Bij  DepressieX

Narcolepsie (1 mening)

Bojan Nikolik (17-04-2015)

25-03-2015 | Vrouw | 57
clomipramine (10mg)
tijdens overgang steeds meer depressieve gevoelens en huilbuien, slecht slapen ed. na enkele dagen gebruik voelde ik mij al beter en sterker worden. nu ben ik aan het afbouwen van 3 x 10 naar 2 x 10. Weinig bijwerkingen alleen weer wat onrustige benen 's avonds.

16-02-2015 | Vrouw | 20
clomipramine
Ik gebruik nu een jaar Clomipramine en ik heb er nog nooit een positief gevoel van gehad/beleefd. Wel had ik last van bijwerkingen vooral in het begin veel last van duizeligheid. Ben nu ook erg blij dat ik kan stoppen met dit medicijn. Is niet aan te raden.

10-12-2014 | Vrouw | 51
clomipramine
Aantal jaren terug zware burnout/depressiviteits klachten gehad. Na lang onderzoeken en proberen uitgekomen bij Clomipramine. Moet je wel langzaam opbouwen en ook weer langzaam afbouwen. Ik mag nu zelf bepalen wanneer ik het slik. Zit nu op 10mg per dag. volgens artsen kan dit niet helpen, maar bij mij is dit voldoende. Ik slik het niet het hele jaar, af en toe een aanta[lees meer...]l maande Als je te hoog/ te veel krijgt, wordt je er echt slaperig van. Neem het in tegenstelling tot advies artsen, 's morgens in. Als ik het 's avonds in neem, wordt ik na 2-3 uur slapen wakker en kan dan niet meer in slaap komen. Nu ik het 's morgens inneem gaat dat helemaal goed.

21-04-2014 | Man | 33
clomipramine (75mg)
hoi allemaal, heb psychisch geholpen, maar heb zeer veel last van transpireren verder is het wel goed middel. groeten Jan

17-01-2014 | Vrouw | 32
clomipramine
Na 5 andere middelen geprobeerd te hebben zonder resultaat uiteindelijk op de clomipramine uitgekomen. Ik kan niets zeggen over de effectiviteit van dit middel, want door de bijwerkingen is het me niet gelukt om voldoende hoge doseringen in te nemen. Moest beginnen met 75mg. Na 4 uur was ik doodziek, misselijk, overgeven. Dat was dus geen succes. Terug gegaan naar 25 mg ma[lees meer...]ar de misselijkheid bleef dusdanig aanwezig dat ik eigenlijk niets meer at. Gestopt. Een aantal maanden later wilde ik het toch nog een kans geven en ben met 25 mg begonnen, maar weer 4 uur na inname hevig braken. Dit was voor mij niet te doen. Jammer, had mijn hoop toch wat op dit middel gevestigd...

31-08-2013 | Man | 39
clomipramine
Ik gebruik dit medicijn nu een aantal weken. En heb dit vroeger ook veel gebruikt. Wat ik vooral een vervelende bijwerking vind is het onvermogen om een orgasme te krijgen. Het duurt onzettend lang en soms wil het ook niet gebeuren. Zijn er meer mannen die hier last van hebben. Heb dit probleem bij alle soorten anti-depressie medicatie. Seroxat Remaron bijv..

27-06-2013 | Vrouw | 65

25-06-2013 | Vrouw | 62
Depressief
Mijn vrouw heeft al jaren depressies en heeft zojuist Clomipramine afgebouwd. Ze heeft veel lichamelijks en psychische klachten en wil niet meer leven. Niets helpt hier tegen. De klachten worden elke dag erger, behalve ik, (haar man) heeft ze niemand die zich wat van haar lot aantrekt. Stuur haar wat bemoedigende opbeurende mailtjes om haar een hart onder de riem te steken[lees meer...]. Ik ben als echtgenoot WANHOPIG!!! Reageer aub met lieve woorden op ons (ze heet Marianne).

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum