temazepam

22-10-2019 | Man | 38
Tinnitus

20-08-2019 | Man | 63
Alvleesklierontsteking
Gebruik temazepam vanaf 1997,zit nu op 40.mg p.d. Heb er geen last van, slaapt goed, moet ook wel want de pancreas moet rust hebben.

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

21-11-2018 | Man | 35
temazepam (20mg)
Goed inslaap medicijn. Ik gebruik dit incidenteel in stressvolle periodes. Ik slaap dan bijvoorbeeld 2-3 nachten niet of nauwelijks en de 4e nacht neem ik dan 20mg temazepam en slaap door de vermoeidheid icm dit medicijn als een roosje. Ipv dat het allemaal erger wordt en het niet slapen een obsessie wordt. De huisarts is akkoord met dit gebruik. Doe ongeveer 5-6 maand[lees meer...]en met 1 pakje van 30 capsules. Doe dit al een aantal jaar op deze manier.

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

17-05-2018 | Man | 70
temazepam (10mg)
Vanmorgen erg vermoeid na inname van een half tabletje van 10 mg. Wat concentratieverlies.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

06-12-2017 | Man | 60

28-11-2017 | Man | 23
temazepam (20mg)
Recentelijk last van een depressie en PTSS daarom had ik veel moeite met slapen en werd ik vaak waker. Dit brak mij mentaal nog meer op. Door de huisarts Tamezepam voorgeschreven gekregen, hierdoor slaap ik nu aan een stuk door. Werkt top! Enige nadeel is als je stopt met het medicijn dat slapen weer moeilijk zal worden. Dat is bij mij in ieder geval. Zeker aan te raden [lees meer...]bij slapeloosheid.

16-11-2017 | Man | 31
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
PTSS, behandeld met EMDR.

03-08-2017 | Man | 26
Fijn inslapertje

23-05-2017 | Man | 33
temazepam (20mg)
Ik ben zeer tevreden over Temazepam, na wilde feesten van langer dan 2 dagen kan ik soms de slaap niet vatten. Echter met Temazepam val ik in slaap als een roosje. Ook in combinatie met GHB, lachgas, MDMA, speed, XTC en alcohol werkt het echt perfect. Aanrader voor een ieder die niet in slaap kan komen na lange zware feestjes.

31-03-2017 | Man | 30
Drugsverslaving
Als ik onder invloed ben van iets oppeppend, dan is dit ideaal om binnen een half uur te slapen.

12-02-2017 | Man | 18
temazepam (10mg)
ik nam ze een paar dagen in, maar werd steeds om t uur wakker, te draaien in bed, lag wel comfortabeler er door maar sliep niet sneller.

19-08-2016 | Man | 55
temazepam (20mg)
If not abused and used as prescribed, I think this is a good medicine to recover from a longer period of exhausting yourself with little sleep, mainly due to lack of time and going to bad very late (Internet verslaving...). Never used it more than 2 days in a row, and mainly just one night, then not within a week, or usually longer. Long sleep (9-10 hours with Temazepam) [lees meer...]has its effect and so far I do not have any problems, but I am using it very seldom.

26-07-2016 | Man | 54
Bovenmatige slaperigheid