Invega

paliperidon

Schizofrenie (7 meningen)
Bipolaire stoornis (4 meningen)

28-10-2019

Invega (paliperidon)
Psychische klachten

Vreselijk medicijn. Ik slik het nu bijna 3 jaar en voel al 3 jaar niks dan rottigheid. Ja ik heb een depressie maar dat je daarbij dissocieert en niks meer voelt , het lijkt alsof je niet meer leeft dat is niet alleen van de depressie. Totaal gevoelloos geworden. Wie heeft deze ervaring nog meer?
23-02-2018

Invega (paliperidon)
Psychische klachten

Heb jarenlang dit middel gebruikt omdat het zogezegd moest van een psychiater. Tijdens gebruik niet veel van gemerkt. Ik leide mijn leven zoals anders en had niet echt de indruk dat er wat veranderde in mijn denken of doen. Wel redelijk veel bijgekomen in gewicht en een serieuze oververmoeidheid (maar dit heeft wss een andere oorzaak , cvs of dergelijke, nu aan het onderzo[lees meer...]ekken) sinds januari gestopt met die medicatie en ik moet zeggen dat ik geen verschil merk. Eerste weken was ik wel wat neerslachtig wss door het abrupt afbreken maar nu voel ik mij terug in de fleur van mijn leven. Ben al serieus afgevallen mede door wat beweging waar ik nu weer zin in heb. Vermoeidheid blijft wel, echter hoor ik nu wel mijn wekkers afgaan wat ik anders niet hoorde met de medicatie. Ook kan ik terug dromen. Tijdens het gebruik van de medicatie heb ik geen enkele keer gedroomd. Na het stoppen ermee kan ik terug vrolijk dromen en herinner ik me ze ook.

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum