Temazepam

Lormetazepam (34 meningen)

06-02-2013

14-01-2013

Temazepam (temazepam)

ik gebruik ongeveer 2 a 3 keer in de week een een temazepam 10mg, val lekker duf in slaap en heb niet dat ik midden in de nacht wakker word ofzo,word gewoon wakker als de wekker gaat,wel een beetje duf nog, maar kan gewoon aan het werk daarna.en heb overdag geen last meer van piekeren!,mijn advies aan jullie is:probeer gewoon eerst te slapen zonder temazepam,als na een uur[lees meer...] niet wil neem dan pas 1.en ga dan niet 2 te doen want je lichaam went snel aan dat spul,en verslaafd aan temazepam kan je worden,maar dat ligt dan vooral aan jezelf....
06-12-2012

Temazepam (temazepam)

Ik neem al vanaf augustus 2011 Temazepam en heb al meerdere pogingen gedaan om de dosering af te bouwen maar het is inderdaad niet makkelijk om het gebruik van Temazepam te stoppen ik neem gewoon 1 tablet per dag en slaap ook goed terwijl ik voor dat ik met Temazepam begon last had van slapeloosheid ik sliep hooguit 3 a 4 uurtjes per nacht en was klaarwakker ik neem nu gew[lees meer...]oon 1 tablet per dag maar ik heb ook al dagen gehad dat ik er 3 tegelijk innam en gewoon klaarwakker ben ik ga nu een volgende poging wagen om het gebruik van Temazepam af te bouwen alhoewel ik zeggen moet het is inderdaad een middel wat snel went en je lichaam vraagt steeds meer waardoor het gewoon steeds lastiger wordt om het gebruik te minderen!
30-11-2012

Temazepam (temazepam)

Wegens inslaap- en doorslaapproblemen temazepam gaan gebruiken. Werkt de ene keer beter dan de andere maar over het algemeen slaap ik er wel beter van. Heb wel overdag meer slaap en een beetje minder alert.
29-11-2012

Temazepam (temazepam)

heel mijn leven vreselijk geslapen waardoor ik depressies kreeg ook ben ik ernstig chronisch ziek waardoor ik veel zorgen heb. sinds 2008 gebruik ik temazepam en ik slaap heerlijk met als gevolg dat ik geen last meer heb van depressies maar ik slik sinds kort oxicodon en van de temazepam en de oxicodon heb ik last van slaapwandelen en slaapeten dus dat is wel een beetje r[lees meer...]aar
02-11-2012

Temazepam (temazepam)

Ik gebruik temazepam nu een half jaar, eerst 10 mg maar dat hielp te weinig, lag nog uren wakker. In overleg met mijn huisarts nu 2 keer 20 mg per week, ben eigenlijk wel tevreden, zou wel meer willen gebruiken maar dan werkt het niet meer. Ik slaap na inname 6-7 uren achter elkaar. Een glas wijn drinken kan helaas niet op de dag van inname, ook niet bij het avonde[lees meer...]ten, geeft teveel onrust in het hoofd.
30-10-2012

Temazepam (temazepam)

Werkte niet goed voor mij in combinatie met nitrazepam. Daarna nog 150 mg oxazepam geprobeerd. Benzo's werken niet bij mij.
24-10-2012

17-09-2012

Temazepam (temazepam)

Om mijn nachtdiensten goed door te komen gebruik ik regelmatig Temazepam wat voor mij uitstekend werkt. Wel heb ik tabletten van 10 mg gevraagd en daar neem ik een halfje van (soms met 2 paracetamollen om het effect te ondersteunen als ik voel dat ik dat nodig heb,bv na een heftige dienst). Ik slaap zo goed en voel mij uitgerust op mijn werk. Mijn inziens is het belangrijk[lees meer...] dat je altijd goed overdenkt waarom je een benzo op dat moment neemt. Doe het nooit zomaar uit gemakzucht want dan werk je verslaving in de hand. Ook alleen 2 paracetamollen kunnen mij goed helpen om te slapen als ik s`nachts wakker lig. Voel mij dan na ongeveer een half uur wegglijden. Ik vraag mij altijd op het moment af wat ik nodig heb(en of ik iets nodig heb)
23-08-2012

Temazepam (temazepam)

'k Moet de dag erna niet veel te doen te hebben, want ik blijf er wat duf van.
25-07-2012

Temazepam (temazepam)

na jaren van maagklachten, die ik niet in verband met dit medicijn bracht, is de boel 'geëscaleerd' en heb maanden niet kunnen eten, veel slijm benauwd, ademhalingsproblemen, overslaand hart. Dokter en ziekenhuis konden niets vinden, 'tussen oren verhaal'. Ik ben ervan overtuigd dat deze klachten, die in nov. 2010 zijn begonnen en nu eindelijk hanteerbaar zijn, te maken h[lees meer...]ebben met het vele jaren gebruik van het 'onschuldige' middel temazepam. Het werkt wél, slaap er goed op, maar het is een levensgevaarlijk goedje, ben anderhalf jaar van mijn leven kwijt, incl baan én huis.
23-07-2012

COPD

ik gebruik dit middel al decennia lang en heb nu copd 4 het middel heeft invloed op mijn ademhaling,tevens ben ik jaren verslaafd aan heroine en methadon hetgeen mijn ademhaling beinvloed. mijn ervaring met het middel is dat bij langdurig gebruik het effect tegengesteld wordt. mijn ervaring heeft geleerd om te stoppen om na een aantal maanden hetzelfde effect te bereiken.\[lees meer...] ga eerst slapen en zie het 2 a 3 uur aan slaap je nog niet dan adviseer ik om het tot je te nemen. de werking is ongeveer 4 a 5 uur zodat je de dag redelijk door kan komen ook nu ik copd 4 patient ben.ik weet het sinds enkele maanden dat ik copd 4 heb. hoop dat dit een bijdrage mag zijn tbv anderen. succes ermee hans ubg.
11-07-2012

Temazepam (temazepam)

Ik val in slaap half, daarna wil ik wakker worden. Dit lukt niet, ik ben bang, ik heb net anderhalf uur geslapen en dacht dat ik 20 uur geslapen heb ik heb al mijn dromen onthouden, dit spul maakt je gek. Dit is echt een afrader ik voel me altijd goed ik slaap goed en nu denk ik gek te worden. Dit spul gaat door de wc en dit zal ik mijn dokter ook melden. rotzooi dit. Als [lees meer...]ik nu weeer ga slapen hoop ik normaal te slapen. Dit is de raarste paar uurt slaap van mn leven je kan nog beter aan de drugs zitten
09-07-2012

Temazepam (temazepam)

Ik kamp mijn hele leven lang al met slaapproblemen, maar de laatste paar jaar is dit verergerd. Huisarts heeft mijn 15 slaappillen voorgeschreven per maand. Temazepam, 20 mg. De werking vind ik matig, soms duurt het nog een hele poos voordat ik slaap krijg of in slaap val. Overdag voel ik me meestal wat suf en moe. Ik slaap ook geen 4 uur onafgebroken achter elkaar. Soms w[lees meer...]ord ik alweer na een of twee uur wakker. Ik zie dit middel dan ook maar als een klein hulpmiddel bij mijn slapeloosheid. Voor mij geen wondermiddel of echte aanrader voor slapeloosheid.
06-07-2012

Temazepam (temazepam)

Door temazepan in te nemen na 3 dagen om niet in slaap te kunnen komen werkt dit medicijn perfect voor mij. A Berg.
21-06-2012

Temazepam (temazepam)

Kamp al mn hele leven met slaapproblemen, Laatste 2 maanden sliep ik bijna helemaal niet meer. Ik voelde me zo rot dat ik liever dood wilde zijn. Dus toch maar weer aan de temazepam. Ik word evengoed wakker 's nachts als ik het gebruik. Overdag ben ik heel groggy en spaced out. Ik probeer het gebruik te beperken omdat ik verslavingsgevoelig ben en al eens verslaafd ben [lees meer...]geweest aan benzo's. Het is gewoon een paardenmiddel voor als niets anders meer helpt om te slapen.

Thyrax Duotab (848) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (540) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (497) - Antibiotica - penicillines breedspectrum