Ervaringen met Arthrotec

Spierpijn (5 meningen)
Rugklachten (4 meningen)
Gewrichtspijn (4 meningen)
Lage rugpijn (2 meningen)
Hoofdpijn (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Beenkrampen (1 mening)
Fibromyalgie (1 mening)
Aangezichtspijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)

Paracetamol veilig voor gebruik bevonden

CBG (27-08-2020)

07-11-2020 | Vrouw | 44
Hernia
Al vanaf moment één enorme buikpijn/ buikkrampen na inname van dit medicijn. Zelfs met EXTRA maagbeschermer teveel maagpijn.

03-08-2017 | Man | 67
Artrose
Middel is wel effectief tegen de klachten, maar kreeg er hevige maagklachten van en daarna overgeven.... heb het maar zeer kort gebruikt vanwege genoemde klachten.

04-03-2017 | Vrouw | 60
diclofenac / misoprostol (75mg/200ug)
Ik had geen enkele problemen met mijn hart maar door deze medicijn heb ik nu hart probleem. Hartritme probleem veroorzaakt. Na het googelen is gebleken in sommige landen is deze medicijn al verboden bijv. in Turkije mag deze medicijn niet worden verkocht / gebruikt. Ik raad zelf aan dit medicijn niet te gebruiken.

22-09-2016 | Vrouw | 43
Pijn (algemeen)
Na een barbotage in het ziekenhuis kreeg ik deze medicijnen mee als pijnstilling met het advies er meteen een te nemen. Dat heb ik gedaan, maar ruim een half uur na inname kreeg ik heftige pijn in mijn onderbuik, ik begon te zweten en kreeg braakneigingen. Na ruim een uur op het toilet met continu ontlasting, kreeg ik het erg koud, zelfs met extra deken en warme kruik in b[lees meer...]ed heb ik nog ruim een half uur liggen bibberen. Daarna in slaap gevallen en nog een dag zeer slap geweest. Liever had ik wat meer pijn gehad..

09-10-2013 | Man | 53
Spierpijn
Blijvende pijn in de schouder na een val. Na overleg met de huisarts doorverwezen naar een orthopeed. Die schreef dit medicijn voor in combinatie met een MRI-scan. Na 2 dagen slikken kreeg ik enorme last van paniekaanvallen. Iets waarvoor ik juist Paroxetine slik. Vervolgens lees ik in de bijsluiter van Arthotec: Extra bijwerkingen die bij het werkelijk gebruik zijn waar[lees meer...]genomen (dit zijn ervaringen die na het op de markt brengen zijn opgedaan, waarvan de frequentie onbekend is):  Depressie, angstgevoelens, wisselende stemmingen, geïrriteerdheid, geheugenproblemen, gevoel van verwarring, beverig gevoel, nachtmerries, slaperigheid, vermoeidheid. In overleg met de huisarts besloten om per direct te stoppen met de Arthotec. Helemaal tot rust gekomen ben ik nog niet maar het gaat gelukkig wel beter.

10-04-2013 | Man | 48
diclofenac / misoprostol
10 februari gevallen en zeer veel pijn in de vinger en hand overgehouden.Is stukje bot afgebroken, maar ziekenhuis wil nog niet opereren. inger blijft dik en doet zeer dus heeft de arts maar dit middel voorgeschreven. Helpt echt helemaal niet, slik nu al een week is nog niets veranderd en de pijn blijft ook. Weet niet waarom ik dit moet slikken. Nu nog 2 weken maar weet n[lees meer...]iet of ik dit blijf doen. bijwerking vanmorgen beetje duizelig en urine is andere kleur. Wilde bijsluiterlezen, maar zit niet in de verpakking. God bless Intenet.

04-10-2012 | Vrouw | 43
Reumatoïde artritis
Net voor 't eerst een tablet ingenomen: ernstige buikpijn, duizeligheid. even aankijken of ik nog een tweede tablet neem... Geen idee of 't effectief is, even afwachten, voorlopig eerst aankijken ivm bijwerkingen die op de voorgrond staan

09-07-2012 | Vrouw | 73
Artrose - gewrichtsaandoening
Gebruik Arthrotec soms maanden niet. voor gewrichtsklachten. Nooit geen problemen er mee gehad tot enkele weken geleden op vakantie ik 's nachts wakker werd met jeuk in handen en voeten, dikke tong, niet goed kunnen spreken, mijn bloeddruk was alarmerend laag. Een behoorlijke alergische reactie ik was doodziek. Wat ik een eerste instantie de schuld gaf aan aardbeien uit f[lees meer...]rankrijk, niet gewassen. Totdat ik thuisgekomen weer dezelfde reactie had na het innemmen van 1 tablet Arthrotec 50mg. Gelukkig had ik ondertussen een antihistaminica van mijn huisarts gekregen zodat het niet zo lang duurde en minder heftig was. Wie heeft er hiermee dezelfde ervaring gehad?

08-05-2012 | Vrouw | 65
Maagklachten
Na galbaas verwijdering met recept naar huis. na1e tabl. lichte maagklachten, na 2e tabl hevige maagpijn. volgens apotheek komt dat door de maagbeschermer die er bij in zit. Daarna alleen diclofenac 50 mg geslikt. Nu na 5 dagen alleen nog paracetamol, maar maagklachten zijn nog niet over.

29-01-2010 | Vrouw
Pijn
hielp slechts een uurtje voor de pijn. Na nummer 3 veranderde ik in een zombie, zag wazig.

03-12-2019 | Vrouw | 47

05-07-2019 | Vrouw | 74
Gewrichtsontsteking
In het begin prima, later weinig effect.

31-05-2015 | Vrouw | 40
diclofenac / misoprostol (50/20000ug)
Artrose - gewrichtsaandoening
Geweldig middel om zonder pijn alles te kunnen, alleen mijn haar valt met bossen van mijn hoofd.

05-09-2012 | Vrouw | 79
Artrose
omdat het gebruik van meerdere stuks per dag een goede werking van mijn nieren beinvloedde mag ik hiervan alleen bij erge pijn 1 per dag gebruiken, voor de rest moet ik het met paracetemol doen, 6 tot 8 stuks per etmaal, dit is niet voldoende om de pijn te bestrijden, welk middel zou helpen zonder dat mijn nieren verder beschadigd raken, ik heb ook diabetes 2.

29-05-2012 | Vrouw | 54
diclofenac / misoprostol
Was bij de dokter vandaag vanwege een beknelde zenuw dat via de onderrug naar rechterheup naar dijbeen loopt( Alleen de rechterkant). Alsof je met een paar messen wordt geprikt , geen lekker gevoel. Er wordt Arthrotec 50 voorgeschreven. Na het recept te hebben opgehaald bij de Apotheek en thuisgekomen nam ik een tablet. Kort daarna werd mijn maag wat gevoelig, iik w[lees meer...]erd duizelig, met een droge mond. En ook wat suffig. Ja ik ga morgen paracetemol met codeine kopen dat lijkt me iets miinder bijwerkingen geven, in ieder geval niet zo heftig! Ik slik al helemaal geen pillen,en sta meer open voor homeopatische producten.

11-01-2012 | Vrouw | 17
diclofenac / misoprostol
Ik heb veel last van mijn rug, maar dit spul werkt ook voor geen meter.