Ervaringen met OxyNorm

oxycodon

Artrose van de wervelkolom (3 meningen)
Lage rugpijn (3 meningen)
Galstenen (2 meningen)
Gewrichtsontsteking (1 mening)
Gewrichtspijn (1 mening)
Pancreatitis (1 mening)
Fibromyalgie (0 meningen)

13-12-2010 | Vrouw
Chronisch pijn syndroom
hoi ik ben tanja en gebruik nu sinds 1maand oxinorm 10mg 1tot6xpdag ik moet zeggen dat het een geweldig middel is sinds 3 jaar heb ik een pijnsyndroom in mn armen na tennisarm te hebben gehad heb op de pijnpoli gelopen en alle medicijnen uitgeprobeerd die er zijn maar geen enkel middel hielp dit gelukkig wel het haalt zeker de helft van de pijn af ja natuurlijk word[lees meer...] je er suf van en heb je het moeilijker met de ontlasting en ja ik heb ook last van een wisselstemming maar dit neem ik wel op de koop toe alles beter dan gek worden van de pijn ik zal dit mn leven moeten slikken maar zo wil ik wel oud worden gr tanja

18-11-2010 | Man
Na operatie verwijderen halsklieren
Zoals ik ook al bij Oxycontin heb geschreven (ik gebruik het namelijk samen en een los effect kan ik niet geven) zijn mijn halsklieren ivm uitzaaiingen zijn verwijderd aan de rechterkant.Omdat er zoveel spieren en zenuwen van heel veel organen geraakt worden is de napijn, ook na een week, zeer storend in mijn functioneren .Diclofenac en paracetamol hielp niet. Oxycontin 10[lees meer...] mg in combinatie met oxynorm 10 mg (indien nodig) wel. Ik ben blij dat dit middel bestaat, zodat ik alles kan doen en met plezier. Zonder gesteun en geklaag. Ik ga wel af en toe testen of ik al zonder kan. Want het is een pijnstiller van de sterkere soort.

26-10-2010 | Vrouw
Ingezakte ruggewevels
graag ervaring op hoge leeftijd 87 jaar. Ingezakte ruggewervels... en bijwerkingen, ze is n.l valgevaarlijk.

25-10-2010 | Vrouw
Zenuwpijn!
Het werkt snel,maar wel met de nodige bijwerkingen en nog steeds heb ik last van maagpijn/braakneigingen na al die maanden al slikken, hier neem ik dan ook weer iets voor in. Voor je gevoel wil je steeds meer, maar kijk daar mee uit het werkt verslavend! Ik mag het dan ook niet meer dan een aantal dgn innnemen en dan moet ik weer stoppen van arts.

16-09-2010 | Man
Zenuwpijn in benen
het werkt wel maar de bijwerking zijn niet altijd waar je blij mee moet.bij mij is het slecht zien af en toe .en de stoelgang is niet al te best maar voor de rest gaat het wel .ik zit voor de rest van mijn leven aan vast aan dit medicijn .groetjes

04-08-2010 | Man
oxycodon
Dunne darm spasmen kenbaar sinds drie weken.
hallo Peter is mijn naam: Sinds drie weken heb ik te horen gekregen dat ik spasmen heb, door de hele dunne darm. Geen pijn stilling hielp daar bij. ik slikte al Oxycontin 10mg 4xdaags.Ik ben vandaag bij de Pijnpoli geweest in het Vu A,dam en daar heb ik Oxinorm 10mg capsules 6x daags gekregen.ik moet zeggen heb al drie jaar hevige pijn in de buik en dunne darm 24 uur per d[lees meer...]ag 7 dagen in de week.nou moet ik zeggen,ik moet dit proberen of het helpt,ik moet volgende week woensdag terug komen,maar ik moet toegeven de pijn nam direct enorm af,ik had het niet verwacht,als dit het medicijn is ben ik tevreden?ik slik het nu 1 dag en ik moet nog afwachten wat betreft de misselijkheid wat dat doet,tot nu toe ben 60% pijn vrij voor mij is dat heel wat. gr peter uit zeewolde.

30-06-2010 | Vrouw
Hernia L5-S1
De eerste dag dat ik oxynorm slikte voelde ik wel wat verlichting van de zenuwpijn, maar had ook nog geen b ijwerkingen. De tweede dag dat ik de pillen slikte werd ik duizelig. Het was net alsof ik wagenziek werd. Heb de hele dag overgegeven. Met een hernia is dat echt geen pretje, de pijn is tijdens het overgeven echt onhoudbaar. De derde dag ben ik gestopt en voelde me [lees meer...]direkt een stuk beter, maar de pijn in mijn been werd ondraaglijk. Dat was ook niet te doen, dus de vierde dag maar weer begonnen met de oxynorm. Het werd een herhaling van de eerste twee dagen. De eerste dag ging het goed, de tweede dag doodziek. Toen toch maar de huisarts gebeld voor een andere pijnstiller. Dat werd morfinesulfaat 10mg gereguleerd 2 maal daags. De pijnstillende werlking is hetzelfde als bij oxonorm, het haalt de scherpe kantjes eraf, maar gelukkig geen bijwerkingen gehad

23-04-2010 | Man
oxycodon
Nek hernia tinteling in rechter arm
ik ging oxinorm gebruiken in kombinatie met diclofenac voor mijn nek hernia werkte het in eerste instantie niet zo goed ik kreeg 10 mg 4 x per dag voor geschreven, toen kreeg ik 20 mg maar dat was te zwaar . ik was de hele dag zo suf en sliep de hele dag ben toen terug gestapt naar 10 mg 5 x per dag dat was wel goed was niet zo suf meer ik gebruik het nu ongeveer 8 w[lees meer...]eken ben deze week begonnen met af bouwen maar ik heb wel last van bijwerkingen ik slik nu 2 a 3 keer per dag maar als ik vergeet in te nemen dan krijg ik schokken in mijn benen komt dit wel vaker voor ???

14-04-2010 | Vrouw
Hernia
het medicijn werkt snel en helpt voldoende tegen de pijn. echter...je wordt er zo duf en slaperig van. je kunt niet meer auto rijden en sommige werkzaamheden durf je niet meer te verrichten. zou je er verslaafd aan kunnen raken ??

11-03-2010 | Vrouw
Herniya
hoi ik ben fatma, 35 jaar oud, ik woon in amsterdam. ik ben moeder van 5 kinderen oudste is 20 jongste is 2.ik ben alleenstaande moeder. ik had rug klachten,mijn moeder gebruikte oxynorm 5mg en ik kreeg eerst van haar,later kreeg ik van me huisarts.na een tijdje kwam ik achter,dat ik verslaafd ben geraakt.en nu al anderhalf jaar,kan ik niet van af.ik gebruik ook xanax0,5mg[lees meer...] en paracetemol.ik ben naar arts geweest,helaas was ik ernstig verslaafd dat ik meer en meer van oxyinorm gebruikte.50 60mg.na dat ik dit pil slikte werd ik,asepoester ik maakte elke dag het hele huis schoon.ik poetste onbewust,ik begon te koopen,en recepten valsde,maar gelukkig slik ik 4 oxynorm per dag.het is wel goed voor je pijn,maar als je verslaafd word heb je een hele heftige probleem. dus ik hoop dat mensen voorzichtig moet zijn.ik kan niet goed nederlands schrijven ik hoop dat mensen die dit lees mij moet vergeven,voor me slechte nederlands,gr fatma

29-11-2009 | Vrouw
Rugklachten
kon er heel goed op slapen verder word je wel duf wakker

20-11-2009 | Vrouw
Hernia
Ik moet zeggen dat het een heel goed middel is. Voor mijn hernia werkte het dus goed. Samen met paracetamolom de tussentijdse pijn op te vangen. En ik kan je vertellen dat het echt mega zeer deed die hernia. Oxicontin ( weet niet of ik het juist schrijf ) heb ik ook nog gehad. Maar hoe goed het medicijn ook werkt, de bijwerkingen zijn altijd het lastigst. Mijn bijwer[lees meer...]kingen waren dat ik kon slapen heel de dag door ( wat best wel goed is voor je hernia ) duizelig, erg moe, en het meest erge vind ik nog de maag die niet meer goed functineerd. Ik kan niet veel zuren verdragen uit eten, want daar krijg ik geheid maagzuur en oprispingen van. Het is echt een paardemiddel tegen pijn, maar de nasleep is er wel van. Gelukkig hoefde ik ze niet heel mijn leven te blijven slikken. En ohja, ik had er ook nog diclofinac bij 100 milligram.

19-07-2009 | Vrouw
CPRS2
werkt snel,wel bijwerkingen, nog steeds maagpijn/braakneigingen na al die maanden al slikken.

18-05-2011 | Vrouw | 21
oxycodon
Goede pijnstiller. Wel last gehad van bijwerkingen, problemen met stoelgang, en dingen zien die er niet zijn.. beetje wazig en suffig door gevoeld.

10-07-2012 | Vrouw | 23
Hernia
Na maanden tobben, oxynorm gekregen. ik mag het zo nodig als de pijn echt niet meer te houden is. Werkt binnen en kwartier tot een uur, en werking houd 3-6 uur aan. Ik word er niet suf van, maar wel opgewekter en merk wel dat ik de volgende dag erg misselijk ben, dat is erg vervelend.

25-10-2018 | Man | 24
oxycodon (10mg)
10mg oxynorm instant en je loopt suf de hele dag dus goed spul, wel jammer van de jeuk achteraf, heb dat met tradonal ook, had dit gebruikt voor zenuwpijn en verwonding en moet zeggen goed spul