cromoglicinezuur

Allergie (14 meningen)
Huisstofallergie (4 meningen)

19-04-2019 | Man | 48
Hooikoorts
Wat een rotzooi, helpt niet, hoofdpijn, keelpijn, neus verstopt... geen aanrader moet verboden worden

08-04-2019 | Vrouw | 55
Hooikoorts
Het werkt inderdaad na 3 minuten, maar na 5 minuten is dat over en verergeren de klachten! Waardeloos spul, en super duur voor wat zout water.

27-04-2021 | Vrouw | 50
Hooikoorts
Duur! En de hele dag een vieze geur van eucalyptus in mijn neus. Waarom moeten dergelijke stoffen worden toegevoegd? Ik heb niet het idee dat het een effectief middel is.

04-02-2020 | Vrouw | 50
Hooikoorts
pijnlijk om te sprayen in de neus. Maar het helpt wel. flesje is na 1 á 2 x gebruiken niet meer werkzaam. sprayt niet meer en kan zo weg gegooid worden. Waardeloos dus. nu al 2 flesjes zo weg gegooid.

23-06-2019 | Man | 65
Hooikoorts
Na een week of twee echt directe verlichting werden de klachten steeds heftiger. Het is net als krabben wanneer je jeuk hebt, maar krabben met schuurpapier in het geval van de neusspray.. dus niet zomaar gebruiken

07-06-2022 | Vrouw | 47
Hooikoorts
Bij de eerste klachten van hooikoorts werkt deze spray redelijk, maar hoe meer klachten des te minder de spray werkt. (Prevalin Direct). Vaak levert het nog extra niesbuien op na gebruik. Toch gebruik ik het al jaren aangezien ik na 40 jaar alle pilletjes wel heb geprobeerd. Het is voor mij meer het idee dat ik iets bij me heb, maar werken doet het niet echt.

24-06-2020 | Man | 44
cromoglicinezuur (40mg/ml)
Hooikoorts
Prevalin direct, Verstopt neus meer, zit al deels dicht door allergie reactie. Brand sterk in je neus tot achter in je keel. Lijkt alsof je extra bloemige pollen opzettelijk inspuit. En direct meer gaat niezen helaas. Pruts product en te duur!

19-05-2019 | Vrouw | 39
Hooikoorts
Ivm hooikoorts (en kattenallergie) heb ik deze zonnige zondag ter voorbereiding van een lange wandeling in t Twiske, bij het Kruidvat Prevalin direct neusspray gekocht. Normaliter heb ik Avamys neusspray met hormonen (via de huisarts), omdat andere antihistaminica niet hielpen (zoals tabletten en neussprays), maar deze was op. Ik had al wat last van jeukende ogen en neus, [lees meer...]oren en keel, maar dit is verholpen door het fantastisch werkend middel Prevalin Direct (extra sterk). Erg fijn! Tegen droge ogen heb ik Vicisic zalf, dus daar heb ik geen last van gehad. Wel vind ik de neusspray chemisch ruiken (stinken) vooral in het begin. Tijdens de wandeling heb ik nog wel n keer eventjes gehoest maar dat was alles. Super goed middel! Ik merkte direct dat het erg sterk is.

Thyrax Duotab (871) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (597) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (558) - Antibiotica - penicillines breedspectrum