Ervaringen met Canesten gyno

clotrimazol

branden op de huid branderig gevoel rond buiten de vagina buikpijn roodheid van vagina

31-03-2023 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Ik vroeg me af, ik heb ook de zachte capsule gebruikt en nu 2dagen verder is er nog wel wat er uit komt. Maar vinden jullie dat spul ook stinken? Vraag me ook af na hoeveel dagen is dat voor bij? Dat het nog lekt? :)

16-03-2023 | Vrouw | 38
Vaginale schimmelinfectie
Helaas heb ik meerdere keren per jaar last van een schimmelinfectie. Deze capsule biedt altijd de perfecte oplossing. Laat je inderdaad niet gek maken met allerlei rampverhalen! Je brengt de capsule in voor het slapen, inlegkruisje gebruiken want de zalf komt er deels weer uit, ‘s ochtends voorzichtig douchen (niet gaan schrobben oid) en dan die dag ook nog een inlegkruisj[lees meer...]e gebruiken. De jeuk en het branderige gevoel (heb je toch al!) worden eerst iets erger maar je slaapt er gewoon echt prima mee. Aanrader, doet wat het moet doen!

07-02-2023 | Vrouw | 36
clotrimazol (200mg)
Vaginale schimmelinfectie
Na antibioticakuur schimmelinfectie opgelopen en deze 3 daagse kuur via de huisarts voorgeschreven gekregen. De vorige keer dat ik Canesten gebruikte had ik alleen maar bijwerkingen en hielp het medicijn niet. Nu weer geprobeerd: hetzelfde verhaal. Na 3 nachten inbrengen geen verbetering. Ook niet na 5 nachten. Kuur geeft bijwerkingen, je gaat er onrustig van slapen, v[lees meer...]agina is zeer pijnlijk na het inbrengen. Branderig gevoel is naar. Al met al: mij rest de vraag of dit product wel echt werkt. Wellicht kun je beter niets gebruiken..

17-01-2023 | Vrouw | 55
Vaginale schimmelinfectie
Duur en weinig effectief uitdrogen effect aanval op het immuunsysteem.

08-01-2023 | Vrouw | 22
clotrimazol (10mg/g)
Vaginale schimmelinfectie
Sinds ik het heb gebruikt heb ik blaasjes en zweren gekregen en iedere keer dat ik het moet inbrengen voelt het of de huid rondom mijn vulva weg brandt, het doet zo veel pijn nu dat ik het niet meer durf te gebruiken

02-11-2022 | Vrouw | 47
Vaginale schimmelinfectie
Bij beginstadium schimmelinfectie (lichte jeuk, branderig gevoel en licht opgezwollen schaamlippen) de capsule gebruikt in de avond. Alle klachten waren direct veel onder. Voor het slapen gaan toch wat branderig gevoel, maar de volgende ochtend zo goed als weg. Zorg wel voor een inlegkruisje om de zalf op te vangen. Dag 2 een heel klein beetje bloedafscheiding tijdens het [lees meer...]plassen maar de klachten blijven weg!

30-09-2022 | Vrouw | 25
Vaginale schimmelinfectie
Sinds een week had ik last van jeuk in mijn vagina, alles wees erop dat ik een schimmel infectie had opgelopen. Wegens persoonlijke omstandigheden kon ik momenteel geen bezoek aan de huisarts brengen. Om die rede heb ik een eendaagse capsule gehaald van Canesten Gyno. Ik had hem in de middag toegediend, wel met wat spanning na alle online reacties gelezen te hebben. De eer[lees meer...]ste dag leek de jeuk alleen maar erger te worden, wat mijn zenuwen wel verergerde. Na ongeveer anderhalf dag werd het steeds minder en inmiddels 2 a 3 dagen later is alle jeuk verdwenen. Gelukkig! Wel heb ik nog wat last van extra afscheiding, die waarschijnlijk door de capsule ontstaat.

10-08-2022 | Vrouw | 23
Vaginale schimmelinfectie
Laat je niet al te gek maken; tijdens mijn gebruik zocht ik reviews op & vond ik talloze rampverhalen (vooral over het product dat ik gebruikte). Ik bracht de tablet 's middags in; de volgende 2 dagen vloeide het opgelost naar buiten. Op een hele lichte bloeding na, heeft het precies gedaan wat ik nodig had! Als je van jezelf weet dat je wat meer last hebt van vaginale dro[lees meer...]ogheid, gebruik dan de zachte capsule of (beter) het cremetje. Die gebruikte ik eerder en werkte ook prima.