Ervaringen met Lormetazepam

Melatonine (164 meningen)
Dormicum (51 meningen)

04-12-2019 | Vrouw | 22
lormetazepam (2mg)
Hoop dat ik geen 4 5 .8...8...uur lig te wachten. In de donker, in het niets ...tot (als) ik slaap , want dan kan ik enkel piekeren . Maar ik blijf piekeren en analyseren over van alles en nog wat terwijl ik ergens wel al geloof dat mijn angtsten ongegrond zijn. krop ik dat gevoel echter opkomk helemaal gek ! En mijn vriend kan ni altijd na mij luistere he midden in de nac[lees meer...]ht heeft ook een job en is moe. hoop dat deze pil werkt . (Mijnmedicijn.nl: tekst verkort tot ervaring)

05-01-2017 | Man | 52
lormetazepam (2mg)
voor een slaapmiddel werkt dit, maar maximum voor 2 uur bij mij.

17-04-2013 | Man | 60
lormetazepam
Ben gestart met 1 tablet van 2 mg i.c.m.promethazine. Na een maand geen baat meer. Dosering is daarna verhoogd naar 2 tabletten.Geen noemenswaardige verbetering.Afgelopen 2 maanden helemaal NIETS meer.Voel me alléén gedurende de nacht erg rustig.Schakel deze week over naar Stilnoct 10 (zolpidem).Ik heb wel het idee dat ik Lormetazepam af moet bouwen.Overleg met arts of[lees meer...] apotheker.

21-07-2022 | Vrouw | 34
lormetazepam (2mg)
Ik had 2mg. Nu 3 nachten geprobeerd. Elke nacht wakker. Ik slaap er 1 a 2 uurtjes van. In slaap vallen lukt wel. Maar doorslapen niet. Ik werd wakker in zweet en kon niet meer in slaap komen. Veel angst gevoelens weer. Ik stop ermee, hopelijk zijn er betere.

18-04-2021 | Vrouw | 36
lormetazepam (1mg)
Gezien ik door zolpidem soms begon te slaapwandelen vroeg ik de arts naar een alternatief. Zo ben ik op Lormetazepam gekomen. Al van de eerste nacht echter moest ik zoveel zweten s nachts dat ik al midden in de nacht wakker werd van natte lakens en hoofdkussen. Echt heel vies. Ik ging dan op de andere droge helft van mijn bed liggen, tegen ik moest opstaan was dus het hele[lees meer...] bed nat, mijn haar ook en mijn huid voelde alsof ik te lang in bad had gezeten. Ik heb erna nog een paar dagen geprobeerd het te nemen in de hoop dat het zou weggaan, maar dat gebeurde niet. Ik ben ermee gestopt, zo smerig wakker worden en de lakens kletsnat, dat is geen optie. Maar volgens de bijsluiter is dat zelden, misschien ligt het dus enkel aan mij.

16-06-2016 | Vrouw | 18
lormetazepam (1mg)
Ik kreeg dit van mijn psychiater voorgeschreven omdat ik de laatste tijd heel slecht in slaap kan komen lig veel te piekeren. Ze zei dit zou je kunnen helpen maar dan niet elke dag nemen. Ik kon er nog steeds niet door slapen. Had op mijn geen effect.

13-01-2015 | Man | 32
lormetazepam (2mg)
Sinds de Wietpas er is gekomen, heb ik mijn geprefereerde slaapmiddel/kalmeringsmiddel moeten opgeven. Door de belangrijkheid van mijn job wil ik niet tot een crimineel herleidt worden. ( Ik rookte 1à3 joints per dag, afhankelijk hoe fit ik moet staan de volgende dag) Dit deed ik gedurende een jaar of 15 zonder enig problemen Hierna heb ik dus de in mijn ogen volgend vr[lees meer...]ijblijvend product gebruikt dwz bier (alle soorten en sterktes) maar hier heb ik een enorme gewenning en gewichtstoename aan overgehouden, samen met geheugenverlies; Aangezien ik soms (meestal) een bak (24fl) van 33cl/ avond opdronk. Hier is mijn risico tot alcoholisme enorm verhoogd. Ook het ontwaken is enorm moeilijk en gevaarlijk want bij een vroege ochtend bobcampagne kan ik nog steeds positief testen op alcohol.Wat niet alleen mijn leven in het gevaar brengt maar ook van de mensen die er toevallig in de buurt zijn. Ben recentelijk begonnen met een mix van Lormetazepam12mg, alprazolam 0.5mg en deze in combinatie met 3g paracetamol. En om heel eerlijk te zijn doet dit me niets, de rust die ik meteen voelde na het roken van een joint, de sufheid, het positieve gevoel dat alles wel in orde gaat komen (zorgen voor morgen) dat heb ik niet bij deze "gespecialiseerde" medicijnen. Maar aangezien ik in België woon zal ik na verloop van tijd met een cocktail van 20verschillende medicijen een vleugje van dezelfde rust kan vinden die 1 jointje mij kan brengen. Ik zal jullie je op de hoogte houden van mijn zoektocht

28-10-2012 | Vrouw | 20
lormetazepam
Ik neem sinds een week Lormetazepam 2mg. Volgens de apotheker mocht ik maar 1mg nemen, maar zelf als ik 2.5mg slik voel ik hier écht NIETS van en slaap hier dus ook niet op. Weet iemand hoe dit komt? Ik slikte hiervoor enkele maanden Zolpidem 10 en 15mg.