levetiracetam

Epilepsie (235 meningen)

14-05-2013 | Man | 44
levetiracetam
Epilepsie
mijn man heeft dit jaren geslikt en sinds hij nu vrij is van de keppra is hij totaal veranderd geen hoofdpijn meer, geen last meer van depressiviteit een totaal ander mens.

09-08-2022 | Vrouw | 63
levetiracetam (2000mg)
Epilepsie
Moet sinds drie dagen verhoogt keppra 2000mg eerst was1750mg kreeg aanvallen vandaar verhoging veel plassen duizelig in hoofd misselijk overgeven mening sinds drie dagen verhoging wie heeft dit ook

08-08-2022 | Vrouw | 63
levetiracetam (1750)
Epilepsie
Krijg je daar dementie of parkinson van ik gebruik ze al jaren arst wil smorgens verhogen na1000 mg zou graag weten dat is mijn angst veder bevallen ze al enkele keer aanval laatste tijd

04-03-2022 | Vrouw | 32
levetiracetam (500mg)
Een hel, na jaren depakine op dit gezet want dat was veilig. Op 3 maanden werd ik depressief en neerslachtig ook heel agressief en had er op de laatste dag naast mij een scherp voorwerp gelegen kon ik dit niet schrijven. Ik raad het echt af!

02-11-2021 | Vrouw | 58
Epilepsie
Ernstig ongeluk bloeding coma stress Na meningeoom beter Griepprik gehad na een uur epileptische aanval

11-10-2021 | Vrouw | 32
Epilepsie
Geen effect, geen bijwerkingen,...

05-10-2021 | Vrouw | 72

21-09-2021 | Vrouw | 72
Epilepsie
Keppra is effectief maar de bijwerkingen zijn heel vervelend

15-08-2021 | Vrouw | 40
Epilepsie
Keppra in combinatie met frisium 10 mg s avonds en bij meerdere absences rivotril gaat het ondanks triggers die zich voordoen al bijna een half jaar goed, geen grand mall aanvallen of status epilepsie meer gehad.

06-08-2021 | Vrouw | 43
levetiracetam (500mg)
Vijf jaar terug paar epileptische aanvallen gehad, hersentumor bleek de oorzaak te zijn. Deze is deels verwijderd, restant behandeld met chemo en radiotherapie. Slik sinds eerste aanval tweemaal daags 500 mg, zou graag dosering willen halveren. Heb sinds gebruik geen zin meer in sex. Neuroloog zegt dat dit laagste dosis al is. Zou graag willen weten of er andere gebruikers[lees meer...] zijn die wel dagelijks tweemaal 250 mg nemen.

18-07-2021 | Vrouw | 29
levetiracetam (750)
Epilepsie
Tonisch Clonische aanvallen die zelden opkomen maar als ze er zijn in heftige vorm. Twee jaar geleden van Depakine overgestapt naar Keppra. Toen is er na ruim 5 jaar aanvalsvrij een aanval doorgebroken. Bijwerkingen leken redelijk stabiel al vroeg ik me wel eens af wat nog restbijwerkingen konden zijn of dat het aan mezelf lag. Recent vier aanvallen gehad waardoor medicati[lees meer...]e opgehoogd en nu ervaar ik een boel bijwerkingen waar je als persoon niet blij van wordt.

21-03-2021 | Vrouw | 44
Epilepsie
Voor mij de ergste horror periode (lichamelijk) in mijn leven. Geen controle over mijn lichaam meer.

18-03-2021 | Vrouw | 55
Epilepsie
Na een hersentumoroperatie in 2012 kreeg ik partiële epilepsie aanvallen en heb diverse anti-epileptica voorgeschreven gekregen. keppra of in mijn geval levetiracetam (soortnaam) werkt uitstekend ik ben al een aantal jaar aanvalsvrij. Ik heb last van slechts één bijwerking en dat is slaperigheid overdag.

03-03-2021 | Vrouw | 42
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Ik neem reeds 9 jaar Keppra 750 2x per dag. Ik ben als persoon veel veranderd ( neerslachtig, prikkelbaar,...) Vorige week terug een grote aanval gehad. Mijn medicatie is nu verhoogd naar 2x 1000. Ik heb hoofpijn, ben moe, misselijk en enorm draaierig. Kan dit door de verhoging van de medicatie komen?

17-02-2021 | Vrouw | 1
levetiracetam (250mg)
Mijn kind van 1 jaar heeft epileptische aanvallen. Het is begonnen met een koortsstuip en heeft geresulteerd in geregelde aanvallen op maandelijkse basis. MRI = geen issue. EEG = geen issue. DNA = geen issue. Metabolisme = geen issue. Ze krijgt nu Keppra 2 maal daags 2mg. Nu begint ze rare klachten te ontwikkelen, zoals agressie, boosheid en knikkende hoofd met o[lees meer...]gen dicht. Vooral laatste zijn we erg bezorgt erover. We weten dus niet als dit door de medicijnen komt ja te nee en hoe we deze aanvallen kunnen genezen. Men kan geen diagnose stellen!! Heeft iemand zo een gelijke ervaring meegemaakt of weet iemand toevallig een arts die ons hierin beter kan helpen? Laat aub een bericht achter. Alvast bedankt.

23-07-2020 | Vrouw | 61
levetiracetam (1000mg)
Epilepsie
Toen ik 2x daags 750mg ging goed maar na verhoging savond niet tril in benen en moe reden verhoging snachts een aanval heb gehad

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum