26-03-2017 | Vrouw | 44
Vaginale schimmelinfectie
Ik was een beetje huiverig na de verhalen hier. Maar toch gebruikt...En ik moet zeggen jeuk weg, geen rommel in mijn slip. Enige is een klein beetje kramp gehad maar niet noemenswaardig. Mijn menstruatie bezorgt me veel meer pijn. Dus ik ben heel positief !

16-08-2011 | Vrouw | 44
Schimmelinfectie
Na gebruik hevige pijn in onderbuik. 2 dagen na gebruik bloedverlies en aanhoudende buikpijn. De vaginale tablet lost niet goed op, komt er in poederachtige klontjes overdag weer uit. Wel snel vermindering van jeuk, branderigheid en roodheid.

30-10-2021 | Vrouw | 46
Vaginale schimmelinfectie
Voorheen capsules gebruikt, dit vloeide eruit en bedekte zo ook het gebied eromheen. Deze keer 3 tabletten gekregen. Na 2 dagen kwamen er steeds witte brokjes uit, alsof de tablet nauwelijks oplost. Inlegkruisje is een must. De jeuk is op dag 2 verholpen, verder geen bijwerkingen.

11-11-2018 | Vrouw | 46
Vaginale schimmelinfectie
Heel veel nare bijwerkingen. Voelt alsof je flauwvalt. Dag erna nig ziek. Krampen in onderbuik en misselijk. Heel erg moe.

30-01-2019 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Had het online besteld en toen pas de reviews gelezen. Schrok ervan en wilde eigenlijk toch gewoon de dokter bellen. Dat lukte die dag niet, dus de capsule ingebracht. Niet voor het slapen... staat niet in de beschrijving dat dat moet. Maar na het werk. Binnen een uur het idee dat alles er alweer uit was. Omdat ik er niet zoveel vertrouwen meer in had ben ik ‘s avonds in b[lees meer...]ad gaan zitten. Met het idee de volgende dag de dokter te bellen. Maar dat was niet nodig. De volgende dag was de jeuk, irritatie etc weg! En het bleef weg. Top product. Aan te raden!

16-05-2017 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Nadat ik het twee dagen uitwendig op de brandende en jeukende plekken had aangebracht waren mijn schaam lippen dubbel zo dik, rood en ontstoken. Uiteindelijk van de huisarts diflucan gekregen. Voor mij nooit Canesten meer bij een vaginale schimmel infectie

13-05-2021 | Vrouw | 48
Buikpijn
Ik kampte ong 4 maanden met onderbuik pijn. Na een week ging dat van zelf weer over maar kreeg het na een week aanhouden de en deze keer duurde het ong twee weken. Intussen had ik ook last van me maag en algeheel buikpijn en onderbuik pijn kreeg extra erbij. Aantal keren bij mij ha geweest en er is een test gedaan voor blaasontsteking en dat was negatief. Verder niets mee[lees meer...] gedaan. Al met al zijn we 4 maanden verder de pijn heeft zich in verschillende vormen voorgezet. Begon met knedende, dan branderige en zurige krampachtige of heftige weeën achting. Sinds een week kreeg ik last van mijn g-spot onwijs brandend pijn. Verder geen jeuk of slijm. Kreeg van ha deze zalf en ben gisteren begonnen. Als bijwerking heb ik veel last van extra branderige pijn na het aanbrengen. Vandaag bij tweede x gebruik voelt minder pijnlijk. Denk wel dat het helpt.

14-03-2012 | Vrouw | 48
clotrimazol
Was eenmalig 1 tablet, super eenvoudig en zonder bijwerkingen. Effectiviteit nog even afwachten, heb het net gebruikt... Maar echt reuze meegevallen en heerlijk kunnen slapen!

24-07-2014 | Vrouw | 49
Vaginale schimmelinfectie
kreeg na 's avonds inbrengen de volgende dag last van lichte bloedingen. Ook had ik veel meer last van pijn. Heb ooit wel eens eerder schimmelinfecties gehad en die waren altijd zo verdwenen met een kuurtje via de huisarts. Omdat ik dat toch zelf moet betalen, leek het me handig om de huisarts te omzeilen en bij de drogist iets te halen. dat doe ik dus nooit meer! ben nu[lees meer...] en week verder en de klachten zijn niet weg; moet ik alsnog naar de huisarts

10-10-2014 | Vrouw | 50
Vaginale schimmelinfectie
Tablet is makkelijk in te brengen. Of het werkt is nog afwachten. Maar nu na vier dagen ... wat een vreselijke jeuk over heel mijn lichaam! En het lijkt erger te worden. Rug, schouders, billen, benen, armen, buik, overal pijnlijke plekjes. Alleen op mijn voeten, handen en gezicht niet. Nu staat er in de bijsluiter: m.b.t. bijwerkingen:zelden. Dat begrip kan ruim geinterpre[lees meer...]teerd worden. Het is toch van den zotte dat ik voor deze bijwerking wel een afspraak bij de huisarts heb gemaakt. Eerst het weekend overbruggen.

