Ervaringen met Thyrax Duotab

mening

Thyrax Duotab

levothyroxine

Trage schildklier (552 meningen)
Ziekte van Hashimoto (65 meningen)
Snel werkende schildklier (44 meningen)
Schildklier verwijderd (28 meningen)
Ziekte van Graves (27 meningen)

Wat kan SON voor u betekenen?

Schildklier Organisatie Nederland (SON) (02-08-2016)

Thyrax Duotab

04-01-2015 | Vrouw | 50
levothyroxine
Lage rugpijn
Hallo WOUW ik heb alle berichtjes van ieder gezien ben ik geschrokken onder indruk dat mijn klachten weer terug zijn gekomen ik ben Oktober 2013 met mijn lage hele rug en spieren die verstijfde en vast zitten ,daardoor kwam ik in de ziektewet terecht na huisarts een bloedonderzoek gedaan te hebben .Was de uitslag mijn Schildklier werkte langzaam door de blauwe 1x per dag [lees meer...]Thyrax te gaan slikken was na 3 maanden de klachten zo goed weg geen rugklachten meer ,ik kom er niet meer vanaf ,maar na Mei 2014 ging het bruine potje Thyrax weg in uitdruk en de klachten kwamen weer terug na overleg huisarts was ik weer bij terug af een verhoging wil mijn schildklier maar niet terug en blijft hangen die meer klachten erbij kreeg zoals bij ieder persoon heeft die thyrax moet slikken ,duizelig, kouwelijkheid lage schouder klachten ,oververmoeidheid, concentratie vermogen achteruit zijn gegaan, wazig zien ,zo midden op de dag in slaap vallen,s morgens niet uit bed kunnen, duf, opgezwollen buik lusteloos gevoel, kortom ik ben mezelf niet verander steeds meer wat toch niet de bedoeling is een andere persoonlijkheid ga worden door deze medicatie die ik nodig heb en vele mensen moeten slikken, en sinds de pillen niet meer in glazen potje zitten , en heb alle pillen weer eruit gehaald en in glazen potje gedaan hoop dat de oude Thyrax met zelfde samenstelling van de medicijnen terug komen ,want het zijn niet meer dezelfde samenstelling die nu op de markt zijn uitgekomen in duo uitdruk verpakking ,