Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Tandvleesontsteking (55 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

21-09-2020 | Vrouw | 56
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na het krijgen van een implantaat moest ik 2x dgs spoelen met Perio-Aid. Na 2 dgn stonden de blaren in mn mond en was mn tong net schuurpapier. Zeer pijnlijk. Ben na 2 dgn ipv 15 dgn gestopt dit middel te gebruiken. Na enkele dgn wat minder klachten.

30-03-2024 | Vrouw | 55
mondverzorging (15ml)

branderig gevoel in de mond

Bij controlle tandarts gebidsreineging gehad omdat volgens de tandarts het tandvlees iets onstoken was raar want ik had geen last of pijn en ook geen bloed tijdens het poetsen Na de reineging veel pijn en het bleef bloeden als ik poetste eten deed pijn en kon niet slapen dus terug naar de tandarts na 2weken die vond dat mijn tandvlees er beter uitzag oke maar heb nu pij[lees meer...]n schreef dit middel voor vertelde 2 a 3 dagen gebruiken en dan stoppen en als je weer iets last krijg weer paar dagen Heb 2 keer gespoeld en heb veel pijn in de tong en gehemelte staat in de brand eten proef ik niks meer van ook na eerste keer keelpijn maar dacht dat ik ziek werd maar blijkt van dit spul te komen Hoop dat mijn smaak wel terug komt en de pijn en het branden over een paar dagen weg is

05-01-2024 | Man | 55
Tandverzorging
Na plaatsen implantaat van implantoloog dit middel voorgeschreven gekregen. Volgens voorschrift na 24 uur 1 x mee gespoeld. Direct na spoelen voelde ik al mijn speekselklier in mijn rechter wang geïrriteerd raken, na enkele uren werd hij dik en pijnlijk. In juni zelfde probleem gehad. Middel veroorzaakt speekselklier ontsteking bij mij in rechterwang. Mijn wang is nu dik e[lees meer...]n ik ben natuurlijk gestopt met het spoel middel. Hopelijk nemen de klachten af en hoef ik geen antibioticakuur zoals in juni. Ik ben in juni met enige spoed bij de kaak chirurg geweest toen en die heeft in het buisje van de speekselklier gepoerd om te kijken of er een steentje in zat. Dat bleek ws niet zo, Het is nu 1 dag verder. In Juni werd mijn hele hoofd enorm dik en uit vorm rechts. Momenteel is mijn wang dus licht dik en de klier is opgezwollen en pijnlijk. Als ik eet en kauw wordt mijn wang dikker en is er meer irritatie. Ik heb kennelijk een best heftige reactie op het middel. Ook prikkelt het pintje van mijn tong nu nog steeds en is mijn smaak nog minder. Slechte ervaring dus met dit middel. Overigens heb ik geen last momenteel van het eergisteren nieuw geplaatste implantaat in mijn linker onderkaak, dat gaat allemaal goed.

16-04-2021 | Vrouw | 55
mondverzorging (2mg/ml)
Tandverzorging
Gelukkig slechts éénmalig mond mee gespoeld, na tandsteenverwijdering - onmiddellijk brandende keel en tintelende tong - ganse nacht roffelend hart - na ademhalingsoefeningen "vertraagd" tot 110bpm in bed - ganse dag nog keelpijn en ruwe tong - op een bepaald moment ook sterke kuitkrampen (na inname Mg gebeterd, nog nooit zo gehad), heel slap, niet in staat te werken.

23-06-2016 | Man | 55
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na enkele dagen van gebruik na plaatsen van implantaat had ik een indringende zwavelgeur maar besefte niet dat die van dit product kwam. Na een paar weken ook bruine tanden. Om een lang verhaal kort te maken zit ik nu met een schimmelinfectie op mijn tong die ik niet kwijt raak. Ik denk dat de tandartsen betaald worden om dit product voor te schrijven. Het zou uit de hande[lees meer...]l moeten genomen worden.

13-06-2016 | Man | 55
Kiespijn

01-08-2023 | Man | 54
mondverzorging (0,12)
Voorgeschreven door de tandarts vanwege het plaatsen van een implantaat. Op zaterdag begonnen met spoelen, 2x daags. In eerste instantie zonder problemen. Na het spoelen op dinsdagochtend, begonnen mijn speekselklieren enorm op te zetten (aan beide kanten). Daarna in overleg met de tandarts gestopt en overgestapt op een ander product (O7 Active, daar heb ik geen last van, [lees meer...]maar zal ik na de voorgeschreven periode ook zeker niet mee doorgaan). Iedere keer als ik wat at, zwollen mijn speekselklieren op en dat deed behoorlijk pijn. Daarnaast zag ik er ook nog heel gek uit met mijn gigantische kaken. Na ongeveer twee dagen, werden de problemen aan de rechterkant (de meest opgezwollen kant) minder en was het daar niet meer pijnlijk. Een halve dag later hetzelfde aan de linkerkant. Daarna heeft het nog 1 à 2 dagen geduurd voor de zwelling volledig weg was, maar had ik geen pijnklachten meer.

09-03-2021 | Vrouw | 54
mondverzorging (10ml)
Trekken van tand of kies
Na het trekken van kiezen dit middel voorgeschreven gekregen ter voorkoming van infecties . 2x daags spoelen . Na 1 dag blaren op de tong , dag 2 pijnlijk tandvlees ,, dag 3 zeer droge mond en smaakverlies , dag 4 dikke bult onder rechteroor en zeer veel pijn bij kauwen of slikken . Teruggegaan naar de kaakchirurg . Advies om direct te stoppen gezien mijn speekselkl[lees meer...]ieren zijn ontstoken door waarschijnlijk een ernstige reactie op dit middel . Hopelijk wordt het nu minder . Dus voor mij ook nooit meer .

23-12-2016 | Man | 54
Tandverzorging
Werkt goed maar de zwarte tong en zwarte tanden is minder. Nadeel is ook dat je naar een mondhygienist moet om het er weer van af te krijgen.

04-03-2021 | Vrouw | 53
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na behandeling mondhygiënist voorgeschreven gekregen. Na twee keer gebruikt te hebben ruwe tong, vieze smaak en smaakverlies. Wat een vreselijk product! Ben gestopt en na dagen heb ik smaak nog niet terug lees hier dat ik niet de enige ben met deze problemen. Zou dit goedje alleen in zeer ernstige omstandigheden nogmaals gebruiken.

18-11-2020 | Vrouw | 53
mondverzorging (2mg/ml)
Trekken van tand of kies
Na twee dagen spoelen ontstonden er heel vervelende klachten die nu na drie dagen nog steeds niet verminderen. Ben abrupt gestopt met deze rommel. Ontstoken slijmvliezen, smaakverlies, branderige tong waardoor warme dranken drinken onmogelijk is. Echt enorme allergische reactie. Product zou gezien de vele reacties van negatieve gevolgen verboden moeten worden!

27-05-2023 | Vrouw | 52
Trekken van tand of kies
Voorgeschreven gekregen na extractie van mijn bijna volledige gebit bij de kaakchirurg. Het werkt bij mij. Kan het niet vergelijken met een zoutoplossing in dit geval over de effectiviteit of het beter is. Zoutoplossing heeft mij in het verleden ook goed geholpen. Geen vieze smaak, geen bijwerkingen zoals velen hier beschrijven daar kan ik mij niet in vinden. Tijdens [lees meer...]gebruik klein beetje tintelend gevoel, maar dat heb ik ook bij een gewone mondspoeling . Gevoel is ook na het spoelen weer weg .

24-11-2020 | Vrouw | 52
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na een flapoperatie en het trekken van een kies mocht ik niet poetsen tot de hechtingen eruit waren. Dus spoelen met Perio Aid 0,12 chl. Enige bijwerking is dat ik minder zout proef. Verder nergens last van, behalve van de ingreep zelf die moet helen.

09-04-2023 | Vrouw | 51
Tandvleesontsteking
Ik ben na 4 dagen gestopt. Toen ik hier meerdere zelfde klachten zag wist ik dat niet aan mij lag.Mijn smaak is veranderd alles is vies. Heb meer last van mijn tandvlees als daarvoor. En ook zere tong. Ik heb t gekregen voor 2 kiezen waarvan de pockets te diep waren maar ga iets anders vragen aan de tandarts.

28-06-2018 | Vrouw | 51
Tandvleesontsteking
Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.

20-09-2018 | Man | 50
Tandvleesontsteking
Kreeg dit voorgeschreven door mijn tandhygieniste. Dit omdat mijn tandvlees ontstoken was. Na een dag of drie kreeg ik last van mijn tong. Schraal, droog en een dood gevoel aan met name mijn smaakpapillen. Wees heel voorzichtig met gebruik. Verbaast mij dat je dit zomaar kan kopen.