Ervaringen met Condyline

podofyllotoxine

Bij  CondylomaX

Wratten (21 meningen)
SOA (seksueel overdraagbare aandoening) (12 meningen)
Huiduitslag (0 meningen)

Aldara (71 meningen)
Formule W Wratten (31 meningen)
Prevner (11 meningen)
Aciclovir crème (10 meningen)
Zovirax (10 meningen)

14-08-2019 | Vrouw | 19
Genitale wratten
Nadat ik enkele bobbeltjes heb ontdekt bij m’n vagina verspreidde de bobbeltjes in een korte naar meerdere bobbeltjes. Het zag er niet uit en het waren er hartstikke veel. Al snel kwam ik uit na wat zoekwerk op het internet dat ik genitale wratten had. Ik heb contact opgenomen met de huisarts en zij heeft bevestigd dat het inderdaad genitale wratten zijn. Ik heb dit middel[lees meer...] gekregen die ik 2x op een dag 3 dagen achterelkaar moest gebruiken gedurende 5 weken. Na de 1e dag had ik al een brandende gevoel en deed het pijn. Na de 2e dag was mijn hele vagina rood en brandde het maar ik ben verder gegaan. Na de 3e dag merkte ik al dat de wratten kleiner werden en na dag 4/5 (rustdagen) waren de wratten al helemaal verdwenen. Het is inmiddels dag 6 en de schaafwondjes die ik had zijn weg. Het huid is van donkerrood naar lichtroze gegaan dus dat herstelt ook. Het brand en het doe pijn, maar hij doet wat ‘ie moet doen. Het is zeer effectief en ik heb het geluk gehad dat ik snel resultaat merkte. Ik ga nog wel contact opnemen met de huisarts omdat ik dus niet weet of ik verder moet met de behandeling, want alle wratten zijn al verdwenen na de 1e week.

03-08-2020 | Man | 39
Genitale wratten
Dit is echt een wonder middel. Bij mij waren ze gelukkig nog van die kleine bultjes. Na drie dagen aanstippen zijn ze gelukkig wel weg. Helaas komen ze naar een paar weken op andere plekken weer terug. Ja, bij de rust dag merk ik wel dat mijn huis brand. Maar dat is hooguit maar 2-3 dagen. Stip echt op de plekken waar nodig is. Niet smeren! Heb geduld in de rust dagen zi[lees meer...]e ik heel duidelijk dat ze langzaam verdwijnen. Suc6 iedereen.

26-05-2020 | Man | 22
Genitale wratten
Mijn vriendin en ik allebei de klos. We weten niet van wie het af komt maar we wisten wel dat we het zo snel mogelijk weg wilden hebben. Gelukkig was het er bij mij maar 1 kleine. Mijn vriendin had er wat meerdere. Allebei gebruik gemaakt van condyline. Nou, ik had van te voren deze horrorverhalen gelezen. Vandaar dat ik nu zelf mijn reactie achterlaat. Wanneer iets slecht[lees meer...] ervaren wordt, wordt er ook eerder iets over geschreven! Dus voor nu dus een goede ervaring! Bij mij was die na de eerste week al weg. Bij m’n vriendin duurde het wel wat langer en kwamen er soms ook wat extra bij tussendoor. Na 4 weken toch helemaal vrij. Ik heb geen last gehad van brandend gevoel, sterker nog: ik voelde niks en dacht dat ik het fout deed. Maar toch begon die te verdwijnen. M’n vriendin gaf aan dat het af en toe wat brandde bij het aanbrengen. Voor de rest viel het over het algemeen wel mee. Zo kan het dus ook gaan!

23-05-2020 | Man | 26
Genitale wratten
Vorige week dit meegekregen van de huisarts omdat de wratjes die ik had te klein waren om weg te halen. Na het drie dagen twee keer per dag aangebracht te hebben met de bijgeleverde wattenstaafjes zijn inmiddels 5 van de 6 wratjes bijna helemaal verdwenenen! Zoals iedereen al aangeeft ben voorzichtig want het is wel heftig spul. Ik heb geen vaseline gesmeerd en de huid ron[lees meer...]dom de wratjes is nu een klein beetje geïrriteerd en geeft een klein beetje een branderig gevoel maar daar merk ik bijna niks van. Ik heb ook rustig aan gedaan omdat ik had gelezen dat je er pas na de derde dag echt iets van merkt. Uiteindelijk ben ik hier zeer tevreden over en heb spijt dat ik dit niet eerder gebruikt heb!

11-05-2020 | Man | 21
Genitale wratten
Condyline is enorm effectief, maar ook serieus spul. Het is een zuur dat zich door weefsel heen bijt, dus gebruik het ook zo. Stip de condyline zacht aan op de plekjes waar je het wil gebruiken, en smeer het niet over grote oppervlakken. Als je niet meteen resultaat ziet, ga dan niet meer gebruiken - heb geduld. Zelf heb ik het maar 3 dagen hoeven gebruiken, en in de[lees meer...] rustdagen gebeurde de rest van het werk. Ik heb nooit pijn ervaren en na het vervellen waren de plekjes zo goed als weg.

06-05-2020 | Vrouw | 28
Genitale wratten
Wat een drama in deze tijd.. Ik was onder behandeling in het ziekenhuis voor mijn gw. Ze werden met stikstof aangestipt. Dit was super effectief en helemaal niet zo pijnlijk. Helaas kwamen ze terug en vermeerderden zich snel. Door de Corona kon ik niet meer in het ziekenhuis terecht en moest ik maar wachten.. Binnen enkele weken zat het daar beneden helemaal onder! Ik was [lees meer...]zo verdrietig en ten einde raad. De ha schreef Veregen crème voor, wat voor geen meter werkte. Inmiddels was ik 2 maanden verder en die dingen bleven groeien. Toen de ha gebeld dat ik Condyline wilde proberen. Ik zag dat het heftig spul was, maar dat het wel effectief was. Ik had het er voor over. Dan maar al die bijwerkingen. Zolang die wratten maar weg gingen. EN ZE ZIJN WEG! Bij dag 3 begon het zeer te doen en de dagen daarna ging m’n huid open en stuk. Ik zacht echter wel de ene wrat na de andere wrat eraf vallen. Na ongeveer een week was mijn huid hersteld en was alles weg. Ik ben daarna nog een keer aan de slag gegaan omdat ik er zoveel had heb ik het in 2 etappes gedaan. Ook de tweede keer was succesvol! Alles is nu weg! Ja het gaat zeer doen en je loopt even moeilijk. Maar dat was het allemaal waard! Heel goed alleen de wratten aanstippen, waar het kan je goede huid beschermen en heel goed laten drogen voor je weer je slipje aantrekt en in beweging komt! Misschien komen ze weer terug. Maar nu kan ik het tenminste op tijd behandelen en wordt het niet zo’n groot oppervlak als voorheen. Ga als je ten einde raad bent voor dit spul! Het is even pijnlijk maar voor mij zeer effectief!

22-04-2020 | Vrouw | 19
podofyllotoxine (1,5mg/g)
Genitale wratten
Top spul, 3 dagen aangestipt en toen pauze genomen. Bij de 3e rustdag waren de wratten weg. Wel had ik er erg weinig en waren ze ook nog redelijk klein. Ik voelde de 1e 2 dagen geen/weinig pijn/branderig gevoel tijdens het aanstippen. Tijdens en na de 3e dag irriteerde het bij het zitten. Ik vond dit niet zeer pijnlijk maar ik heb ook een hoge pijngrens. Zeer effectief en [lees meer...]aan te raden!

12-09-2019 | Man | 32
Genitale wratten
Van mijn kant een positief bericht over dit geneesmiddel. Ik liep al een tijdje rond met wratten omdat mijn oude huisarts had gezegd dat t niks was. Mn nieuwe huisarts constateerde meteen geniatle wratten. Eerst kreeg ik Aldara crème voorgeschreven maar dit hielp helemaal niks. Ik werd er alleen erg moe van elke dag. Na wat zoeken op internet kwam ik op Condyline uit. Aan [lees meer...]mijn huisarts gevraagd of hij dit kon voorschrijven. Ik moet zeggen dat de wratten niet na 1 week verdwenen waren, maar dat het wel 4-5 weken heeft geduurd. Nog steeds zijn er een paar wratten die hardnekkig zijn, maar de meeste zijn verdwenen. Het middel heb in gebruikt zoals in de bijsluiter aangegeven en heb er geen enkele bijwerking van gehad. De wratten verschrompelden en verdwenen daarna vanzelf. Tip is om de wratten heel nauwkeurig aan te stippen, maar wel goed nat te maken met de vloeistof. Dit werkt veel effectiever. Overigens heb ik geen vaseline of iets gebruikt om de huid eromheen te beschermen. Tot slot wil ik iedereen in dezelfde situatie adviseren om direct voor dit middel te gaan.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (623) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (600) - Antibiotica - penicillines breedspectrum