Fluoxetine

fluoxetine

Bij  DepressieX

05-12-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

Voor mij haalt het de scherpe randjes eraf. Heel fijn. Weinig tot geen bijwerkingen.
23-11-2019

26-09-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

Na jaren zoektocht naar hulp voor depressie gestart met gesprekstherapie en inname Fluoxetine 20 mg. De beide samen doe ik nu al jaren aan een stuk en deden/doen wonderen. Ik combineer de twee en zal deze ook blijven onderhouden. Geen ondervindingen van bijwerkingen maar moet wel eten bij het nemen van Fluoxetine om brandend maagzuur te voorkomen.
28-07-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

Vlakt af. Nergens zin in. Geen zin in leven. Je vraagt je hoe lang je nog moet.
04-07-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik nam Fluoxetine tegen depressie en angst, maar het na 2 weken gestopt omdat ik erg veel last had van bijwerkingen. Ik zweette 's nachts heel erg en had nachtmerrie, voelde me vervreemd en had anderzijds hypomane neigingen.
11-06-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

Na 2 weken gestopt met dit middel ivm ernstige bijwerkingen. Heel erg moe, afgevlakt, tot niks om staat en erg misselijk en buikpijn.
05-03-2019

Fluoxetine (fluoxetine)

In 2017 heeft mijn psychiater mij fluoxetine voorgeschreven omdat ik toch best wel depressief was. Ik zat bijna letterlijk op het randje tussen leven en dood. In het begin werden mijn klachten wel steeds heftiger. Maar een half jaar later was het wel weer geneutraliseerd. In oktober ben ik de afbouw begonnen, en vandaag de dag dat ik geen fluoxetine meer hoef te sl[lees meer...]ikken
03-12-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Na 14 jaar depressief te zijn uiteindelijk besloten om met anti-depressiva te starten. Na diverse SSRI's uitgeprobeerd te hebben bleek Prozac, voor mij, het middel zonder bijwerkingen en zeer effectief. Ik ben 3 keer (ongeveer een jaar) gestopt geweest maar de depressie kwam altijd weer terug. Besloten het maar de rest van mijn leven te slikken. Helaas merk ik wel dat de [lees meer...]werking minder is dan in het begin.
20-11-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Na een vreselijke opbouw periode van het merk Mylan ben ik overgegaan naar Fluoxetine, maar dan specifiek van de maker Actavis wat nu Aurobindo is. Ook al schijnt dit een niet zo 'moderne' zoals ze dit in vaktermen noemen, antidepressiva, zweer ik erbij. Dit is de tweede keer dat ik dit inneem en ik ben nu al 4 jaar stabiel en dat terwijl ik tussendoor een herseninfarc[lees meer...]t heb gehad, NIET gerelateerd aan de medicatie. Apothekers zeggen wel dat het verschil in fabrikant niet uit moet maken want de bestanddelen zijn hetzelfde maar ervaring heeft mij geleerd dat dit wel degelijk uitmaakt. Mijn arts heeft dan ook aangegeven dat ik dit merk alleen maar mag hebben uit medische noodzaak. Dus voel je het anders, dit zit niet in je hoofd. Volg je gevoel en blijf bij 1 merk.
19-05-2018

07-04-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Voorgeschreven voor meerdere klachten waaronder paniek, angst en depressie. Begonnen met 20mg om naar de 40mg op te bouwen. Jaren 40mg geslikt en op een piek moment zelfs 60mg. Nu na 4 jaar afgebouwd en sinds een week gestopt. Bijwerking die ik zeker heb ervaren is gewichtstoename. Wel is goed om te weten dat ik ook andere medicatie gebruikte die dit als bijwerking[lees meer...] heeft. Wel werkte het middel goed. Zo goed dat ik mij weinig zorgen maakte over de gewichtstoename. Je gelukkig en positief voelen is die extra kilo’s meer dan waard. Andere bijwerking is maagklachten. Ik gebruikte deze medicatie in combinatie met een maagbeschermer.
23-03-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Helpt heel erg goed vanaf een dag of 9 gebruik. Heb 20 mg 1x per dag, nergens meer last van
20-03-2018

19-02-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Gebruik het al jaren... kan door de bijwerkingen met minderen.. niet stoppen.. een hel.. wil er vanaf.
11-01-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Top medicijn! Zelf heb ik ADD en was vaak somber en angstig. Dit medicijn maakt me opener en veranderd me positief! Een aanrader! Groet A.
05-01-2018

Fluoxetine (fluoxetine)

Ik had al aantal jaar last van depressieve klachten en eetbuiten. Ik voel me sinds ik 40mg gebruik zoveel beter. Ik voel me niet meer somber en ben al 8kg afgevallen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum