Hoofdpijn (12 meningen)
Artrose (10 meningen)
Kiespijn (10 meningen)
Pijn (algemeen) (8 meningen)
Reuma (7 meningen)
Rugklachten (6 meningen)
Trekken van tand of kies (5 meningen)
Gewrichtsontsteking (4 meningen)
Spierpijn (4 meningen)
Lage rugpijn (4 meningen)
Hernia (3 meningen)
Spanningshoofdpijn (2 meningen)
Menstruatiepijn (2 meningen)
Fibromyalgie (2 meningen)
Nekklachten (2 meningen)
Plaatsen spiraal (1 mening)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Keelpijn (1 mening)
Spierreuma (1 mening)
Artrose van de wervelkolom (1 mening)
Syndroom van Ehlers-Danlos (1 mening)
Kaakoperatie (1 mening)

01-02-2019 | Vrouw | 13
ibuprofen (200mg)

03-08-2014 | Vrouw | 15
Hoofdpijn
Ik merkte alleen de bijwerkingen en geen vermindering van mijn klachten.

07-08-2018 | Man | 17
Trekken van tand of kies
Het Ibuprofen granulaat hielp ontzettend tegen de pijn na het trekken van mijn verstandskies. De enige nadelen zijn de smaak die redelijk vies is en de onduidelijkheid die ik ervoer over het toebereiden (bijv. is er nergens een hoeveelheid water aangegeven om het granulaat in op te lossen, je moet maar wat proberen). Al in al aan te bevelen.

14-04-2015 | Vrouw | 17
ibuprofen (600mg)
Voor lichtere migraine aanvallen kan ibuprofen aardig wat pijn verminderen. Toen mijn aanvallen nog niet zo zwaar waren heb ik veel gehad aan deze medicijnen en was er erg tevreden over. Helaas werden mijn aanvallen erger en hadden ze geen effect meer. Vervolgens bij de huisarts Metoprolol gekregen, erg tevreden hiermee!

04-02-2015 | Man | 17
Hoofdpijn

03-05-2013 | Vrouw | 17
ibuprofen
Op 8 April 2013, moest ik om 8.00uur in het ziekenhuis zijn SFG op de afdeling Kaakchirurg. Hierbij heb ik mijn verdoving gekregen om mijn 2 rechterverstandkiezen te verwijderen. Tijdens de ingreep was ik niet goed verdoofd waarbij ik gilde van de pijn en extra verdoving kreeg. Na de behandeling had ik een zwellende wang waarbij het na 1 week normaal werd. Nadat, ik de ing[lees meer...]reep had gehad na 48 uur begon ik allemaal kleine puistjes in mijn gezicht te krijgen en gloeiende rode wangen kreeg. Waarbij het veel erger werd. Ik heb het ziekenhuis gebeld waarbij, ik niet vriendelijk werd geholpen en ze zeiden dat ik iets verkeerds gegeten heb. Terwijl ik al heel me leven van alles eet en nooit wat in mijn gezicht gehad hebt! Ik ben naar mijn huisarts geweest en heb een zalf gekregen Hydrocortison voor mijn opzwelling en tabletten voor 1 week. Tot de dag van vandaag gebruik ik het zalfje doordat heel mijn gezicht is verpest! Of ik ben verkeerd geprikt of het komt door ibrufhen wat ik mee heb gekregen. Hierbij ben ik mijn modellenwerk kwijtgeraakt en wil ik. Niet meer over straat door mijn gezicht. Verder heb ik het ziekenhuis aangeklaagd en word het verder door mijn advocaat geregeld.

12-05-2017 | Man | 18

14-01-2017 | Man | 18
ibuprofen (600mg)
Heb een aandoening aan de voeten, waardoor ik door een lange periode recht staan of wandelen pijn ontwikkel. Ik ben met deze aandoening geboren en gaat dan ook niet weg.

16-04-2016 | Man | 18
Kaakoperatie
Ik was op de grond gevallen met mijn kaak. Hierdoor was mijn kaakbeentje gebroken en heeft een dokter 8 schroeven in mijn mond geschroefd met elastiekjes om mijn kaak vast te houden.

09-09-2015 | Vrouw | 18
Kiespijn
Ibuprofen 600mg in bruisgranulaat mee gekregen na het laten verwijderen van een verstandskies. Leuk dat het met sinaasappel smaak is, maar het lost heel slecht op waardoor t gaat irriteren in de mond en keel. Neem ipv 1 glas ruim 2 glazen om het weg te krijgen. Verder ben ik er heel misselijk van geworden waardoor ik uiteindelijk ook moest overgeven. Het verlicht wel maar [lees meer...]vraag voor de volgende verstandkies verwijdering toch om tabletten.

23-02-2015 | Man | 18
ibuprofen (200mg)
Kiespijn
ik heb erg last van kiespijn en kan het hier door stillen

01-06-2012 | Man | 18
Kiespijn
Gekregen bij kiespijn, helaas hielp dit niet voldoende, daarom over gegaan op paracetatmol in combinatie met codeine

20-02-2013 | Vrouw | 20
ibuprofen
heb gistermiddag verstandskies laten trekken in ziekenhuis. heb ibuprofen meegekregen. heb mijn dokter gebeld of ik het medicijn wel mocht nemen i.v.m hartritestoortnis. kreeg groen licht. gisteravond 2 zakjes ibu genomen. nam vanochtend weer een dosis. en sindsdien heb ik verschrikkelijk last van hartkloppingen en duizelingen. ik stop er gelijk mee. dit is duidelijk niet [lees meer...]aan mij besteedt. dan maar kaakpijn.

29-08-2012 | Man | 20
Kiespijn
Net 2 verstandskiezen laten trekken en ibuprofen 600 meegekregen. De 1e mocht 1 uur later worden ingenomen, nog voordat de tandartsverdoving eruit zou zijn. Helaas begon de verdoving op de terugweg naar huis al uit te werken, waardoor ik verging van de pijn. Thuis gelijk ibuprofen gebruikt en een kwartiertje later is de pijn helemaal weg, voelt alleen nog een beetje 'gevoe[lees meer...]lig' aan. Kortom, tot nu toe enorm tevreden!

25-08-2017 | Vrouw | 21
ibuprofen (400mg)
Trekken van tand of kies
In het begin werkte ibuprofen 400 mg erg goed. Maar na een week werd de pijn erger (weet nog niet waarom). Je kan het dan in combinatie nemen met paracetamol, dat werkte uiteindelijk ook niet meer, dus het hangt echt af van hoeveel pijn je hebt. Neem het voor de zekerheid ook met eten, het beste is zuivel.

28-02-2015 | Vrouw | 21
ibuprofen (500mg)
Kiespijn
Mijn verstandskiezen moesten worden verbrokkeld om ze er uit te krijgen door de kaakchirurg en ik heb daar nog 1,5 week een erg nare zeurende pijn van ondervonden. Paracetamol hielp niet. Ibuprofen was het enige wat écht hielp en ik ben blij dat ik dit tot mijn beschikking had. Ik heb 2 dagen wat last gehad van mijn maag maar daarna altijd met een volle maag ingenomen en[lees meer...] nooit geen last meer ondervonden van mijn maag hierdoor.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (543) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (498) - Antibiotica - penicillines breedspectrum