fluoxetine

TOGETHER trial: antidepressivum Fluvoxamine bij Covid-19

Mijnmedicijn  (07-09-2021)

09-04-2021 | Vrouw | 47
fluoxetine (20mg)
Wie kan mij vertellen of de Fluoxetina Tecnigen net zo goed werkt als de "originele"? Kan dit in combinatie met Sedoxil innemen? Ik start vandaag met deze medicijnen en maak me zorgen. Vast hartelijk dank voor jullie hulp!

02-01-2021 | Vrouw | 56
fluoxetine (20mg)
Ik slik de fluoxetine ruim 2 jaar naar een depressie. Ging gelukkig goed met mijn .Tot de verandering van fabrikant .Omdat het tijdelijk niet te verkrijgen was kreeg ik een Duits fluoxetine. Ben echt 5 weken echt beroerd geweest.Toen werd mijn geadviseerd om over te stappen met de Fluoxetine met minder hulpstoffen nu 3 weken bezig.Het gaat nog niet echt beter.pff

02-08-2021 | Man | 29
fluoxetine (20mg)
Fluoxetine gaf mij het gevoel dat ik drugs gebruikten. Hyper, geen rust kunnen pakken, niet kunnen slapen. Ik was ja een paar weken helemaal op en heb bij de psychiater aangegeven dat ik hier per direct mee wilde stoppen. Nu citalopram en dit gaat veel beter.

26-07-2021 | Vrouw | 18

14-03-2021 | Vrouw | 70
fluoxetine (20mg)
ben gestopt maar denk er ernstig over na om terug te nemen ik weet met mezelf geen blijf wenen even later gewoon altijd op en neer maar ik heb schrik dat ik nog meer rugpijn ga krijgen dan ik nu al heb en dat houd me tegen ik hoop dat het u kan helpen

20-01-2021 | Vrouw | 36
fluoxetine (20mg)
Zijn er onder jullie die gewrichtsklachten of spierpijn hebben als bijwerking van de fluoxetine? Ik hoor graag jullie ervaring.

08-11-2020 | Vrouw | 43

11-09-2020 | Vrouw | 26
fluoxetine (40)
In maart van paroxetine overgestapt naar fluoxetine na 6 jaar. Dit was heel heftig, heel erg ziek van geweest vooral veel spanningen angst en paniek. Laatste tijd is het wat stabiel maar nog steeds niet echt goed. Vandaag in overleg met de psychiater besloten om naast de 40mg fluoxetine 10mg brintellix te nemen, hij geeft aan dat dit middel weinig bijwerkingen geeft en mis[lees meer...]schien het laatste beetje effectiviteit omhoog haalt. Echter vind ik het heel spannend om hier mee te beginnen omdat ik bang ben om weer zo ziek te worden zoals in de beginperiode van de wisseling. Iemand ervaring met fluoxetine in combinatie met brintellix? En hoe dit uitpakt en effect heeft? Ik hoor graag van andere hun ervaringen.

31-03-2021 | Vrouw | 67
fluoxetine (20mg)
Sinds enige tijd ben ik na jààààààren gestopt met deze medicatie. Ik had geen last van bijwerkingen, maar nu ik gestopt ben heb ik steeds hoofdpijn !!! Kan ik ze dan niet beter terug nemen?

10-12-2020 | Vrouw | 27
fluoxetine (20mg)
Ik heb dit medicijn 10 jaar lang geslikt 40 mg. In deze jaren heb ik zoveel bereikt. Tuurlijk zijn er mindere dagen maar daar was goed mee om te gaan. Ik dacht afgelopen sept ik ga afbouwen en stoppen want alles gaat eigenlijk zo goed. Nu sinds vorige week zo erge paniek en angstaanvallen voel me er weer helemaal depri door.. heb oxazepam gekregen hielp niet voldoende e[lees meer...]n nu nog xanax. Hopelijk ben ik snel weer de oude. Ben wel weer begonnen met fluexetine

27-09-2020 | Vrouw | 19
fluoxetine (20mg)
Heb dit medicijn ruim 2,5 jaar gebruikt. Ik heb hier zeker baat bij gehad. Mijn stemming was stabieler. Mijn dalen waren minder diep. In het begin moeite gehad met wakker worden, alsof ik vast zat in mijn slaap. Na enkele dagen was dit weer over. Nauwelijks bijwerkingen gehad.

06-08-2020 | Vrouw | 67
fluoxetine (20mg)
Het heeft mij geholpen de zin van het leven weer te zien,alleen ben ik 10 kilo gegroeid en daar baal ik een beetje van.

05-08-2020 | Vrouw | 67
fluoxetine (20mg)
De Huisarts zei dat je juist afviel door dit medicijn, ik ben 10 kilo gegroeid.

14-07-2020 | Vrouw | 20

23-06-2020 | Vrouw | 67
fluoxetine (20mg)
Het heeft enorm geholpen bij de depressie,maar ik ben 7 kilo aangekomen ,en daar baal ik van,constant hongergevoel.

22-06-2020 | Vrouw | 36
fluoxetine (20mg)
In overleg met de psycholoog en huisarts gestart met Fluoxetine 20 mg. Stond er eerst wat sceptisch tegenover, omdat ik het idee van medicatie gebruiken niet prettig vond. Ik voelde me echter zo slecht, dat ik besloten heb om het een kans te geven. Van de bijwerkingen heb ik weinig last gehad. Na een week of vier begon ik verschil te merken en trok de zware mist in mijn h[lees meer...]oofd een beetje op. We gaan nu nog uitproberen of 30 mg beter werkt. Maar ben met dit verschil al heel blij.

Thyrax Duotab (862) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (573) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (526) - Antibiotica - penicillines breedspectrum