Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Tandvleesontsteking (55 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

10-10-2019 | Man | 37
Tandvleesontsteking
Op advies van de tandarts mee begonnen tegen een beginnende tandvleesonsteking. Nu 2 weken later zijn bijna al mijn spleten tussen mijn tanden verkleurd/bruin. Wat een rotzooi zeg, niet kopen!!

04-08-2019 | Vrouw | 37
Tandvleesontsteking
Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.

15-03-2022 | Man | 36
Trekken van tand of kies
wat een troep is dit maakt in plaats van beter erger klieren opgezet in de wang slijmvliesen wang aangetast tong verkleurd en opgezet had gehoopt na kaakchirurg verstandkies kan bijna niet eten alles doet zeer in mijn mond

03-05-2021 | Vrouw | 36
Tandvleesontsteking
Al 6 weken lang bleef ik last hebben van een tandvleesonsteking. Het ergste was de stank dat uit mijn mond kwam. Heel vies. Van alles uitgeprobeerd en niets hielp helaas. Ik had een aantal jaar geleden eens eerder Perio Aid gebruikt voor een tandvleesonsteking en toen was het na 2 dagen helemaal weg. Nu dus weer. Na 2 dagen ben ik genezen! Dit spul werkt echt goed! I[lees meer...]k heb de gebruiksaanwijzing goed gelezen en ben voor de zekerheid tijdelijk gestopt met koffie en thee drinken. Ik dronk alleen maar water. Ik heb geen tandverkleuring. Ook geen last gehad van andere bijwerkingen. Had alleen smaakverandering bij het water drinken. Water smaakte een beetje vies en bitter. Dat was het enige waar ik een beetje last van had maar het was het mij echt waard. Ben zo blij dat ik zo snel van mijn tandvleesonsteking af ben.

08-08-2020 | Man | 36
Tandvleesontsteking
Al 12 uur na gebruik duidelijke vermindering van zwelling, roodheid en pijn.

08-09-2021 | Vrouw | 35
Trekken van tand of kies
Na het chirurgisch verwijderen van mijn verstandskies moest ik 3x per dag met 15ml mijn mond spoelen. Nu 2x gedaan maar ik denk dat het hierbij laat. Hele droge mond, raar gevoel op mijn tong en alles wat ik eet of drink smaakt vies/raar.

13-10-2019 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.

21-03-2019 | Man | 35
Gaatje(s)
Troep, rotzooi, nooit hieraan beginnen!!! dit spoelmiddel kan een speekselklierontsteking uitlokken, en ja; laat dat nou net mij overkomen!!! 3 dagen mee gespoeld 3x per dag, 3e dag wakker worden met een flinke bult/ei onder me rechter oor! bij het eten zwelt het helemaal op!!!! Huisarts constateerde onstoken/geiriteerde speekselklieren. Meteen gestopt!! Begin niet aan dez[lees meer...]e rotzooi!

01-05-2018 | Vrouw | 33
Ontsteking (mond)
Heb het middel 2 x gebruikt. Daarna nier meer durven te nemen. Lijkt alsof ik Mn hele mond heb verbrand. Mijn smaakpapillen zijn bijna weggeschroeid lijkt t wel. Vreselijk zou niet verkocht mogen worden.

29-04-2017 | Vrouw | 33
Tandvleesontsteking
De eerste twee dagen had ik vooral last van een brandende/tintelende tong en daarbij trad ook smaakverandering op. Na drie/vier dagen merkte ik een zwelling in een van mijn klieren onder mijn oor. Ik stop per direct met het gebruik van dit middel. Lijkt me niet gezond.

04-03-2017 | Man | 33
Trekken van tand of kies
1 Wijsheidstand getrokken. Dit product werkt even goed als Hextril, maar heeft het voordeel dat je je smaak behoudt en dat niet alles wat je eet smerig proeft!

21-10-2018 | Vrouw | 32
Tandvleesontsteking
Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer

28-01-2024 | Vrouw | 31
Tandvleesontsteking
Mijn tandvleesontsteking had ik te danken aan mijn nogal wilde poetstechnieken. Ik poets mijn gebit alsof mijn leven ervanaf hangt. Slechte gewoonte, maar ik werk eraan... Buiten veel te wild poetsen,houd ik de tandenborstel niet vast in de juiste hoek. Ik schrob alleen van rechts naar links naar rechts heel hard, maar ik ga niet met de borstel schuin op de tand staan zoda[lees meer...]t de haartjes tussen de tanden komen en dat de randen van mijn tandvlees ook goed worden meegenomen. Dus mijn plaque zit niet op het oppervlak van mijn tand, maar kruipt onder het tandvlees, waar het vervolgens gaat infecteren en ontsteken. Dit was best gevoelig met verwijderen.. Ik ben nu begonnen met perio aid en let nu op aanraden van de tandarts op mijn poetstechnieken. Ook dat laatste lijkt echt wel belangrijk. Mijn tandvlees is weer mooi roze en kalm, bloedt niet meer tijdens flossen, en ik heb ook een stuk minder droge mond! ook geen gezwollen speekselklieren, maar juist minder gezwollen speekselklieren nu de infectie onder mijn tandvlees weg is dankzij perio aid en ik gewoon lief probeer te zijn voor mijn tandvlees tijdens het poetsen. Ik ben in ieder geval blij dat het voor mij werkt en dat het verkrijgbaar is. Tandvleesontsteking kan zeer ernstige gevolgen hebben voor je hart, en andere organen dus ik ben blij dat dit middel bestaat voor snel resultaat. Maar vreselijk natuurlijk voor iedereen die (blijvend) letsel hebben door dit middel.

12-10-2023 | Vrouw | 31
Tandvleesontsteking
Op advies van de mondhygiëniste gaan gebruiken. Na 2 dagen ineens geen smaak meer, branderig gevoel en mijn tong wat dikker. Eerst dacht ik dat ik corona oid zou hebben, maar toen ik voor de zekerheid bijwerkingen ging opzoeken, wist ik zeker dat het van deze mondspoeling kwam. Hij gaat de kast weer in!

31-03-2023 | Vrouw | 31
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na een behandeling bij kaak chirurg dit voorgeschreven gekregen. Direct een zeer brandende tong. In avond voor slapen gespoeld. Uren later, de volgende ochtend nog steeds. Best heftig… ik ga eens kijken voor alternatieven.

21-09-2020 | Vrouw | 31
Parodontale ontsteking
Ik raad dit product niet aan een half jaar na gebruik van dit product heb ik nog steeds hele bruine vlekken op mijn voortanden hiervan. Het is echt lelijk ik laat dit weleens schoonmaken bij de mondhygienist maar na een week zit het er weer op zonde ik had mooie schone tanden.