Perio-Aid Mondreiniging

mondverzorging

Tandvleesontsteking (26 meningen)
Trekken van tand of kies (6 meningen)
Tandverzorging (4 meningen)
Aften (1 mening)

14-11-2019

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)

bij mondhygiëniste geweest kreeg perio.aid intensive care 0,12% Chlorihexidine +0,05% CPC voorgeschreven om twee weken te spoelen na een dag gevoelige wang en dag twee hele verdikking onder rechter oor, en tijdens het eten werd dat erger, naar tandarts geweest en kon op zich niets vinden, een Opt gemaakt en daar ook niets op te zien, kreeg verwijzing naar de kaakchirurg, n[lees meer...]og niet geweest omdat zwelling minder werd,heb nu diverse recensies gelezen over dit middel van diverse mensen, nu de vraag hoelang heeft de verdikking er nog gezeten na stoppen van die spul,en moet ik nu nog naar de kaakchirurg.
13-10-2019

Tandvleesontsteking

Na een periode van verminderde weerstand door stress kreeg ik last van een tandvleesontsteking die ik niet onder controle kreeg. Na aanraden van mijn mondhygiënist ging ik perioaid tandpasta en spoeling gebruiken. Het leek eerst te helpen maar daarna ging het mis. Eerst werden mijn tanden bruin en mijn tong zwart. Daarop volgde een flinke mondslijmvlies ontsteking. Ik moes[lees meer...]t meteen stoppen met het gebruik van perio aid. Mijn tandvlees ontsteking sluimerde maar was niet weg en kwam terug ... Perioaid dood niet alleen de slechte bacteriën maar ook de goede waardoor je juist weer ontstekingen krijgt. Ook verdween mijn smaak tijdens het gebruik. Ik gebruik nu mondverzorgingmiddelen die werken op basis van zuurstof. Vriendelijk voor je mond en het helpt. Ik moest een behandeling bij de mondhygiënist ondergaan van 3 kwartier om mijn tanden weer wit te krijgen. Nooit weer perioaid voor mij.
19-09-2019

Trekken van tand of kies

Na verwijderen van twee kiezen dit middel voorgeschreven gekregen. Smaak verdween of was raar, wonden ernstig ontstoken, gehemelte branderig, Verkleuring gebit en tong zwart, groeven in tanden. Door zeer ernstige ontstekingen van de wonden een antibiotica kuur gekregen. Werd maar niet beter alleen erger. Dit rot middel gestaakt en wonderlijk werden de wonden rustiger. God[lees meer...]zijdank want arts herkende deze vorm van ontstekingen ook niet. Let goed op bij mij is het van kwaad tot erger geworden.
08-08-2019

Trekken van tand of kies

Na het trekken van een kies ( met daaronder een ontsteking) kreeg ik van de kaakchirurg een voorbedrukt reclame- recept. Met het spoelen ben ik netjes begonnen, helemaal conform de gebruiksaanwijzing. Wat een bocht is dat! Pijn aan de binnenkant van de wang, droge mond en droge tong. Ik ga hiermee stoppen, want dit kan de bedoeling toch niet zijn .
04-08-2019

Tandvleesontsteking

Na vele negatieve recensies te lezen, wil ik er toch mijn ervaring delen met dit product. In 1 woord, geweldig. Eindelijk iets gevonden wat echt werkt voor mij. Geen last van bijwerkingen, echt geen 1 bijwerking die omschreven staat. Mijn tandvlees wordt er mooi roze van. Geen pijn meer en geen overgevoelige tandvlees. En had hiervoor zoveel producten gebruikt en nooit res[lees meer...]ultaat. Geen branderige tong of mond. Geen blaren in de mond, geen verlies van smaak? Dus denk dat het echt bij iedereen anders werkt. Ik gebruik het in combinatie met de tandpasta. En een hele grote pluspunt die erbij komt, mijn tanden worden witter? Was bang voor gele bruine tanden, maar bij mij werkt het dus averechts? Kortom, voor mij een heel goed product wat doet wat het zegt.
22-07-2019

Kaakontsteking

Wegens kaakontsteking Perio Aid 0,12% gebruikt. Na twee dagen gespoeld te hebben kreeg ik een enorme oorspeekselklier ontsteking. Harde bal onder mijn oorlel tot in de hals. Kom niets eten of drinken vanwege de enorme pijn. Duurde even voordat ik in de gaten had dat dit door Perio Aid gebruik zou kunnen komen. Hier dus maar gauw mee gestopt. Hoop dat dit na stoppen sne[lees meer...]l overgaat. Als iemand ook deze bijwerking heeft gehad, hoor ik graag hoelang het duurt voordat het overgegaan is. Groet Lucie
26-05-2019

Trekken van tand of kies

Op advies van implantoloog ivm trekken kies/kroon en voorbereidingen voor een implantaat. Zou ik 2 weken 2 maal daags moeten spoelen gedurende de periode dat de hechtingen in mijn mond zitten. De vierde dag mee gestopt. Was niet meer vol te houden!!
10-03-2019

Tandvleesontsteking

Ik moest het mondwater 3 weken lang 2 keer per dag innemen, maar na 1x ben ik al gestopt. Tijdens het spoelen wilde ik het al z.s.m. uitspugen en direct erna kreeg ik een super branderig en droog gevoel in mijn mond!! Niet te doen!
05-11-2018

Ontsteking (mond)

Ik kreeg perio aid tandgel voorgeschreven. Lokaal gebruikt tegen tandvleesontsteking. Na een dag kreeg ik door mijn hele mond door problemen met tandvlees. Ik besloot ook te gaan spoelen met perio aid en al mijn tanden te poetsen met perio aid gel. Het gaf direct een zeer branderig gevoel in mijn hele mond. Ik kreeg problemen met mijn smaak. Ik besloot vol te houden, omd[lees meer...]at de tandvleesproblemen niet wilden oplossen. Na een paar dagen kreeg ik een zwelling onder mijn oor en onder kaak. Als ik wat eet wordt de zwelling erger door de kauwbewegingen. Na een aantal uren wordt het iets minder. Maar de zwelling straalt uit naar mijn nek en mijn hoofd. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig las ik net dat iemand anders er ook last van had. Ik ben er nu een dag mee gestopt, maar de zwelling blijft. Ik gebruik het niet meer.
23-10-2018

Perio-Aid Mondreiniging (mondverzorging)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)

Ik ben het gaan gebruiken na meerdere malen een tandvlees ontsteking te hebben gehad... Ik spoel minimaal 2 x per dag plus dat ik ook met de perio-aid tandpasta poets... Ikzelf heb er heel veel baat bij...geen last meer van tandvlees ontstekingen en niet zoals andere gebruikers schrijven last van branderigheid in mijn mond. Wel als ik spoel dan merk ik even dat het werkt ([lees meer...]misschien is dat de branderigheid ) maar verder geen last en geheel tevreden
21-10-2018

Tandvleesontsteking

Door ontsteking op advies van de tandarts dit gaan gebruiken. Mijn hele tong staat in de fik. Man man man man wat branden. Ik gebruik het niet meer. 1 keer nooit weer
21-08-2018

Tandvleesontsteking

Kreeg dit middel door mijn tandarts voorgeschreven wegens tandvleesontsteking. Daarbij moest ik ook de bijbehorende tandpasta gebruiken maar daar ben ik maar niet eens aan begonnen. Moest ermee spoelen en meteen de eerste keer al stonden mijn mond en tong in brand. Je mag erna niet met water spoelen want dat zou de werking ongedaan maken dus ik heb het maar even volgehoud[lees meer...]en en steeds na ene half uur toch met water gespoeld. Na een paar dagen merkte ik dat ik last kreeg van slokdarm en maag (heb ik al problemen mee), ook al ben je nog zo voorzichtig, je krijgt er toch wat van binnen. Ben met spoelen gestopt en breng het nu met water verdund met een wattenstaafje en rager op de ontstoken plekken aan. Veel te sterk middel om zomaar aan te bevelen (op een voorbedrukt reclamebriefje, ook nog.)
30-06-2018

Kaakoperatie

Na 4x gespoeld te hebben (2x daags na tandenpoetsen)en 30 sec. in de mond gehouden kreeg ik een zwelling onder mijn oor bij de kaak speekselklier? De zijkant van mijn gezicht bij oor word ook dik en na eten (kauwbeweging?) werd het iedere keer erger. Ook geeft het eten een onaangename reactie op die plaats, een beetje alsof je iets eet wat erg zuur is. Bij rust (niet ete[lees meer...]n dus) slinkt het een beetje, maar de hele zijkant staat onder spanning tot in mijn nek en hoofd(pijn). Ben gestopt maar dat helpt nog niet direct. Assistentes van Kaakchirurg weet er geen raad mee en de Apotheek ook niet. Van de implantaat heb ik geen last maar hier wel een heleboel ellende van.
28-06-2018

Tandvleesontsteking

Ik vindt het middel niet helpen krijg last van mij mond tanden worden bruin jeuk aan mijn gehelmde als ik spoel gaat niet weg. Ik vindt het een slecht middel ook koop dit middel nooit meer de kwaal word 10 keer erger. Hoe kunnen tandartsen dit middel aan raden.
22-05-2018

Tandvleesontsteking

Ik moest het gebruiken van de mondhygiëniste. Ze had net de helft van mijn mond schoongemaakt, geen vlekje te zien. 1week later ging ik voor de andere helft en mijn hele mond was nog nooit zo donker met vlekken. Ze heeft wederom mijn hele mond gereinigd en ik mocht het spul nog 2weken gebruiken. Inmiddels zitten al mijn tanden weer onder de donkere vlekken en heb ik nu pas[lees meer...] de link met het middel gelegd. Erg vervelend, want nu moet ik wéér langs en dat kost mij klauwen met geld!!! Mijn tandvlees is overigens niet meer ontstoken, maar of dat nu alleen door dit spulletje komt... ik zou het zeker niet gebruiken!!!
08-05-2018

Kaakoperatie

Gisteren een kaakoperatie gehad in de onderkaak.. Mijn bot was te spits om implantaten te kunnen plaatsen voor een klikgebitsprothese. Bot is lager en vlak gemaakt, en er zijn 2 implantaten geplaatst. Omdat de mondholte goed schoon te houden , spoel ik 2x daags met Perio-aid 1,2 %. 1 Minuut spoelen, en daarna een heerlijk frisse mond. In het verleden ook al vaker gebr[lees meer...]uikt na behandelingen bij de kaakchirurg. Ik vind het Super, ben zeer tevreden !

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum