Ervaringen met Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

branderig gevoel in de mond

Tandvleesontsteking (55 meningen)
Trekken van tand of kies (22 meningen)
Tandverzorging (9 meningen)
Aften (3 meningen)

Superol (37 meningen)
Bocasan (24 meningen)
Chloorhexidine Mondspoeling 0,2% (19 meningen)
Hibitane (18 meningen)
Pyralvex (10 meningen)

05-04-2021 | Vrouw | 43
Trekken van tand of kies
Wat een rotzooi! De eerste dagen had ik niet door dat de pijnlijke plekken op mijn gehemelte van dit product kwamen. Als de kaakchirurg zoiets voorschrijft en de apotheker zelfs zegt dit gerust 3 x per dag te gebruiken, ga ik ervan uit dat dit een veilig product is. Niet dus! Ik heb inmiddels met eten zoveel last dat ik alleen nog maar vloeibaar kan eten. Brandplekken o[lees meer...]p mijn tong, gehemelte, een vieze smaak in mijn mond. Stop er nu mee na 4 dagen gespoeld te hebben. Hopelijk herstelt het snel:-((((

27-03-2021 | Vrouw | 25
Tandvleesontsteking
Na veel pijn toch de tandarts gebeld voor mijn zwaare tandvlees ontsteking. Zij rade me perio aid aan. 2 dagen gebruikt en direct mee gestopt. Eerste dag viel het van de symptomen mee. Dag 2 Stond op met een super dikke tong kon amper praten. Daarna begon mijn voorste randen hun tandvlees te onsteken. In de loop van de dag is mijn tong super ruw geworden met rode en witte[lees meer...] blaasjes aan de zij kant van mijn tong. En een branderig gevoel. Direct er mee gestopt na al deze reacties te lezen hier. Snap niet dat dit product op de markt blijft na zoveel klachten van mensen al.

09-03-2021 | Vrouw | 54
mondverzorging (10ml)
Trekken van tand of kies
Na het trekken van kiezen dit middel voorgeschreven gekregen ter voorkoming van infecties . 2x daags spoelen . Na 1 dag blaren op de tong , dag 2 pijnlijk tandvlees ,, dag 3 zeer droge mond en smaakverlies , dag 4 dikke bult onder rechteroor en zeer veel pijn bij kauwen of slikken . Teruggegaan naar de kaakchirurg . Advies om direct te stoppen gezien mijn speekselkl[lees meer...]ieren zijn ontstoken door waarschijnlijk een ernstige reactie op dit middel . Hopelijk wordt het nu minder . Dus voor mij ook nooit meer .

05-03-2021 | Vrouw | 28
Tandvleesontsteking
Op aanraden van de mondhygiënist deze mondspoeling gebruikt tegen ontstoken tandvlees. Helaas heb ik binnen een uur na gebruik een heftige allergische reactie gekregen. Hierover niks terug kunnen vinden in de bijsluiter, wat ik zeer ergerlijk vind! Ik heb hierdoor opgezette lippen, ogen en klieren, blaasjes op de lippen, aften in de mond, jeuk in keel en oren gekrege[lees meer...]n. Tevens slecht kunnen ademhalen.

04-03-2021 | Vrouw | 53
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na behandeling mondhygiënist voorgeschreven gekregen. Na twee keer gebruikt te hebben ruwe tong, vieze smaak en smaakverlies. Wat een vreselijk product! Ben gestopt en na dagen heb ik smaak nog niet terug lees hier dat ik niet de enige ben met deze problemen. Zou dit goedje alleen in zeer ernstige omstandigheden nogmaals gebruiken.

19-02-2021 | Vrouw | 46
Tandvleesontsteking
Dit middel gebruik ik nooit meer. Na ruim een week spoelen ben ik gestopt. De bijwerkingen bleven zich opvolgen. Begon met smaakverlies daarbij kreeg ik na tijd enorme pijnlijke mond met allemaal blaren in m'n gehele mond. Mijn tong was super smerig zat een enorme dikke gele laag op icm met super droge mond. Ben nu 2 weken gestopt en bijwerkingen zijn er nog steeds. M[lees meer...]ijn tong is gelukkig minder vies maar mijn smaak is nog steeds anders en heb nog steeds enorme droge mond en blijven mijn lippen aan de binnenkant erg gevoelig. Dit middel gebruiken ik echt nooit meer.

