Ervaringen met Fluticason neusspray

fluticason

jeuk in mijn oren jeuk in en rond de ogen Jeuk over het hele lichaam bittere smaak allergie acute hoofdpijn zichtproblemen spasme verstopte neus slaperigheid

Allergie (29 meningen)
Tinnitus (3 meningen)
Ademhalingsproblemen (2 meningen)

02-01-2014 | Vrouw | 32
fluticason
Tijdens de eerste week van het gebruik van dit middel wat last gehad van een ontstoken oog, hoofdpijn en pijn in mijn neusholtes. Na 2 weken gebruik namen alle klachten heel snel af en ze zijn nog steeds weg. Na ongeveer een maand gebruik af en toe een bloedneus, maar die neem ik voor lief.

29-08-2013 | Vrouw | 18
fluticason
Hallo Allemaal! Ik heb al een tijdje last van een opezwollen neusslijmvlies en ik heb vandaag deze spray voorgeschreven gekregen, Mijn vraag is eigenlijk of iemand me vertellen of deze spray (bevat corticosteroiden) invloed heeft op de betrouwbaarheid van de pil. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb er ontzettend veel last van. :(

06-06-2013 | Vrouw | 38
Hooikoorts
vanaf dat ik dit gebruik heb ik geen tot zeer weinig last van verstopping in de keel door ophopend slijm waardoor ik steeds na het niezen en hoesten moest overgeven, heb gelukkig geen last van bloedingen oid hooguit een nare smaak en droge mond

11-05-2013 | Vrouw | 62
fluticason
Na anderhalve dag gebruik hevige pijn aan oog en helemaal ontstoken. Niet duidelijk of al reeds aanwezig was of gevolg van??

15-02-2013 | Vrouw | 40
fluticason
De spry is voor mij echt niet handig. 2weken gebruikt, de kwaal ging niet over en krijg bloed uit mn neus als ik inspanning doe, raar spul. Dus voor mij nooit meer! gr. essie

24-09-2012 | Vrouw | 38
Hooikoorts
Ik gebruik deze neusspray al jaren. Het smaakt een beetje vies, maar het werkt als een tiet! Ik kan weer ademen door mijn neus! De bijwerking bloedneus en erg droge neus komt regelmatig voor, maar is voor mij een niet-debiliterende bijwerking. De voordelen overtreffen bij dit medicijn verreweg de nadelen. In de bijsluiter staat dat je het niet te lang mag gebruiken, daar[lees meer...]om stop ik er soms een paar dagen mee als mijn hooikoorts even lijkt mee te vallen. De opbouw is bij dit medicijn wel belangrijk, heb ik begrepen. Het werkt dus beter als je het al een paar dagen/weken gebruikt. Ik zoek nog naar een hooikoortstablet voor icm met fluticason, aangezien ik van de levocetirizine die ik slik vervelende bijwerkingen krijg. [ik heb ingevuld dat ik dit middel sinds 2003 gebruik, maar dat is een gok. Ik weet alleen dat ik het al vele jaren gebruik]

29-08-2012 | Vrouw | 44
Huisstofallergie
Bijna direct na start gebruik kreeg ik flinke keelpijn die ongeveer 2 weken aanhield. Daarna bleef keel geïrriteerd en slijmvliezen ook. Werd ook steeds benauwder en veel hoesten. Uiteindelijk aan huisarts gevraagd om oude neusspray Nasonex terug te krijgen. Ik had Fluticason gekregen omdat dit goedkoper zou zijn. Na een dag nadat ik was gestopt al stuk verbeterd, minder b[lees meer...]enauwd en stuk minder hoesten. Nooit meer Fluticason !

22-06-2012 | Vrouw | 39
fluticason
Ik gebruik deze neusspray nu een half jaar en ben er tevreden over. Geen bijwerkingen en ruikt lekker ;-)

22-06-2012 | Vrouw | 56
fluticason
Ik was een grootverbruikster van neussprays, vooral Otrivin menthol, had overal flesjes liggen. Echt helpen deed het niet. Tot de huisarts verteld dat het heel slecht was die neusdruppels te blijven gebruiken. Hij schreef fluticason neusspray voor, duurde een dag of 4 koor het begon te werken en ik gebruik deze 1 x daags en totaal geen verstopte neus meer, ook geen last va[lees meer...]n hooikoorts tot nu.

21-10-2011 | Vrouw | 25
Allergie katten
Ik gebruik het nu een jaar voor mijn allergie tegen katten. Heb er zelf 2 en was elke dag heel erg verkouden,loopneus en jeukende ogen. Gebruikte eerst neusspray met xylometazoline erin, maar dat mag je dus maar een week gebruiken. Op voorschrift van me huisarts heb ik dit geneesmiddel gekregen. Het werkt heel erg goed. Het heeft wel 2 weken nodig eerder het bij mij effect[lees meer...] had, maar wat was ik blij dat ik me katten kon houden. Het werkt dus ook erg goed als je op bezoek gaat bij mensen met katten!

22-07-2011 | Vrouw | 35
fluticason
Ik merkte al na een paar dagen dat de allergie 'rustiger' werd. Echter na een aantal weken kreeg ik een zere keel. Een gevoel als bij een beginnende griep. Het voelde alsof het opgezet was allemaal. Toen dit maar niet beter werd en bleef verergeren legde ik de link naar de neusspray en ben gestopt. Al na 1 dag verbetering en na 2 dagen klachten weg. Wel weer niezen na een[lees meer...] week. Nu toch weer begonnen en de keel begint weer op te spelen. Ik stop er mee..

10-04-2011 | Vrouw | 48
Hooikoorts
Vanaf het moment dat ik het ging gebruiken, kreeg ik last van ontstoken ogen. Bij langduriger gebruik regelmatig last van bloedneus. Nadat ik ben gestopt met het medicijn, verdwenen alle klachten

11-03-2011 | Vrouw | 21
Astma
poeder komt in je mond terecht en schijnt zer slecht voor je gebit te zijn elijk na gebruik poetsen gebit.

13-02-2011 | Vrouw | 54
fluticason
Al jaren gebruik ik flixonase/fluticason tegen allergie voor kat en huisstofmijt. Ik gebruik ook thyrax en venlafaxine (anti-depressivum). Sinds enkele maanden heb ik ineens last van hoge bloeddruk, hoge hartslag, verhoogde oogboldruk en extreem droge ogen. Ik ben 2 dagen geleden gestopt en merk dat de oogboldruk afneemt. Ik dacht dat het aan mijn schildklier lag en heb ze[lees meer...]lfs mijn dosis thyrax verlaagd. Ik voel me wel enigszins warrig sinds ik gestopt ben. Ik denk dat het ontwenningsverschijnselen zijn. Ik ga in ieder geval nog maar even bij de oogarts langs en zal hem/haar hier ook over inlichten.

27-09-2010 | Vrouw
Allergie neus
Ik slik tyrax duotab en bij mijn controle bleek dat mijn bloeddruk veel te hoog was. Dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik ben nu getstopt met Fluticason.

06-09-2010 | Vrouw
Hooikoorts en huisstofmijtallergie
Ik heb sinds een maand fluticason i.p.v. flixonase en nu komen alle klachten weer terug. Ik heb nu erg branderige ogen en mijn neus is weer verstopt. Dus bij mij werkt fluticason niet