Bij  AngstX

Zyprexa (182 meningen)
Risperdal (166 meningen)

10-10-2013 | Man | 54
pipamperon (40mg)
Altijd tevreden geweest. Wel gewichtstoename, nu geen last meer van. Na 23 jaar afbouwen dipiperon, wel altijd afvlakking gevoel gehad, komt nu terug.

04-01-2014 | Vrouw | 44
pipamperon
Ik gebruik dit medicijn al 22 jaar vanwege ernstige onrust, ik kon nl niet stil blijven zitten in het therapiegroepje 22 jaar geleden. Dit heeft geholpen en ik gebruik het nog steeds. Dosis 1 tablet van 40 mg per dag. Dit is altijd zo geweest. En dit blijft ook zo. Heb nog paroxetine 2 x per dag 20 mg maar 22 jaar geleden had ik dipiperon, paroxetine, seresta, tranxene, lo[lees meer...]ramet. Nu dus veel minder maar mijn leven loopt nog niet lekker en angst blijf ik voelen en houden. Ik wens een ieder die dit leest veel sterkte met alles en nooit opgeven!

07-03-2013 | Vrouw | 25
Paniekaanvallen
Ik kreeg Dipiperon voorgeschreven heb er denk ik een jaar ingenomen , Ik vertelde de behandelaar dat ik niet tegen drukte kon om me heen hebben en daarom voor alles weg liep, of ik moest zelf erg druk bezig zijn om de spanning te onderdrukken. Ik ben ermee gestopt omdat ik te veel slaap van kreeg . en als ik in agressie in aanmerking kwam werd de angst verdubbeld. O ja[lees meer...], ik ben van de ene dag na het ander ermee gestopt en nooit meer naar de docter geweest.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (553) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (509) - Antibiotica - penicillines breedspectrum