Ervaringen met Diane-35

Bij  AllergieX

06-04-2013 | Vrouw | 22
cyproteron / ethinylestradiol
Ik ben ongeveer op mijn 17e begonnen met deze pil tegen mijn puistjes, daar hielp het heel goed tegen en daarom ben ik deze pil ook blijven slikken. Ik was altijd wel erg moe, maar dat was ik voor het slikken van de pil ook al. Soms had ik alleen wel last van migraine. Ik had ook wel stemmingswisselingen en was niet meer zo vrolijk altijd. Ongeveer anderhalf jaar geleden b[lees meer...]en ik heel erg ziek geworden en kon helemaal niks meer, had hoofdpijn, koorts, zweten, buikpijn, beroerd en bijna elke dag aan het overgeven. Moest bijna elke week naar het ziekenhuis voor onderzoeken, maar de artsen konden niks vinden. Na een halfjaar kwamen ze erachter dat ik een glutenallergie heb. Toen ik ben begonnen met een glutenvrij dieet ging het na een tijd al wel veel beter. Toen ik op het nieuws hoorde van de Diane pil ben ik er meteen mee gestopt, het duurde ongeveer anderhalve maand voordat ik ongesteld werd, en dat is nu anderhalve week geleden, maar sinds ik ongesteld ben ben ik heel erg ziek weer, weer erg zweten, hoofdpijn, buikpijn, zere borsten, overgeven, last van me darmen, moe en heel erg haaruitval. En dat is nu na anderhalve week nog steeds niet over. Ik weet niet of dit allemaal van de Diane pil komt of omdat ik gewoon ziek ben geworden anderhalf jaar geleden en dat ik nu weer ziek ben, of dat dit allemaal wel van de pil komt. Ik ben benieuwd of er iemand is die dit ook heeft gehad en of het echt door de pil komt en wanneer het weer over gaat.

05-03-2013 | Vrouw | 32
cyproteron / ethinylestradiol
Ik heb van mijn 13tot mijn 22ste ongeveer de Diane 35 geslikt vanwege puistjes en onregelmatige cycles Toen ik het slikte veel last van mijn buik gehad werd afgeschreven onder het mom spastische darm. regelmatig migraine aanvallen kwam aan en kreeg allergien Toen ik19 was ben ik zwanger geworden Met de diane 35 pil en tot 4en een halve maand was ik gewoon onges[lees meer...]teld tijdens mijn zwangerschap heb zonder dat ik het wist dus de pil dus vrolijk door geslikt gelukkig wel een gezonde zoon op de wereld gezed deze heeft alleen een paracetamol allergie Inmiddels ben ik 32 verga Nog steeds met regelmaat van de buikpijn en slapende benen Deze heb ik Een dag of 4 zwaar irritant lijkt net of je geen controle hebt over je benen de weekdag ik ongesteld ben en de weekender voor het verschrikkelijk warm twee jaar terug viermaanden met buik klachten gelopen bloed in mijn ontlasting aan toe wat het was mag Joost weten ze hebben het nooit kunnen vinden hierna kreeg ik nog meer allergie verschijnselen loop inmiddels met spuiten in mijn tas pillen en puffers om mijn allergien onder de knie te houden Zou dit allemaal door dat ene pilletje gekomen zijn die ik jaren heb geslikt ???