Ervaringen met Topicorte

desoximetason

Bij  PsoriasisX

11-03-2023 | Vrouw | 35
Psoriasis
Gebruik het al langere tijd op mijn hoofdhuid, nu ik kort haar (alopecia) heb is het makkelijker in gebruik. Met lang haar vond ik mijn haar altijd erg vet worden en was moeilijk eruit te krijgen omdat ik geen normale shampoo kan verdragen. Het enige wat ik merk is dat ik elke keer als ik het gebruik hoofdpijn krijg en dat vind ik wel erg nadelig. Ik heb psoriasis en sebor[lees meer...]roïsch eczeem..

14-11-2019 | Man | 82
Psoriasis
Lichttherapie verergerde mijn klachten en werd bedolven onder huidproblemen. Ben daarmee gestopt en via de Dermatoloog Topicorte gaan gebruiken. Snel bracht deze creme mij weer naar weer een in de hand te houden klacht. Maar nu is het niet meer leverbaar. Wanneer weer wel is niet te zeggen. Moet een vervanger vinden.

19-05-2019 | Vrouw | 21
Psoriasis
Ik gebruik het met name op de hoofdhuid. Middel werkt erg goed tegen de jeuk en ook heel erg goed tegen de schilfers. Middel moet wel goed onderhouden worden. Wel last van wat bijwerkingen; vaak rode blosjes op de wangen, dunne gevoelige hoofdhuid, boller gezicht. Soms is het wat lastig op de hoofdhuid aan te brengen, omdat het zo enorm vloeibaar is.

26-09-2019 | Man | 82
Psoriasis
Mijn hele lichaam was helemaal bedolven onder rode onstekingsplekken. Had al veel cremes al geprobeerd. Lichttherapie had een zeer negatieve werking en kreeg naderhand veel meer last. Na het zoveelste bezoek aan de dermatoloog kreeg ik het recept voor desoximetason emulsie cutaan 2.5mg.( Topicorte) Onverwacht groot succes Jeuk weg en rode plekken werden snel minder. Ik heb[lees meer...] het ook op mijn hoofdhuid gebruikt en na eenmaal smeren een reuze succes. Ik heb ondervonden dat deze huidaandoening niet voor iedereen gelijk is en dat bij anderen een ander type creme wel helpt. Breng nu de emulsie om de dag aan en hoop er wat beter van te worden alhoewel ik weet er nooit helemaal vanaf zal komen.

16-04-2012 | Man | 74
desoximetason
Psoriasis
Ureum 10% in Topicorte EM. pas na enige maanden dagelijks gebruik is het resultaat goed merkbaar en vraagd daarna om "onderhouds"gebruik, m.a.w. niet elke dag. Trekt snel het snel in de huid. dus geen vlekken in de kleding. Is nagenoeg reukloos. Ben zeer tevreden Nadeel beperkte houdbaarheid.