoxetine werden klachten minder en kwam ik weer in evenwicht. Enkelejaren gelden gepoogd af tebouwen, echter toen kwamen de klachten weer terug. Weer gestart en ca 6 weken later was de boel weer stabiel. Ergo: ik blijf het levenslang g[lees meer...]ebruiken. Voor de gebruikers met bijwerkingenheb ik wel een tip: als je fluoxetine van een fabrikant hebt, dan kan het zomaar zijn dat fluoxetine van een andere fabrikant beter voor je werkt omdat ze andere hulpstoffen toevoegen. Zelf ben ik hier (helaas) door schade en schande achtergekomen. Voor mij dus enkel pillen van de oorspronkelijke fabrikant. (verzekeringen schrijven ivm kosten besparing af en toe andere fabrikant voor, maar viahuisarts recept met fabrikant laten opmaken...) Ik hoop dat jullie erwat aan hebben. In ieder geval heel veelsuc6!!!

16-04-2012 | Man | 28
fluoxetine
Ik gebruik dit nu een tijd voor angstklachten en het helpt prima. Hiervoor paroxetine en venlafaxine gebruikt maar hiervan had ik veel bijwerkingen. Dit middel heeft als enige bijwerking voor mij wat libidoverlies.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (551) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (506) - Antibiotica - penicillines breedspectrum