liraglutide

Gliclazide (66 meningen)
Jardiance (59 meningen)

16-06-2022 | Vrouw | 54
Afslanken - overgewicht
Na van alles geprobeerd te hebben jaren lang, kwam ik in aanmerking voor Saxenda. Ik en zelf injecteren, zag ik niet zitten maar echt appeltje eitje . Ik ben nu 10 weken bezig en 9 kilo kwijt . Het hongergevoel gaat echt weg . Het is echt fijn. Ik ga nog een paar maandjes door nog zo'n 10 kilo en ik word hier echt blij van.

10-06-2022 | Vrouw | 56
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik saxenda nu 6 weken, en ik ben zeer tevreden. Nu al 10 kilo afgevallen, totaal geen bijwerkingen. Het hongergevoel is verdwenen. Het wordt helemaal vergoed door mijn zorgverzekering. Ik vind het een wondermiddel!

01-08-2022 | Vrouw | 57
Afslanken - overgewicht
Nu 6 weken bezig, en 6,5 kilo kwijt , dat ik dat nog mag meemaken op mijn leeftijd. Worstelde al als kind met overgewicht. Heb ook ernstige artrose dat wordt niet minder maar hopelijk wel dragelijker met minder gewicht. Ben alleen bij de GLI niet echt er uit hoe ik in de gaten gehouden wordt.

01-08-2022 | Vrouw | 59
Afslanken - overgewicht
Blij mee! Ben na de 1e dosis van 0.6 geleidelijk gaan verhogen met 1 klikje per dag ipv 0.6 per week omdat ik snel bijwerkingen kreeg. Kreeg ik een bijwerking dan verhoogde ik niet. Dit werkte tot nu toe goed. Zit op 2.4 maar ga in overleg met de huisarts terug naar 2: Ben ineens draaierig en heel moe. Wel in plm 8 weken 7 kg kwijt. Was al 14kg afgevallen met behulp van ee[lees meer...]n app maar stond stil. Op zich nog steeds heel blij mee ondanks de bijwerkingen.

21-07-2022 | Man | 60
liraglutide (6mg/ml)
Hallo, Nu 4 weken bezig met gezonde leefstijl! Voeding, bewegen en Saxenda. Zonder ondersteuning van Saxenda zal waarschijnlijk mijn resultaten er anders uit hebben gezien! In 4 weken 10 kilo afgevallen kom in mijn geval neer op 9 %.

03-08-2022 | Vrouw | 61
Afslanken - overgewicht
Na in 2010 een GBP te hebben gehad, nauwelijks afgevallen, in totaal 15 kilo. Kan nog steeds niet veel eten maar er gaat geen kilo meer af. Heb ook COPD gold 2 dus kan niet veel bewegen, doe wel fysiotherapie 2 x per week. Via de huisarts SAXENDA gekregen en het werkt echt super goed. Geen hongergevoel meer, moet echt af en toe denken, oja, moet wat eten. Heb veel last v[lees meer...]an obstipatie en gebruik daar zakjes voor, dat werkt iets beter. Wel vaak duizelig en veel pijn in mijn buik, maar ik val wel wat af en dat is geweldig. Echt een aanrader.

30-07-2022 | Vrouw | 63
liraglutide (2,4)
Trage schildklier
Na 8 jaar alleen maar aangekomen te zijn meer dan 40 kg diverse dieeten dieetiste alles geprobeerd maximale gewichtsafname 900 gram zo frustrerend. Nu ben ik 4 weken bezig en er is 8 kg af Geen bijwerkingen gehad, niets Geen hongergevoel voel me zo blij dat eindelijk met deze medicijn het wel lukt, Het motiveert me enorm met bewegen en goed op de voeding te lette[lees meer...]n Ben echt vol lof

25-07-2022 | Vrouw | 63
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik nu 6 weken Saxenda en ben 5,5 kg afgevallen. Ik eet kleinere porties en het is gemakkelijk om gezond te eten. Het grote verschil is dat ik de hele dag door verzadigd ben en niet meer de hele dag bezig ben met eten. Het dagelijks spuiten is geen probleem en gaat ook heel gemakkelijk met de pen. Nauwelijks bijwerkingen. Ik was op eigen kracht 30 kg afgevallen, m[lees meer...]aar ben in het afgelopen jaar weer 8 kg aangekomen. Het afvallen op eigen kracht lukte niet meer, maar nu met Saxenda lukt het wel. Ik ben er erg blij mee!

05-07-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
Eerste 3 weken 2 keer erg misselijk geweest. Heftig braken. Daarna ging het beter. Hoofdpijn werd ook minder. Nu na 4 weken nog steeds vermoeidheid. Wel 3.5 kg afgevallen. Erg blij mee.

28-06-2022 | Vrouw | 66
Afslanken - overgewicht
In het begin echt veel bijwerkingen nu na 4 weken begint het zich te stabiliseren. Ik heb zeker in het begin gedacht waar ben ik aan begonnen. Nog wel last van vermoeidheid en nog af en toe misselijk met name na een ophoging. Maar ik blijf positief en al een aantal kilo's verloren en dat is het doel.

08-09-2022 | Man | 69
Afslanken - overgewicht
Bij gewicht van 133 kg naar huisarts gegaan met verzoek om Saxenda voor te schrijven. Ik had overgewicht met artrose en slaapapneu. Begonnen in juni met het opbouwschema. Aanvankelijk veel bijwerkingen, maar viel wel veel af. Nu in september in totaal 20 kg afgevallen. Goede begeleiding van huisarts en POH. Start volgende week met GLI.

23-08-2022 | Vrouw | 70
liraglutide (3)
Afslanken - overgewicht
het rare is dat ik wel ervaar dat trek om te snacken weg is , dat voelt wat minder opgejaagd. en afvallen lukte voorheen helemaal niet bij energie beperkt dieet en nu gaat t met onsjes....heel langzaam maar t gaat. ik zou willen dat ik een voedingsschema kreeg dat iets meer deed. wie kan me vertellen wat jullie eten.

25-07-2022 | Vrouw | 70
Afslanken - overgewicht
Na 4 weken als 6,5 kg kwijt. Kon nooit ‘zomaar’ afvallen. Nu lukt t met Saxenda wel. Ondanks schildklierproblemen. Echt erg blij mee. Twee dagen wat hoofdpijn verder geen bijwerking. Alleen wel droge mond.

Thyrax Duotab (869) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (593) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (554) - Antibiotica - penicillines breedspectrum