lamotrigine

Epilepsie (54 meningen)
Bipolaire stoornis (4 meningen)
Depressie (1 mening)
Migraine (1 mening)

27-08-2019 | Man | 70
lamotrigine (100mg)
Epilepsie
na 15 jaar hoop ik dat er een allergie tablet tegen dit verschijnsel komt IK GEBRUIK 350 MG PER DAG

14-02-2012 | Man | 73
lamotrigine
Epilepsie
Al meer als 50 jaar heb ik epilepsie en slikte al vanalles , vroeger marthoine en vethoine ( bestaan ze nog ) ?????? weet het niet toen was er meermaals grand mal , maar nu bij het slikken van lamictal en depakine chrono + frisium voel ik mij veel beter absences ( grand mal gedaan ) een zaak weet ik zeker tot nu toe zal niemand die ellende die men gratis gekregenn heeft ku[lees meer...]nnen genezen , verslaafd aan drugs - alcohol en andere dure vuiligheid die is men zelf gaan zoeken .

04-07-2014 | Vrouw | 74
lamotrigine (100mg)
Epilepsie
mijn vrouw heeft drie jaar geleden een soort epilepsie aanval gehad, door te veel water te drinken heeft ze al haar goede stoffen uitgeplast, en 24j geleden een trombose gehad en ze kreeg keppra, maar daar werd ze depressief van dan. dekapine gekregen en na een paar maanden kreeg ze bijwerkingen, bloedingen langs de anus dan overgestapt naar lamactine 2x100mg per dag nu al[lees meer...] acht maanden en heeft daar ook bijwerkingen, soms moeilijk wakker worden, sufheid, soms hoofdpijn, soms koortsig en griepsymptonen al maanden veel hoesten. dokter zegt tegen mijn vrouw dat het een tik is en dat ze niets hoort op de longen en rode vlekken op haar lichaam die groter worden, is dat allemaal toeval? Ik zou het niet weten. Mijn vrouw heeft sindsdien geen aanval gehad, we hebben gevraagd aan de neuroloog of ze mag afbouwen en stoppen en hij zegt nee. nochtans heb ik eens gelezen van een professor van uzleuven als je 2j aanvalsvrij bent geweest dat je mag afbouwen en stoppen met het medicijn tegen epilepsie wat is nu de waarheid en waarom zeg onze dokter nee ik zou dat graag willen weten van iemand anders.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (544) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum