Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest hartklopping versuft ataxie depressie zweten

Slapeloosheid (142 meningen)
Onrust (1 mening)

25-11-2018 | Vrouw | 66
temazepam (20mg)
Temazepam helpt goed tegen mijn slapeloosheid, maar werkt na enige tijd minder. Ik ben nu overgestapt op Zolpidem. Ik wil iedereen afraden om slaapmiddelen online te bestellen. Ben ook zo dom geweest dit te doen, maar na betaling werd er niets geleverd.

05-08-2018 | Vrouw | 58
temazepam (10mg)
Helpt met inslapen, maar kwaliteit slaap zelf verbetert niet.

29-07-2018 | Vrouw | 48
temazepam (10mg)
Je valt er lekker van in slaap maar je moet wel voldoende slapen anders ben je brak !

28-05-2018 | Vrouw | 43
temazepam (20mg)
inslapen gaat fijn maar doorslapen lukt niet

08-04-2018 | Vrouw | 18
temazepam (20mg)
Het hielp in het begin heel goed maar zijn effectiviteit neemt helaas af.

05-04-2018 | Vrouw | 62
temazepam (20mg)
Met alle slaapmiddelen beperkte werking bijwerkingen zijn tot suïcide toe komt pas na 2 maanden gebruik, maar dat heb je ook als je nooit slaapt dus willens en wetens worden er medicatie gemaakt die ernstige bijwerkingen hebben, natuurlijk of alternatieve middelen werken ook niet n slaapsysteem wat lang niet werkt kun je niet zomaar herstellen.

25-03-2018 | Vrouw | 30
temazepam (20mg)
De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.

21-02-2018 | Vrouw | 27
Fibromyalgie
Ik heb 5 jaar geleden diagnose ME/CVS , fibromyalgie gekregen. Ik slaap slecht in en wordt vele malen wakker wat geen fijn effect heeft op het dagelijkse leven met werk en kinderen. Omdat het eigenlijk niet te doen was naar de huisarts gegaan die mij 20mg heeft voor geschreven. Ik neem ze niet dagelijks, maar als ik ze neem geeft het wel het gewenste effect!

20-12-2017 | Vrouw | 60
temazepam (10mg)
Ik sliep van de één op andere dag slecht en vaak ook niet. Dit duurde twee weken, voelde me uitgeput. Naar de huisarts en temazapam gekregen. En die hielp mij meteen goed. Ik sliep toen in het begin binnen een twintig minuten in en werd op tijd wakker. Nergens last can. Naarmate de jaren verstreken werd ik wel na 3 a 4 uur wakker en kon niet doorslapen dus nam een extra pi[lees meer...]l en sliep dan door. Maar de laatste week heb ik een ander merk van temazapam gekregen en dat valt zwaarder en krijg ik wel last van sufheid, energieloos gevoel. Dus denk door het merk.

18-11-2017 | Vrouw | 48
temazepam (20mg)
werd er suf van, ook volgende dag, maar sliep nog steeds niet.

04-09-2017 | Vrouw | 61
temazepam (20mg)
Ik kan alleen met zwaar slaapmiddel inslapen, bijwerkingen ernstig: wazig, depressief, suïcide, concentratieproblemen, erg droge mond, geeft gaatjes tandhalzen, droge huid, eczeem, instabiele beweging, snel vallen, gif opslag organen.

23-08-2017 | Vrouw | 28
ADD
ik gebruik het al 7 jaar en werkt niet meer

05-05-2017 | Vrouw | 66
temazepam (10mg)
Door de misselijkheid na inname en hoofdpijn, waarna ik moest overgeven, daar ik addisson patiënt ben en afhankelijk van hydrocortison, heb ik solo cortef bij moeten spuiten om te voorkomen in het ziekenhuis te belanden. Heb dit aangegeven bij apotheek welke mij een ander merk (Sandoz) heeft beloofd. Onze waarnemend huisarts was niet genegen om een nieuw recept uit te schr[lees meer...]ijven. Dus wachten tot onze huisarts terug is.

28-03-2017 | Vrouw | 26
temazepam (20mg)
Angst nachtmerrie en niet durven te gaan slapen.

17-01-2017 | Vrouw | 18
temazepam (10mg)
Mijn ervaring is niet echt goed met dit middel. Ik moest mijn nacht bijhouden op papier. Hier dag 1 van inname: Nacht 1 16 januari : Het is inmiddels 00:39, me lichaam is nu nog onrustiger dan ooit. heb hem om 22:32 ingenomen en ben nu nog wakker, me ademhaling is zwaar, ik barst in tranen uit voor niets; 01:18 weer wakker; 02:23 weer wakker geworden; 04:27 weer wakker g[lees meer...]eworden, nog steeds onrustige ademhaling en zweten; 05:43 weer wakker...; 07:17 weer wakker, heel angstig, 08:32 weer wakker. 09:21 wakker.

11-01-2017 | Vrouw | 41
temazepam (20mg)
Ik lijd aan slapeloosheid, maar reageer nogal heftig op medicatie, dus gebruik ik dit het liefst zo weinig mogelijk. Echter dit middel werkt erg goed bij mij omdat ik deze zeer onregelmatig (1x per week gemiddeld) gebruik. Ik heb echter wel 20mg nodig voor het gewenste effect van 'kunnen doorslapen'. Ik gebruik overigens liever Temazepam in tabletvorm omdat ik vegetariër b[lees meer...]en (de capsules zijn van gelatine) maar deze zijn al lange tijd niet verkrijgbaar bij de apotheek. Hopelijk komen ze vroeg of laat toch weer binnen. Verder vind ik de tragere werking van de tabletjes ook prettiger. Een capsule overvalt mij wat meer. Maar goed, dat is natuurlijk mijn individuele ervaring :-)