15-11-2015 | Vrouw | 52
Vaginale schimmelinfectie
Heb woensdag avond 04/11 eenmalige tablet canesten gebruikt, omdat ik jeuk en branderig gevoel had. Donderdag veel buikpijn en steken in mijn onderbuik geen witverlies of zo, zocht het op en nog mensen hadden die klachten en zeiden dat het even duurde voor het werkte! Zaterdag terug naar apotheker, omdat de klachten niet beter werden, nu dactarin gyno gekregen 7 dagen gebr[lees meer...]uiken met pipet creme. Uiteindelijk toch vrijdag naar de huisarts veel last, uitstrijkjes genomen, potje geplast (wacht nu op de uitslag), pilletje fluconazole gekregen, 's avonds al veel beter! Nu zondag terug buikpijn en steken! Morgen bellen voor uitslag en hopen dat het niet te erg is! Niet te snel zelf handelen en sneller naar de dokter gaan! Canesten heeft alles nog erger gemaakt!! Nooit meer voor mij, lees er ook niet veel goeds over :-(

20-01-2016 | Vrouw | 53
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb twee keer eerder een vaginale schimmelinfectie gehad. Toen heb ik canesten vaginale creme zonder problemen gebruikt zoals de bijsluiter aangeeft. Deze keer heb ik een tablet gekocht (500 mg) om eenmalig in te brengen. Daarnaast gebruik ik creme om mijn schaamlippen dun mee in te smeren. Elke keer als ik de creme aanbreng krijg ik jeuk en gaat het branden en is het[lees meer...] slijmvlies van mijn vagina knalrood. Ik denk zelf dat ik overgevoelig ben geworden voor canesten. Als ik deze klacht nog een keer krijg, durf ik zeker geen canesten meer te gebruiken. De schimmelinfectie zelf lijkt wel verdwenen.

27-10-2019 | Vrouw | 58
Schimmelinfectie van de huid
Door gebruik van anti-biotica is vaginale schimmelinfectie ontstaan, 2 dgn geleden Canesten Gyno 1 ingebracht, op bijsluiter ook advies om creme op buitenste randen van de vagina aan te brengen. Wat een nachtmerrie, het is zo verschrikkelijk gezwollen en er zijn kleine wondjes ontstaan, ik word misselijk van de pijn bij het plassen zo erg, schoonspoelen met water, zitten,[lees meer...] lopen haast niet te doen vanwege helse pijn. en voel me gewoon beroerd. Moet er ook bij vermelden dat ik vanwege overgangsklachten al jaren Kliogest gebruik, wat vaginale afscheiding meebrengt maar dat was licht tot aan de anti biotica kuur. NB. Geen optie voor 100mg/g dus bij deze!!

12-07-2012 | Vrouw | 60
clotrimazol
Ik heb al maandenlang een branderig pijnlijk gevoel in vagina. Zag de advertentie en dacht,dat ga ik proberen. Heb de creme genomen,gebruik het nu pas voor de 3de dag,en nu al is er verbetering!Ben pijnloos!Wat een geluk. Hoop dat het zo blijft. Mieke

06-03-2020 | Vrouw | 63
Vaginale schimmelinfectie
Zachte capsule is gemakkelijk in te brengen met de applicator. De dagen erna wordt het omhulsel van de werkzame stof kennelijk afgebroken en afgevoerd uit het lichaam, waardoor je een aantal dagen een inlegkruisje zult moeten gebruiken. Inmiddels ruim 2 weken verder moet ik helaas constateren dat het product nauwelijks effect heeft gehad. De klachten bestaan nog steeds. D[lees meer...]ure grap voor een (in mijn geval) niet werkend product! Ik zou het niet aanraden en zal het ook zelf niet meer gebruiken.

10-03-2013 | Vrouw | 65
clotrimazol
Miconazol geeft ondraaglijk brandend gevoel. 3 jaar geleden ook al eens dezelfde bijwerkingen gehad. Nu opnieuw door arts voorgeschreven, maar voor mij nooit meer. Met Canesten geen enkel probleem. (Red; tekst gekopieerd vanuit de andere mening van deze gebruiker op idem datum, ivm makkelijker leesbaar en informatiever wanneer iemand op medicijnnaam zoekt. Mvg, MijnMedicij[lees meer...]n )

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum