ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
20-01-2019

Paroxetine (paroxetine)

NOOIT MEER PAROXETINE VOOR MIJ. Voorgeschreven vanwege huilbuien werd ik hiervan suïcidaal en gewelddadig want ik wilde mijn vrouw en dochter het verdriet dat ik er niet meer was niet aandoen. Na 5 dagen opnieuw naar de huisarts gegaan en toestemming gekregen om af te bouwen. Na een halve pil de moeilijkste nacht in mijn leven gehad. Gevochten tegen zelfmoord. De volgende[lees meer...] morgen ging het al iets beter. Met spoed naar de huis arts en de pillen op haar bureau gezet met de opmerking Deze rotzooi slik ik nooit meer. De volgende nacht weer niet geslapen maar wel met peace of mind. Nooit meer antidepressiva voor mij.
02-01-2019

Paroxetine (paroxetine)

Beste, Mijn vriend neemt al 8 jaar paroxetine. Hij is al 8 jaar ziek! De artsen kunnen niets vinden, hij is "gezond" verklaard... Maar hij is eigenlijk elke dag ziek. Grieperig, elke dag opnieuw al die jaren aan een stuk. De ene dag gaat het en de andere dag is het extreem. Wij denken dat het aan de medicatie ligt! Zijn er mensen met ervaring?? Help ... liefs
19-11-2018

Paroxetine (paroxetine)

Gestart met Paroxetine om een angststoornis met paniekaanvallen te beteugelen. Daar heeft het erg goed voor gewerkt. Wel veel last gehad van bijwerkingen in de beginperiode. Onlangs heb ik moet afbouwen en stoppen om over te gaan op een ander medicijn en dat was echt vreselijk. Afbouwen van dit middel is een ramp, ik ben ongelooflijk suïcidaal geworden, agressief ook.
16-09-2018

Paroxetine (paroxetine)

Beste gebruikers van paroxetine,ik gebruik dit nu exact 6 weken,veel bijwerkingen, maar de angst en depressive zijn er nog steeds,zou di nog langer duren dan 6 weken,of ,wie heft dit ook meegemaakt,ik ga al 6 weken door een kleine hel,
08-08-2018

Paroxetine (paroxetine)

Ik ben een vrouw van 21 jaar en ben ongeveer 3 weken geleden paroxetine beginnen innemen door mijn angststoornis. Op het internet lees je vaak nogal horrorverhalen over dit medicijn dus ik was zeer bang voor de bijwerkingen, maar dat viel verbazingwekkend mee. In de eerste week had ik erg last van knarstanden, slaperigheid (nam zeker elke dag een dutje) en duizeligheid. De[lees meer...]ze duizeligheid soms zo erg dat ik m’n bed niet uitkon! Daarnaast had ik erg last van slapeloosheid. Ondanks ik zo moe was werd ik elke nacht meerdere keren wakker en kon het wel uren duren voor ik terug in slaap viel. Normaal slaap ik goed door dus dit was vreemd voor mij. Vandaag, ong drie weken na ik het medicijn voor het eerst innam, heb ik voor de eerste keer kunnen doorslapen. Dit was dus wel de ergste bijwerking voor mij, maar als ik alle andere verhalen lees valt dit dus echt welgoed mee :) . Daarnaast had ik de eerste 2 weken last van verhoogde angst. Ik kon het huis haast niet uit omdat ik zoveel angst had! Maar nu in de derde week is dat voorbij. Een paar dagen geleden ben ik van 10mg naar 20mg overgestapt en ik voel nu al het verschil. Ik merk nu dat ik minder angst heb van dingen waar ik vroeger enorm over zat te piekeren en enorme angst van had. Ik raad dit medicijn echt aan voor mensen die niet meer weten wat te doen. Neem je leven terug. :)
22-03-2018

Paniekaanvallen

Na lang binnenzitten na operatie veel angsten om buiten te komen. Op weg naar psychose. Heeft me op de ergste moment er zeker door geholpen. Alleen vond ik de bijwerkingen die optraden wanneer ik wou stoppen of afbouwen zeer beangstigend. Heeft toch tweejaar geduurd voor ik er volledig mee kon stoppen.
12-10-2017

Paroxetine (paroxetine)

Ik gebruik dit middel tegen een angststoornis en heb tot 3 keer een poging gedaan om te stoppen, echter door de vele bijwerkingen en het terugkeren van mijn angststoornis ben ik steeds weer herstart. Ik slikte altijd 20 mg en heb het laatste jaar vanwege een lichte depressie 30 mg per dag geslikt, nu ben ik weer aan het afbouwen naar 20 mg. Dit gaat weer met de nodige bij[lees meer...]werkingen zoals tintelingen gepaard maar ik weet nu uit ervaring dat dit tijdelijk is (plm. 6 tot 12 weken). Ik blijf nu de rest van mijn leven op 20 mg, ik heb veel baat bij dit medicijn. Wel ben ik 10 kg zwaarder erdoor, maar liever dat dan de rest van mijn leven als een angstig vogeltje leven!
22-09-2017

Paroxetine (paroxetine)

Momenteel gebruik ik paroxetine 9 weken, na 2 weken me zeer slecht te hebben gevoeld merkte ik dat het medicijn ongeveer na 6 weken begon te werken. Echter deze week kreeg ik weer het nare gevoel in de buik waarvoor ik het medicijn slik terug. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad?en wat nou te doen? Verhogen of gewoon met 1 tablet doorgaan op de hoop dat het weer b[lees meer...]eter zal gaan.
Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!