Ervaringen met Arthrotec

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

27-11-2010 | Vrouw
Gewrichtspijn

19-10-2010 | Vrouw
Pijn / ontstekingen
Ik heb ongeveer 2 jaar Arthrotec gebruikt. Vanaf mijn twaalfde levensjaar is bekend dat ik last heb van benauwdheid en allergie. Op een gegeven moment kreeg ik het steeds benauwder 's nacht en dacht eerst nog dat dat door de andere medicatie kwam. Toch maar eens naar de huisarts en direct een andere ontstekingsremmer gekregen. Ik had eigenlijk nooit Arthrotec mogen slikken[lees meer...]. Apotheek werkte toen ook nog niet zo goed als nu.

24-05-2010 | Vrouw
Frozen shoulder
veel last van misselijkheid, buikpijn, pijnlijke darmen en opgeblazen gevoel.

27-04-2010 | Man
diclofenac / misoprostol
Hevige pijn ( vermoeden van slijmbeursontsteking ) in de r schouder
Mij werd dit medicijn voorgeschreven omdat paracetamol en ibuprofen absoluut niet holpen. De werking was erg goed, was pijnvrij maar de bijwerkingen waren vreselijk. Heb zelf vroeger wel eens drugs gebruikt en daar vergelijk ik de bijwerkingen bij mij mee. Ik was compleet van de wereld, hallicuneerde was na een nacht slapen kletsnat van het zweet, moest elke keer het ed[lees meer...] verschonen en soms wel eens 's nachts. Ik vergat alles. Als mijn vrouw mij belde en bv vroeg om het eten aan te zetten was ik dat na 1 minuut al weer vergeten. Bij mij staat bij de huisarts en apotheek nu in mijn dossier dat ik dit medicijn niet meer wil.

01-12-2009 | Vrouw
Lumbale discopathie
slechte pijnstilling voor hevige rugklachten

27-11-2009 | Vrouw
Pijn schouder
Helpt bij slapen. pijn blijft

12-01-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtspijn
Helpt goed bij mij zeker in de wintervakantie t nat en vochtig is. Mijn gewrichten worden anders pijnlijk en ontstoken

12-11-2018 | Vrouw | 66
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Lage rugpijn
Ik gebruik Artrhotec 75 na een dubbele knie operatie kom 's'ochtends niet in de benen als ik het de avond ervoor niet ingenomen heb. Die mogelijkheid bied uw vragenlijst niet.

01-06-2017 | Vrouw | 71
Artrose
Arthrorec is diclofenac met een beschermlaagje tegen maagbezwaren, zodat je er geen aparte maagtabletten (omeprazol) bij hoeft te kopen. Een paar jaar geleden gebruikte ik het af en toe maar nu elke dag één. Dit vanwege een wervelbreuk die ik opliep na een val en de artrose die verergerd is. Ik probeer niet meer te nemen omdat het medicijn wel bijwerkingen zou hebben. Het [lees meer...]helpt mij goed de dag door.

23-08-2016 | Vrouw | 41

06-05-2015 | Vrouw | 67
diclofenac / misoprostol (75/20000ug)
Lage rugpijn
de hernia-achtige rugpijn was hevig en het lopen was moeilijk. De pijn is nagenoeg over en ik loop weer goed. Alleen bij staan nog klachten. Bijwerkingen waardoor ik nu stop met inname zijn vochtophoping in de benen en enkels (keiharde kuiten met gespannen aanvoelende huid) en piepende ademhaling.

25-11-2014 | Vrouw | 32
Ziekte van Bechterew
Ondanks toevoeging van extra maagtabletten toch last van maag en darmen. Ik heb echter buiten Bechterew ook de ziekte van Crohn. De behandeling van het bekkengewrichtontsteking is echter heel positief en weegt zwaarder dan de bijwerkingen.

17-08-2014 | Vrouw | 46
Artrose - gewrichtsaandoening
Ik slik Artotec 75 mg omdat ik pijnklachten heb van artrose en hielspoor. De huisarts schreef dit voor omdat ik nauwelijks nog kon lopen zonder pijn. Ik ging waggelend van de pijn door het leven. Het helpt perfect! Maar het rare is dat het pas na een paar uur werkt. Een groot voordeel is dat het lang doorwerkt, ik krijg soms anderhalve dag later pas weer pijnklachten. [lees meer...] Ik slik dit middel om de andere dag en gebruik maar 1 tablet van 75 mg. De pijn verdwijnt volledig, dat is zo'n enorme opluchting! Het nadeel is dat ik er wat duizelig van wordt en er soms last van m'n darmen van krijg. Toch gebruik ik dit middel graag omdat ik de pijn volledig kwijt ben en weer pijnloos kan lopen. Ook heb ik last van een chronisch ontstoken achillespees en een prettige bijkomstigheid is dat ik de pij in m'n pees ook volledig kwijt ben na gebruik van Artotec.

01-04-2013 | Man | 72
Artrose - gewrichtsaandoening
na het plaatsen van een nieuw enkelgewricht Arthrotec 50mg voorgeschreven gekregen, Effect was pas na 6 uur merkbaar. Daarna 2 tot 3 dgn geen pijn. Had wel invloed op mijn bloeddriuk .Inmiddels mee gestopt. Accepteer het ongemak van een wat stiive en soms vervelend pijnlike enkel. Bloeddruk inmiddels weer normaal.Op zich wel tevreden over het middel

21-03-2013 | Vrouw | 41
Reumatoïde artritis
bij opkomende gewrichtspijnen neem ik een pil waarna het ongeveer een uur duurt voordat ik effect bemerk. Komt ook voor ik niet ervaar dat pijnstiller effectief is maar gezien ervaringen kan het zijn dat pijn gedempt wordt. Af en toe wel suffig maar gelukkig verder geen bijwerkingen

26-10-2011 | Man | 59
Knieklachten
meniscus verwijderd. bot komt tegen elkaar aan. bijwerkingen: maagklachten af en toe.