temazepam

Slapeloosheid (126 meningen)
Onrust (1 mening)

11-12-2019 | Vrouw | 77
temazepam (10mg)
Door vreemde bewegingen in n mijn hoofd door een stoot tegen een stenen muur,kreeg ik vreemde bewegingen in mij hoofd,ik sta op de wachtlijst van het duizeligsheids centrum in @ Apeldoorn.die bewegingen heb ik vooral snachts als ik ga slapen,en mijn hoofd op het kussen leg..

19-03-2019 | Vrouw | 46
temazepam (20mg)
Veel pillen voorgeschreven gehad van mijn huisarts, maar deze hielpen even en dan na een aantal weken weer hetzelfde probleem, niet kunnen slapen. Dit probleem speelt al ruim 10 jaar. Nu al een jaar Temazepam 20mg, slaap er echt goed op, ook bij dagelijks gebruik. Voor mij de oplossing en eindelijk weer een nacht slapen! Het laatste jaar ook veel minder moe overdag. Geen[lees meer...] bijwerkingen waar ik tegenaan loop

20-02-2019 | Vrouw | 63
temazepam (10mg)
het gebruik van temazepam, deed helemaal niets. Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar wederom geen resultaat.

04-02-2019 | Vrouw | 38
temazepam (10mg)
ik hebben tijd gerbruik om dan niet kon slapen. maar ik moest er steed meer van gaan nemen

21-01-2019 | Vrouw | 53

13-01-2019 | Vrouw | 28
temazepam (20mg)
Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????

28-11-2018 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
Afgelopen augustus voor de tweede keer niet leverbaar geweest. Ik heb het idee dat de werking minder is geworden. Er werden capsules voorgeschreven, maar die werken bij mij pas na ongeveer 3 uur. Toen kreeg ik oxazepam, dat werkt helemaal niet voor het inslapen. De arts weigerde mij om diazepam voor te schijven en dat terwijl het medicijn Temazepam in Tsjechië niet te kri[lees meer...]jgen is en toen ik mijn medicijn een keer vergeten was mee te nemen op vakantie, ik diazepam kreeg, wat bij mij veel beter hielp, zelfs maar 10 gram.

25-11-2018 | Vrouw | 66
temazepam (20mg)
Temazepam helpt goed tegen mijn slapeloosheid, maar werkt na enige tijd minder. Ik ben nu overgestapt op Zolpidem. Ik wil iedereen afraden om slaapmiddelen online te bestellen. Ben ook zo dom geweest dit te doen, maar na betaling werd er niets geleverd.

05-08-2018 | Vrouw | 58
temazepam (10mg)
Helpt met inslapen, maar kwaliteit slaap zelf verbetert niet.

29-07-2018 | Vrouw | 48
temazepam (10mg)
Je valt er lekker van in slaap maar je moet wel voldoende slapen anders ben je brak !

28-05-2018 | Vrouw | 43
temazepam (20mg)
inslapen gaat fijn maar doorslapen lukt niet

08-04-2018 | Vrouw | 18
temazepam (20mg)
Het hielp in het begin heel goed maar zijn effectiviteit neemt helaas af.

05-04-2018 | Vrouw | 62
temazepam (20mg)
Met alle slaapmiddelen beperkte werking bijwerkingen zijn tot suïcide toe komt pas na 2 maanden gebruik, maar dat heb je ook als je nooit slaapt dus willens en wetens worden er medicatie gemaakt die ernstige bijwerkingen hebben, natuurlijk of alternatieve middelen werken ook niet n slaapsysteem wat lang niet werkt kun je niet zomaar herstellen.

25-03-2018 | Vrouw | 30
temazepam (20mg)
De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.

21-02-2018 | Vrouw | 27
Fibromyalgie
Ik heb 5 jaar geleden diagnose ME/CVS , fibromyalgie gekregen. Ik slaap slecht in en wordt vele malen wakker wat geen fijn effect heeft op het dagelijkse leven met werk en kinderen. Omdat het eigenlijk niet te doen was naar de huisarts gegaan die mij 20mg heeft voor geschreven. Ik neem ze niet dagelijks, maar als ik ze neem geeft het wel het gewenste effect!

20-12-2017 | Vrouw | 60
temazepam (10mg)
Ik sliep van de één op andere dag slecht en vaak ook niet. Dit duurde twee weken, voelde me uitgeput. Naar de huisarts en temazapam gekregen. En die hielp mij meteen goed. Ik sliep toen in het begin binnen een twintig minuten in en werd op tijd wakker. Nergens last can. Naarmate de jaren verstreken werd ik wel na 3 a 4 uur wakker en kon niet doorslapen dus nam een extra pi[lees meer...]l en sliep dan door. Maar de laatste week heb ik een ander merk van temazapam gekregen en dat valt zwaarder en krijg ik wel last van sufheid, energieloos gevoel. Dus denk door het merk.