clotrimazol

18-06-2019 | Vrouw | 18
clotrimazol (20mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Ik had al drie dagen last van mijn schimmelinfectie en werd er gek van. Naar de apotheek geweest en daar de Canesten GYNO 3 Crème 20 mg meegekregen voor inwendig, maar ook uitwendig gebruik. Het verlichtte na inbreng gelijk al wat van de jeuk, maar na de drie keer dat ik het moest inbrengen is het pas echt gaan werken. Wel de laatste keer bij het inbrengen een ontzettend b[lees meer...]randerig gevoel gehad. Alsof het echt in brand stond, maar dit was na 10 min weer verdwenen en stond ook vermeld als één van de evt. bijwerkingen in de bijsluiter. Na 6 dagen nergens last meer van. TIP: blijf er niet te lang mee rondlopen. Wacht max. een week, maar ik raad je aan (als het erger wordt) gelijk wat te kopen. Dit spul is namelijk nog prima voor in het beginstadium. Ohja, en schaam je er absoluut niet voor. Het overkomt heel veel vrouwen. 't Is alleen wat ongemakkelijk natuurlijk ;) .

02-06-2019 | Vrouw | 37
Vaginale schimmelinfectie
Ik heb heel vaak een schimmelinfectie. Of door het goed schoon houden, goede bacteriën spoel je weg, schimmels komen vrij of na een antibiotica kuur. Ik heb alles wel een x los gebruikt. Wat bij mij werkt, zodra ik het voel smeer ik op de dag de crème aan de buitenkant. Voor het slapen gaan breng ik de capsule in. De volgende dag al een stuk beter. Maar ik smeer erna o[lees meer...]p de dag licht door en de tweede avond breng ik de crème inwendig aan. Dan ben ik er echt weer goed vanaf. Wat ik wel merk als ik de crème aanbreng is dat het erna ff brand, dan denk ik...... Dood de bacteriën maar goed weg. ;)

22-03-2019 | Vrouw | 36
Vaginale schimmelinfectie
Ik lees veel negatieve ervaringen hier maar ik kan mij hier niet in vinden.. Na antibioticakuur helaas een schimmelinfectie. Vroeger al eens eerder gehad ook na een kuur. Toen via huisarts Daktarin capsules voorgeschreven gekregen, die werken idd prima. Maar ik dacht nu, dat gedoe naar de huisarts etc. Daarom Canesten Gyno capsule gekocht. Proberen waard. Inbrengen gaat h[lees meer...]eel gemakkelijk, net voor slapen gaan. Beetje buikpijn gehad maar zo minimaal, te verwaarlozen. Heb al geen klachten meer. Geen jeuk, geen roodheid, geen branderig gevoel, geen vervelende afscheiding meer. Ik ben er tevreden over.

19-03-2019 | Vrouw | 20
Vaginale schimmelinfectie
Last gehad van vaginale schimmelinfectie. Enorme jeuk opeens, door jeuk deden ook binnenste schaamlippen soort van pijn. Geen branderig gevoel bij plassen. Afscheiding aan vagina Tablet gelocht en ingebracht, volgende morgen enorm veel jeuk gekregen maar heeft na ander have dag gewerkt in combinatie met gyno creme.

18-03-2019 | Vrouw | 18
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Hallo, ik ben een dame van net 18 jaar. Heb twee weken lang met hele heftige klachten rondgelopen, verschillende artsen bezocht die niet wisten wat er aan de hand was. Ik had erg veel last van zwelling en roodheid en extreme pijn bij plassen en bij aanraking. Ik heb dagen niks kunnen doen. Allerlei medicatie van de dokter gehad maar niks hielp, integendeel het werd met de[lees meer...] dag erger. Totdat ik zelf actie ondernam en bij de kruidvat de canestengyno vaginale creme haalde bij schimmel. Na 4 dagen ben ik zo goed als van al mijn klachten af, in het begin brandde de creme een beetje maar ik ben super blij met dit product en raad het zeker aan. Ook had ik last van schimmel op mijn hand (leek op eczeem) ook niks hielp hier tegen dus besloot ik ook diezelfde creme op de aangedane plekken aan te brengen, ook deze plekken zijn binnen 4 dagen genezen.

12-03-2019 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Heeft bij mij niet geholpen. Voor het slapen gaan ingebracht en na een paar uur wakker geworden van buikkrampen. Gelukkig was het na een half uur over. De volgende dagen licht bloedverlies. Ik had het er wel voor over gehad als de schimmelinfectie weg bleef, maar de jeuk kwam na een paar dagen weer terug. Ik raad aan gewoon naar de huisarts te gaan, je hoeft daar niet geli[lees meer...]jk met de benen wijd en je krijgt tenminste iets voorgeschreven wat wel helpt!

01-03-2019 | Vrouw | 19
Vaginale schimmelinfectie
De apotheker raadde het mij aan. Ze zei dat het in 1 dag ging werken en dat mijn infectie weg zal zijn! "Het is te mooi om waar te zijn" dacht ik ik mezelf. Dat was het ook. Ik heb het voor het slapen ingebracht en alles leek goed te gaan. Het is er niet uitgevallen, geen witte brokken in mijn ondergoed de dag erna. De jeuk bleek weg te zijn tot ik naar toilet ging en het [lees meer...]ineens begon te branden! Sinds dien zijn alle symptomen gewoon terug, echt troep! Ik raad het helemaal niet aan, bespaar jullie 15 euro.

30-01-2019 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Had het online besteld en toen pas de reviews gelezen. Schrok ervan en wilde eigenlijk toch gewoon de dokter bellen. Dat lukte die dag niet, dus de capsule ingebracht. Niet voor het slapen... staat niet in de beschrijving dat dat moet. Maar na het werk. Binnen een uur het idee dat alles er alweer uit was. Omdat ik er niet zoveel vertrouwen meer in had ben ik ‘s avonds in b[lees meer...]ad gaan zitten. Met het idee de volgende dag de dokter te bellen. Maar dat was niet nodig. De volgende dag was de jeuk, irritatie etc weg! En het bleef weg. Top product. Aan te raden!

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum