Fibromyalgie (5 meningen)
Hernia (4 meningen)
Gewrichtspijn (3 meningen)
Pijn (algemeen) (3 meningen)
Reumatoïde artritis (1 mening)
Hoofdpijn (1 mening)

tramadol/paracetamol (100mg)
Aangezichtspijn

28-05-2018 | Vrouw | 52
tramadol/paracetamol (100mg)
Door een frozen shoulder had ik veel pijn en kon niet slapen. Door de huisarts kreeg ik eerst tramadol romig, maar die hielpen niet. Hierna kreeg ik tramadol 100mg en deze mocht ik 4x per dag innemen, samen met 8x500mg paracetamol. De eerste tijd ging het goed, sliep goed, pijn werd minder, dus ging ik 1x per dag gebruiken zodat ik in ieder geval kon slapen. Na een maand o[lees meer...]f 2 begonnen de problemen, ik kreeg maagklachten (overgeven) en diarree waardoor ik weer kilo's afviel. Ik ben nu dus helemaal met de tramadol gestopt en neem de slapeloze nachten maar op de koop toe.

02-08-2019 | Vrouw | 53
Gewrichtspijn
Pijn schouder, elleboog, pols, nek wordt steeds erger Had medicijn in Hongarije: Analgesin 275 mg. Werkt uitstekend. Yramadol/paracetamol Teva helpt niets.

30-07-2019 | Vrouw | 53
Peesontsteking schouder
mijn schouders doen vreselijk pijn ik had die pijn bijna 2 jaar maar het bleef draaglijk nu sins 2 maand word de pijn ondraaglijk ' vreselijk totaal niets kunnen doen aankleden wassen" haar wassen zelfs naar de winkel gaan lukt niet 1 fles cola kan ik niet dragen door de pijn.ik probeer nog iemand te vinden die de pijn kan verzachten .medicatie weinig effect ' pijnklinie[lees meer...]k dacht oo daar helpen ze wel ja een hoop onderzoeken laten doen en dan kan zijn dat ze iets geven voor de pijn 'nu begint mijn huisarts eindelijk te luisteren en te begrijpen ' dus na al die pijnstillers gaat ze nu beginnen met VALTRAN hopelijk help het voor de pijn ' dit is niet leefbaar

25-01-2019 | Vrouw | 53
tramadol/paracetamol (50Mg)
Artrose - gewrichtsaandoening
Pas begonnen met tramadol/ paracetamol omdat ander medicatie teveel bijwerkingen hadden en slecht zijn voor de lever. Daarnaast is tramadol/ paracetamol goed te verdragen voor mensen met een lactose-intolerantie zoals ik.

28-11-2014 | Vrouw | 54
Nekklachten
Eerste week leek de pijn wat gedempt, maar daarna werkte het niet meer. Geen verschil na inname tabletten.

18-02-2020 | Vrouw | 56
tramadol/paracetamol (50mg)
Hernia
als ik het niet neem is de pijn in mijn bil en been te heftig, dan kan ik niet goed functioneren. Paracetamol met tramadol haalt de scherpe randjes eraf maar je houd wel gewoon pijn al is het in mindere mate. In combinatie met proefblokkade in de zenuw die helaas niet gewerkt heeft. Ik ben gewaarschuwd voor het kalmerende en verslavende effect maar merk daar niks van, ik [lees meer...]ben niet suffer of kalmer helaas, maar dat had ik ook toen ik een roesje kreeg, schijnbaar ben ik niet zo gevoelig daarvoor.

24-11-2017 | Man | 59
tramadol/paracetamol (37,5/325)
Artrose van de wervelkolom
Deze tabletten gebruik ik voor pijnbestrijding in verband met een uitgedroogde tussenwervelschijf van de onderrug. De pijn verdwijnt voor het grootste gedeelte maar ik lig de hele nacht wakker. Daarbij wordt ook nog de ontlasting dik(obstipatie). Door af en toe enkele dagen geen tabletten te pakken verdwijnt de obstipatie.

20-05-2017 | Vrouw | 61
tramadol/paracetamol (37,5/325mg)
Na 1 dag jeuk en uitslag op rug werd gebruikt voor grote beenspier beknelde zenuw.

17-10-2014 | Vrouw | 63
tramadol/paracetamol (37,5/325)
Fibromyalgie
reeds 3 jaar pijnklachten, spieren en gewrichten , andere lichaamsklachten genezen minder vlug dan tegen vroeger. fibro is een vorm van reuma. yoga helpt , als je niet overdrijft. wandelen is ook goed, maar regelmatig eens een rustpauze inlassen. ik neem medicatie 1 pil combinatie van tramadol en paracetamol 37,5mg/325mg voor de pijn . huisarts heeft me nieuwe medicatie[lees meer...] bij geschreven maar ik moet het nog uitproberen of het verbetering brengt. voor de rest smeer ik de pijnlijke plaatsen in met gel tegen spierpijn om mijn maag te sparen, daar ik nog andere medicatie moet nemen.

24-03-2022 | Man | 65
Gewrichtspijn
Open wond aan het onderbeen. Pijn straalt uit naar oa het scheenbeen, wreef, enkel, tenen.

30-04-2019 | Man | 65
tramadol/paracetamol (37.5/325MG)
Chronische pijn, uitstraling in been en rugpijn. 2 tabletten per dag en kan weer functioneren.

11-03-2017 | Man | 66
tramadol/paracetamol (50mg)
Pijn (algemeen)

29-03-2015 | Man | 67
tramadol/paracetamol (50)
Had mijn ribben gekneusd, voorzover dat mogelijk is. Kon na een wk geen ademhalen van de pijn. De huisartsenpoli in het AMC Westeinde schreef mij Tramadol 50mg voor met 2 paracetamol. Hele dag geen last gehad en voor het eerst weer heerlijk geslapen. 3 x daags zo'n dosis vind ik teveel. De dosis zelf aangepast naar 2 x p.dag. De bijwerkingen neem ik maar voor lief, kreeg [lees meer...]last van jeuk en braakverschijnselen. Neem het nu in met yoghurt om de maag te ontzien en bevalt me beter.

13-12-2017 | Vrouw | 71
Artrose

07-10-2020 | Man | 72
tramadol/paracetamol (37,5mg)
Ben daarnaast bekend met reumatoïde arthritis. Gelukkig had huisarts begrip voor mijn pijn lijden en schreef mij dit middel voor. Kreeg ongeveer 40 tabletten waarvan ik de helft heb gebruikt. Kon s'nachts weer slapen en kon overdag de pijn beter verdragen. Het heeft mij op adequate wijze in een moeilijke tijd geholpen. Kan mij niet voorstellen dat men verslaafd aan dit mid[lees meer...]del kan worden. Wel onderdrukte het mijn eetlust maar dat was zeer welkom i.v.m. te hoge lichaamsgewicht.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase