Ervaringen met Denorex RX

Toctino (31 meningen)
Dupixent (31 meningen)

15-10-2019 | Vrouw | 19
Eczeem
Ik gebruik dit product tegen mijn eczeem op mijn hoofdhuid. Sinds ik het product gebruik heb ik minder schilfers op mijn hoofd en minder irritatie na het douchen. Ik wissel het om de douchebeurt af met gewone shampoo. Mijn huisarts had namelijk aanbevolen om het om de douchebeurt te gebruiken. Zodat het effect het meest effectief is.

11-03-2021 | Vrouw | 20
Eczeem
Werkte bij mij totaal niet en had het idee dat het op de dagen waarop ik de shampoo niet gebruikte de jeuk erger werd. Echter, ze zijn er bij mij nog niet uit of het eczeem of toch iets anders is dus mogelijk werkt het voor anderen wel

14-06-2022 | Man | 21
Eczeem
Zoals anderen benoemen, het enige middel dat werkt tegen eczeem. Omdat ik graag iets vergelijkbaars wilde, veel gezocht op internet. Er bleek een apotheek (uit Oldenzaal) een tijdlang een tussenoplossing te hebben, met dezelfde werkzame stoffen. Toen ik daar weer een keer voor een extra fles heen belde, kreeg ik het bericht dat het nu ook weer machinaal geproduceerd wordt[lees meer...], door 'De magistrale bereider'. Kortom, Denorex bestaat niet meer, maar er zijn vervangende oplossingen met precies dezelfde werkzame stoffen.

21-04-2020 | Vrouw | 44

02-09-2019 | Vrouw | 45
Eczeem
Als ik het gebruik hevige jeuk en vet haar de volgende dag. Heb een parfumallergie sinds kort ik gebruik het niet meer

03-06-2021 | Vrouw | 53
Eczeem
Werkt bij mij al jaren zeer effectief. Heb het gemiddeld 2x per jaar nodig en gebruik dan max 1 fles van 200 ml. Daarna neemt de werking af wat logisch is gezien de koolteeroplossing en menthol. Gebruik de shampoo dan 3 of 4 keer (wel 2x wassen op 1 moment) en dan alleen op de plek waar ik last heb van jeuk, roodheid en schilfers. Dan was ik er weer een half jaar (soms ie[lees meer...]ts korter of langer) van af. Nu hoor ik van mijn apotheek dat het niet meer wordt geleverd sinds een jaar. Vreemd want ik zie dat er 77% tevredenheid is over dit product. Soortgelijke producten hebben een lager percentage tevredenheid, gemiddeld 33%. Ik vermoed dat het gezien de prijs (euro 25) is wegbezuinigd. Ketoconasol shampoo is een vervanging van Denorex en is niet leverbaar, vermoedelijk door Corona zegt mijn apotheek. Blijft in mijn geval over (apotheek in overleg geweest met huisarts) Selsun shampoo. En ik ben niet geheel verbaasd, want deze wordt niet vergoed want kun je ook kopen bij de drogist. Vraag: is Denorex Rx shampoo nog te krijgen? Zo ja dan hoor ik graag waar en hoe.

28-07-2020 | Vrouw | 62
Eczeem
Ik gebruik het middel Denorx RX nu al een aantal weken, samen met een zalf op mijn hoofdhuid tegen eczeem. De zalf gebruik ik nu nog heel weinig omdat de schilfers nu zowat wel verdwenen zijn. Omdat ik niet op mijn hoofd kan kijken vraag ik af en toe mijn dochters dat voor mij te. Doen of mijn man. De schilfers verschijnen dan weer hier en dan weer daar. Ik was mijn haa[lees meer...]r nu twee maal per week met deze shampoo. Ik had gehoord van de huidarts dat het wel een jaar ging duren voor het weg gaat. Ik ben blij dat ik geen jeuk meer heb en dat mijn hoofd niet meer “sneeuwt” . Na het wassen behandel ik mijn haar met een conditioner van Naif, ook de shampoo die ik straks zal gebruiken is van Naif evenals alle haarproducten die ik van plan ben te gaan gebruiken omdat daar geen rommel in schijnt te zitten.