Melatonine

Melatonine

Bojan Nikolik (03-04-2015)

30-12-2015

Melatonine (melatonine)

Al 8 jaar slaap ik slecht en de laatste maanden lig ik uren wakker voordat ik in slaap val. De neuroloog schreef me melatonine voor en een schema om mijn slaapritme naar voren te halen. Met de pillen val ik snel in slaap en wordt na ongeveer 3 uur wakker en slaap na een uur of wat weer in. Door het veranderde ritme (vroeger op) zijn mijn dagen langer. Met de extreme lustel[lees meer...]oosheid die de pillen me geven zijn die gewoon niet door te komen. Ook word ik gejaagd en gestrest van het goedje. Eergister ben ik er dus mee gestopt en lag weer 3 uur wakker. Maar het sjitgevoel 's ochtends was wel weg. Als iemand ideeën heeft wat betreft te slikken goedjes e.d., houd ik me zeer aanbevolen. Eerder heb ik temazepam gebruikt, dat vind ik geen oplossing.
29-08-2017

Melatonine (melatonine)

Ik had Sleepz melatonine, helpt erg goed om in te slapen, ben er erg blij mee.
31-03-2018

Melatonine (melatonine)

Ik was overdag duizelig, had hoofdpijn, trilde onophoudelijk, wat in de loop van de dag dan overging, vaak pas tegen de avond. Ik gebruik het nooit weer. Sliep goed in en kon ook goed doorslapen maar voor de rest waardeloos.
02-05-2016

Melatonine (melatonine)

Enkele keren melatonine gebruikt zonder probleem en redelijk effectief. Laatste keer werd ik binnen 45 minuten niet lekker. Zeer hoge hartslag, branderige huid met bultjes en rode huid. Dit begon bij gezicht en trok langzaam naar beneden tot voeten. Ook enige benauwdheid. Even getwijfeld of ik huisartsenpost zou bellen, maar toch afgewacht. Na ruim een uur daalde hartslag [lees meer...]en namen verschijnselen af en ben ik in slaap gevallen. Volgende ochtend niets meer aan de hand. Enige voorzichtigheid is toch op zijn plaats bij dit middel.
26-01-2018

Melatonine (melatonine)

Kon niet meer slapen na stoppen met lorazepam,dus toen afgebouwd en tegelijktijd inname melatonine en dit werkt perfect! Nu alleen bij heftige dingen een oxazepam,maar gebruik inmiddels een halve melatonine dus 2 Mg en soms 5 mg
19-09-2017

Melatonine (melatonine)

Wegens jarenlange slapeloosheid melatonine geprobeerd, hielp eerst helemaal niet. Na enige tijd begon ik stukken beter te slapen en voelde me een ander mens. Wat knapte ik op! Na een paar weken gebruikt te hebben leek ik last te hebben van een oude kwaal: prikkelbare darm syndroom. Dit knapte echter totaal niet op en werd steeds erger. Darmen helemaal van slag en de pijn i[lees meer...]n de maag steeds erger. Ook had ik een nerveus gevoel in mijn maag, een soort knoop in de maag. Toen toch maar eens gekeken of er mogelijke bijwerkingen kleven aan melatonine.....de klachten komen zeer zelden voor, maar ik had er veel! ook de kramp die ik 's nachts ineens vaak in mijn benen had blijkt er vandaag te kunnen komen. Het middel is helaas niet zo onschuldig als altijd wordt gezegd. Nu iets anders zoeken voor de slaap... p.s de werking van melatonine wordt negatief beinvloed door alcohol. Werkt dan zo goed als niet.
21-09-2016

Melatonine (melatonine)

ik ben zelf depressief en kon niet slapen, als ik sliep mag ik blij zijn als ik 2 a 3 uurtje slaap had.
04-06-2016

Melatonine (melatonine)

fantastische oplossing na jaren slecht geslapen te hebben, nu al 5 jaar zonder problemen dankzij deze lage dosering melatonine

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (516) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum