Narcolepsie (1 mening)

Bojan Nikolik (17-04-2015)

31-03-2014 | Vrouw | 25
clomipramine
Dit medicijn is voorgeschreven door mijn huisarts. Paniekklachten gingen grotendeels over, maar ik werd er ontzettend moe van. Had een droge mond en zweette overmatig. Na een paar maanden ben ik hiermee gestopt en overgegaan naar sertraline.

02-02-2014 | Vrouw | 70
clomipramine (25mg)
vanaf mijn 12e jaar heb ik last van hevige paniek aanvallen en grote angst. Ik heb dan ook mijn hele leven antidepressiva geslikt. Want door deze angsten raakte ik ook 3 x in een hevige depressie . vanaf 2003 gebruik ik nu clomipramine dat had ik ook al eerder gebruikt met veel succes! Maar nu ik ouder wordt en niet meer zoveel beweeg, word ben ik 10 kg zwaarder gewor[lees meer...]den en het stopt nog niet!! Verder heb ik een hele droge mond, misschien kan iemand mij hierbij helpen uit eigen ervaring,

01-10-2013 | Vrouw | 38
clomipramine
Ik had geen baat bij clomipramine. Bleef mijn angsten en paniek houden

23-04-2013 | Vrouw | 65
clomipramine
Ik slik al 23 jaar clomipramine tegen ernstige angst-en paniekaanvallen. Ben wel eens gestopt maar kreeg weer dezelfde klachten. Dit medicijn helpt wel goed tegen deze klachten. De nadelen zijn wel dat je er dikker van wordt. En het erge transpireren dat vind ik zo erg. Ga je naar een feestje, heb je binnen de kortste tijd drijfnat haar. Ga ik gewoon wat dansen, ja hoor dr[lees meer...]ijfnat. Ik wil wel eens ervaringen van anderen hierover horen.

28-03-2013 | Vrouw | 23
clomipramine
Ik heb sinds mijn bevalling een angst en paniek stoornis , veel medicijnen geprobeerd met ernstige bijwerkingen zoals Zelfmoord neigingen 20 min buiten bewustzijn geweest dus wou het NOOOIT meer . Nu loop ik bij een kliniek 1x in de week en slik ik clomepramide eerste week tablet 10mg ging 2 dagen goed met me daarna 20mg voelde ik iets bijwerking ! en vandaag de 25mg . De [lees meer...]bijwerkingen vallen tot nu toe mee wat ik lees veel op de site is ik woord dik en de bijwermkingen en raad het mensen af is onzin je moet ook het positieve erop zetten ieder lichaam van het mens is anders en reageert anders mensen schrikken anders af . Ben wel erg moe maar wat heb ik liever even dit gevoel of die ernstige paniek aanvallen enz nou dan maar moe en dikker worden hoor .! Weet iemand wanneer dit middel echt gaat werken ?

10-02-2013 | Vrouw | 49
clomipramine
ik slik ze nu al een aantal jaren in samenwerking metdiazepam . het gaat uitstekend en begin nu met afbouwen

31-12-2012 | Man | 33
clomipramine
Ik had dwang en angststoornissen. Bang voor enge ziektes en bewust het opzoeken op internet wat bijv een hoestje zou kunnen zijn. 10 min later dacht ik dat ik ernstig ziekvwas met alle gevolgen vandien. Ben 3x naar psychiater geweest uit eigen wil. Praten hielp niet. Moest een bloedtest doen en er kwam uit dat ik een stofje in mn hersens mis. Clomipramine vult dit aan. Ik [lees meer...]voel me herboren. Helaas slik ik deze rommel al een aantal jaar en zal dit voorlopig moeten gebruiken. Hetis niet anders. Maar ik heb gelukkig weer de touwtjes in handen en voel mij super.en maar 1 tabletje per dag.

10-12-2012 | Vrouw | 31
clomipramine
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van clomipramine icm met sociaal fobie? Ik heb namelijk last van de stoornis sociaal fobie. Ik weet niet of het middel clomipramine daarbij help? Ik hoop spoedig op jullie reacties. Groetjes, Anoniem