Tandvleesontsteking (40 meningen)
Trekken van tand of kies (18 meningen)
Tandverzorging (7 meningen)
Aften (3 meningen)

20-08-2014 | Vrouw | 38
Tandverzorging
Voorgeschreven gekregen door parodontoloog na tandvleestransplantatie. Direct na eerste gebruik al naar brandend gevoel op tong. Vooral op de punt. Nu na 1,5 week gebruik echt een lijdensweg. Smaakverlies en zwarte tong vind ik details maar die pijn aan mijn tong is echt vreselijk en houdt uren aan. Het werkt wel voor de genezing voor het tandvlees dus het is kiezen ui[lees meer...]t twee kwaden wat mij betreft maar dat dit meer pijn doet dan de operatie zelf is toch bizar. Ook van de pijn dit het doet aan blootliggende tandhals wordt een mens niet vrolijker.

15-08-2014 | Vrouw | 47
mondverzorging
voor ontstoken tandvlees, eerste maand ging goed, nu ruim 2 maanden verder, advies 2 x ragen en spoelen per dag. Mijn ondertanden en alle spleten waar normaal tandplak zit, zijn heel donkerbruin verkleurd, lijkt wel of ik een heel rot gebit heb. Moet over 10 dagen pas terug, maar ga nu bellen, het ziet er niet uit. Andere mensen merken het ook op.....

25-04-2014 | Vrouw | 22
mondverzorging
Heb de mondspoeling nu 2 dagen gebruikt en heb minder smaak! Ik hoop dat me smaak snel terugkomt en ik stop direct. Ook de hele dag een bittere smaak in me mond.

31-12-2013 | Vrouw | 48
Tandvleesontsteking
Tong en mond branden enorm na gebruik van dit product. Smaak was volledig verdwenen. Kreeg een schimmelinfectie in de mond door het gebruik. Op aanraden van de huisdokter onmiddellijk gestopt met het spoelen en medicatie gekregen om de schimmelinfectie te bestrijden.

21-10-2013 | Vrouw | 48
mondverzorging
Perfect spul, smaak lekker fris. Geen enkele bijwerking. Gekregen voor alveolitis na trekken verstandskies.

09-05-2013 | Vrouw | 25
mondverzorging
Ik heb de perio aid 5 dagen gebruikt, mijn tong voelt branderig en erg gevoelig, dit is al na enkele minuten na het spoelen. Gelukkig heb ik nog wel mijn smaak. Mijn tongspeekselklieren en onderkaakspeekselklieren zijn behoortlijk opgezet, dit voelt als ontstoken. Slikken is moeilijk en vervelend, zo te zien ben ik niet de enigste met dit soort klachten en ben ook zek[lees meer...]er niet van plan die troep nog te gebruiken!

21-04-2013 | Vrouw | 44
Tandvleesontsteking
Heb na het gebruik van dit mondspoelmiddel nauwelijks tot geen smaak meer!!! Mijn tong en tanden voelen raar aan en niets smaakt me meer. Hoop dat ik ooit mijn goede smaak terug krijg. Middel is erger dan de kwaal, ontsotken tandvlees.

19-04-2013 | Vrouw | 38
Tandvleesontsteking
Scherp medicijn. Ik kreeg blaren op mijn tong en terugtrekkend tandvlees. Daarnaast zaten en spontane bloedingen op mijn tandvlees. Mijn hele mond doet zeer. Toch maar spoelen met zout water.

23-03-2013 | Vrouw | 35
Tandvleesontsteking
Ben er direct mee gestopt na het 1x te gebruiken! Kreeg al na een 3-tal seconden een branderig gevoel op mn tong en lippen en na een halve minuut spoelen nog zeker twee uren last gehad van een erg branderige tong! Ben uit pure schrik nog twee x uit mijn bed gekomen om mijn tong te spoelen met koud water. Als ik de bijsluiter lees dan staat daar iets van kans op smaakver[lees meer...]anderingen dus ik had echt schrik dat mijn smaakpapillen er aan waren! Apotheker had nog geen klachten gehoord en is middel dat veel wordt voorgeschreven maar raadde dan toch ook zeker af dit nog verder te gebruiken, kan allergische reactie zijn nl. op een bestanddeel. Niet normaal, nog nooit meegemaakt met mondwater. Als ik dit hier zo allemaal lees ben ik ook heel blij dat ik het niet meer gebruik!

17-02-2013 | Vrouw | 36
mondverzorging
Tong zwart en hele mond tintelt.. problemen met praten, eten, drinken en slikken. Ook keel en neus zijn zwaar geïrriteerd

05-12-2012 | Vrouw | 57
Tandvleesontsteking
Het smaakt niet vreselijk en dat is het enige positieve,na het spoelen mag je een half uur niet eten of drinken maar binnen een kwartier krijg je een vreselijke bittere smaak die elke dag smerige wordt je tong gaat prikken en branden en wordt zwart smaak gaat weg en is nu na 3 dagen gestopt nog niet terug. Ik weet niet wie die middelen controleert maar laat een tandarts oo[lees meer...]k eens 2 weken gebruiken dan schrijven het niet voor. Mond is stuk en pijnlijk en ik heb een blaar.

20-10-2012 | Vrouw | 54
Tandvleesontsteking
Na 2 dagen volledig smaakverlies, de derde dag (was al gestopt met gebruik) opgezwollen speekselklieren. Smaak is nu, na 3 weken, nog steeds niet goed, wel iets verbetering (maar nog maar zo'n 30% van wat het voor de behandeling was).

15-03-2022 | Man | 36
Trekken van tand of kies
wat een troep is dit maakt in plaats van beter erger klieren opgezet in de wang slijmvliesen wang aangetast tong verkleurd en opgezet had gehoopt na kaakchirurg verstandkies kan bijna niet eten alles doet zeer in mijn mond

08-12-2021 | Man | 62
Trekken van tand of kies
Je proeft de hele nacht dat spul ik voel me slecht ook maag is van streek. Ik ga Zoutwater gebruiken en tee tree olie voor dat ik bij de tandarts kom voor operatie, ik heb dat vaker gedaan en het was goed, maar nu kreeg ik dit spul. Gebruik lepeltje zout. Mond spoelen met kokos olie. Ik gebruik voor het trekken van kiezen spoel ik mijn mond voor de tandarts practijk m[lees meer...]et thee tree olie. Daar word ik tenminste niet slecht van. Groet van R..

28-11-2021 | Man | 30

27-10-2021 | Man | 24
Aften
ik heb perio aid 0,12% gekocht omdat ik last had van een hele vervelende aft op mijn tong waardoor ik moeilijk kon praten/eten. Ik kreeg perio aid veelste makkelijk mee bij de drogisterij. Er zou veel meer toelichting vanuit de drogisterij gegeven moet worden bij het kopen van deze troep. Ik heb in totaal 4 x 15 ml gebruikt en na de 4e keer plotseling een hele droge mond. [lees meer...]Ik stop er per direct mee en hoop zsm van deze droge mond af te komen. Los van de vervelende bijwerkingen werkt het middel wel prima tegen aften.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum