Fibromyalgie (5 meningen)
Hernia (4 meningen)
Gewrichtspijn (3 meningen)
Pijn (algemeen) (3 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)
Hoofdpijn (1 mening)

Zaldiar (228 meningen)
Fentanyl (127 meningen)

27-08-2015 | Vrouw | 19
tramadol/paracetamol (37,5/325mg)
Onsteking door laserbehandeling op huid. Pijn is goed te dragen. Wel ontzettend moe en suf gevoel dat je elk moment in slaap kan vallen en verminderde eetlust.

18-08-2015 | Vrouw | 37
Hernia
Door een hernia ben ik last blijven houden van mijn linker been tot aan mijn voet. Er loopt een doof gevoel vanaf mijn bil tot aan hiel, tot aan twee linker tenen. Nu een anderhalf jaar later weer erg veel pijn. Krijg opnieuw een MRI. Vandaar tramadol/paracetamol voorgeschreven. Al snel na een uurtje voelde ik me lichter en een ontzettende droge mond kreeg ik en begon m'[lees meer...]n kaken samen te trekken. M'n lichaam begon te tintelen, en kon me niet ontspannen alsof ik hier geen controle over had.. Kreeg daarbij hartkloppingen en een gevoel moeilijk te kunnen ademen. Vreemde gewaarwording. Al met al duurde het een half uur en verdween het langzaam. Er leek een soort van piek moment te komen van de werking van de tablet. Ik was op dat moment ook in een andere omgeving. Niet handig... Beter om in huis te blijven. Mijn ervaring met dit medicijn, het haalt het de scherpe kantjes eraf, een piekmoment van de werkzame stof en stoned gevoel..

08-07-2015 | Vrouw | 21
Fibromyalgie
Vanaf mijn 14de erg veel pijnklachten. Vooral nek, schouders en rug. Werd met de jaren erger op mijn 19de ben ik uiteindelijk doorgestuurd naar een reumatoloog en constateerde fibromyalgie. Vooral veel nek en schouder klachten en rugklachten. Bij veel specialisten geweest, fysiotherapie, revalidatietraject gehad enz enz. Niks hielp om de pijn te verminderen. Dit medicijn [lees meer...]werk erg goed tegen de pijn. Vervelende bijwerken vind ik wel dagelijks misselijk, droge mond, erg loom ervan. Voor mij is dit voor nu de oplossing zodat ik bijna pijnvrij kan leven.

28-11-2014 | Vrouw | 42
Fibromyalgie
super medicijn geen bijwerkingen en de pijn is nog niet helemaal weg maar t is uit te houden zo

28-11-2014 | Vrouw | 54
Nekklachten
Eerste week leek de pijn wat gedempt, maar daarna werkte het niet meer. Geen verschil na inname tabletten.

16-11-2014 | Vrouw | 47
Nek- / rughernia
In het begin erg veel nare bijwerkingen. Misselijkheid, watten in het hoofd. Hierna erg passief gebleven en depressief. En trager werkende darmen dus op de dag van inname altijd een laxeermiddel . Nu ik weet hoe het middel werkt (receptoren vol werkt het) slik je te veel heeft het niet een meer pijnstillend effect, wel meer bijwerkingen. Ik slik nu nog zo nodig 1 per dag[lees meer...] niet meer. Ongeveer 0 - 2 keer per week. Ik kan door de yoga de pijn beter opvangen. Heb nog wel last vd jeuk maar die neem ik voor lief en hindert mij niet echt. De eerste dag dat ik geen tramadol slik heb ik last van ontwenningsverschijnselen. Ik drink nooit alcohol en heb gemerkt dat ik met wat advocaat de klachten verminder. Verder nuttig ik nog steeds geen alcohol of andere middelen.

17-10-2014 | Vrouw | 63
Fibromyalgie
reeds 3 jaar pijnklachten, spieren en gewrichten , andere lichaamsklachten genezen minder vlug dan tegen vroeger. fibro is een vorm van reuma. yoga helpt , als je niet overdrijft. wandelen is ook goed, maar regelmatig eens een rustpauze inlassen. ik neem medicatie 1 pil combinatie van tramadol en paracetamol 37,5mg/325mg voor de pijn . huisarts heeft me nieuwe medicatie[lees meer...] bij geschreven maar ik moet het nog uitproberen of het verbetering brengt. voor de rest smeer ik de pijnlijke plaatsen in met gel tegen spierpijn om mijn maag te sparen, daar ik nog andere medicatie moet nemen.

24-03-2022 | Man | 65
tramadol/paracetamol (37,5)
Gewrichtspijn
Open wond aan het onderbeen. Pijn straalt uit naar oa het scheenbeen, wreef, enkel, tenen.

18-03-2022 | Man | 89
Gewrichtspijn

15-01-2022 | Man | 89
Pijn (algemeen)
ben van de trap gevallen,8 ribben gebroken 2 schedelbreuken ,andere kneuzingen,de ribben zijn met metalen strips weer aan elkaar gemaakt,het is nu 5 jaar later,maar de pijn blijft,

11-07-2021 | Man | 89
Pijn (algemeen)
bij een val 8 gebroken ribben, kneuzingen,schedelbreuk,versleten gewrichten.

07-10-2020 | Man | 72
tramadol/paracetamol (37,5mg)
Ben daarnaast bekend met reumatoïde arthritis. Gelukkig had huisarts begrip voor mijn pijn lijden en schreef mij dit middel voor. Kreeg ongeveer 40 tabletten waarvan ik de helft heb gebruikt. Kon s'nachts weer slapen en kon overdag de pijn beter verdragen. Het heeft mij op adequate wijze in een moeilijke tijd geholpen. Kan mij niet voorstellen dat men verslaafd aan dit mid[lees meer...]del kan worden. Wel onderdrukte het mijn eetlust maar dat was zeer welkom i.v.m. te hoge lichaamsgewicht.

22-01-2020 | Man | 47
tramadol/paracetamol (37.5mg/325mg)
Liesbreuk
meermaals opereert aan liezen, rechter kant hebben ze dan maar een net gestoken, nooit kunnen verdragen van net, nu schijnt dat het zenuwpijnen zijn en die pillen hellen mij wel wat, juist jammer dat ik een mottig gevoel heb, maar pijn is zo goed als weg!

30-04-2019 | Man | 65
tramadol/paracetamol (37.5/325MG)
Chronische pijn, uitstraling in been en rugpijn. 2 tabletten per dag en kan weer functioneren.

06-07-2018 | Man | 48
tramadol/paracetamol (37.5mg/325mg)

24-11-2017 | Man | 59
Artrose van de wervelkolom
Deze tabletten gebruik ik voor pijnbestrijding in verband met een uitgedroogde tussenwervelschijf van de onderrug. De pijn verdwijnt voor het grootste gedeelte maar ik lig de hele nacht wakker. Daarbij wordt ook nog de ontlasting dik(obstipatie). Door af en toe enkele dagen geen tabletten te pakken verdwijnt de obstipatie.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum