Bij  PsychoseX

Schizofrenie (12 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

08-06-2012 | Man | 25
Psychose
het medicijn werkt goed. alleen spierverkrampingen soms maar daar heb ik goeie tegen medicatie voor. de meeste artsen schijven daan aciniton voor, maar bij mij werkte artane veel beter. ik had in het begin zoveel last van die trilingen dat ik op 6 tabletten artane per dag zat, maar dan had ik het wel onder controle. nou zit ik bijna op niks meer voor de bijwerkingen, dus a[lees meer...]ls je er heel veel last van hebt het duurt soms een tijdje maar dan gaat het wel weer weg. want laten we eerlijk zijn, pyshose is al helemaal niks, wees blij met hulp die je krijgt want als je er helemaal alleen voor zou staan wat je niet staat, zou het veel erger zijn.

01-04-2012 | Vrouw | 34
Psychose
In 2002 eerste keer dat ik een psychose kreeg. In de isoleer, psychiater heeft vele verschillende medicijnen geprobeerd; uiteindelijk was cisordinol het enige medicijn wat werkte voor mij. Helaas in 2008 weer psychose gekregen en weer heeft cisordinol mij toen gered. Enige bijwerken: lichtelijk stijve spieren. Ook andere medicijnen geprobeerd, maar cisordinol werkt voor mi[lees meer...]j het beste, van de rest kwam ik veel aan in korte tijd of had andere ernstige bijwerkingen zoals totaal afgevlakt, dit alles heb ik niet bij cisordinol Nu gaat het helaas weer minder goed door vele stress, morgen bel ik weer voor recept cisordinol. Ben erg blij dat dit medicijn bestaat.