15-12-2020 | Vrouw | 21
Trekken van tand of kies
Omdat mijn verstandskies was getrokken moest ik Perio Aid gebruiken. Na 2 dagen veranderde mijn smaak (zoals bijsluiter ook als bijwerking benoemt). Verder kreeg ik een branderige tong waardoor ik met warm drinken en drinken met een smaak het nauwelijks proefde. Ik gebruik Perio Aid 2x per dag na het tandenpoetsen. Direct na gebruik voelt het echter alsof je tanden al [lees meer...]dagen niet gepoetst zijn (ruw). Verder krijg ik last van een stijve wang terwijl ik daar overdag geen last van heb. Toen ik op deze website de ervaringen las, herkende ik dit symptoom ook bij andere gebruikers en vielen de puzzelstukjes op hun plek. Voor mij geen Perio Aid meer. Veel bijwerkingen en reacties, weinig effectiviteit.

02-12-2020 | Vrouw | 67
mondverzorging (10mg/g)
Ontsteking (mond)
Vol vertrouwen begonnen. Gaf een zeer schone mond. Na de 3e x dus de ernstige bijwerking. Gezwollen speekselklier. Pijnlijk. Trok naar boven en beneden. Geen slik probleem maar wel stijfheid rechterkant v.t gezicht.

29-11-2020 | Vrouw | 70
mondverzorging (10mg/g)
Tandverzorging
Mijn hele mond deed pijn. Na 2 dagen gestopt. Daarna kreeg ik pijnlijke zwellingen en speekselklier ontstekingen. Nog niet over en zeer pijnlijk.

24-11-2020 | Vrouw | 52
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na een flapoperatie en het trekken van een kies mocht ik niet poetsen tot de hechtingen eruit waren. Dus spoelen met Perio Aid 0,12 chl. Enige bijwerking is dat ik minder zout proef. Verder nergens last van, behalve van de ingreep zelf die moet helen.

18-11-2020 | Vrouw | 53
mondverzorging (2mg/ml)
Trekken van tand of kies
Na twee dagen spoelen ontstonden er heel vervelende klachten die nu na drie dagen nog steeds niet verminderen. Ben abrupt gestopt met deze rommel. Ontstoken slijmvliezen, smaakverlies, branderige tong waardoor warme dranken drinken onmogelijk is. Echt enorme allergische reactie. Product zou gezien de vele reacties van negatieve gevolgen verboden moeten worden!

24-10-2020 | Vrouw | 19

17-10-2020 | Vrouw | 28
mondverzorging (2mg/ml)
Aften
Vanwege gebruik oa MTX injectie en verdere medicatie vanwege autoimmuunziektes vaak aften in de mond en ontstekingen. Ongeveer 5 maanden geleden gestart met elke avond spoelen met een dopje vol spoelen, voor 20-30 seconde. Ik lees veel hier over zwellingen en verkleuren van tanden en brandende tong, zelf geen last van gelukkig. Het werkt effectief tegen de hoeveelheid [lees meer...]aften en ontstekingen. Het smaakt smerig en je voelt wel dat je spoelt, maar is daarna gauw verdwenen. Heb alleen een vieze smaak en smorgens überhaupt weinig smaak. Dat trekt bij in de loop Vd ochtend. Gebruik het al 5 maanden en het is voor onbeperkte tijd dat ik het moet gebruiken. De MTX injecties kom ik nooit meer van af.

21-09-2020 | Vrouw | 56
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na het krijgen van een implantaat moest ik 2x dgs spoelen met Perio-Aid. Na 2 dgn stonden de blaren in mn mond en was mn tong net schuurpapier. Zeer pijnlijk. Ben na 2 dgn ipv 15 dgn gestopt dit middel te gebruiken. Na enkele dgn wat minder klachten.

21-09-2020 | Vrouw | 31
Parodontale ontsteking
Ik raad dit product niet aan een half jaar na gebruik van dit product heb ik nog steeds hele bruine vlekken op mijn voortanden hiervan. Het is echt lelijk ik laat dit weleens schoonmaken bij de mondhygienist maar na een week zit het er weer op zonde ik had mooie schone tanden.

31-07-2020 | Vrouw | 27
Tandvleesontsteking
Maandag bij de mondhygiënist kreeg ik te horen dat mijn tandvlees was ontstoken en ik 14 dagen, één keer per dag moest spoelen met perio aid. Dit heb ik dus netjes gedaan tot ik donderdag tot ontdekking kwam dat ik gewoon forse gaten in mijn gebit heb die er echt niet zaten! Mijn smaak is sterk verminderd en mijn mond is zeer droog.