Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest zweten hartklopping depressie versuft ataxie

Slapeloosheid (142 meningen)
Onrust (1 mening)

31-08-2021 | Man | 25
HIV
Gekocht online. perfect

26-05-2019 | Man | 25
temazepam (20mg)
Hey Ik zit hier met slaap probleme te lang ik drink vaak alcohol rook soms wat wiet dat brengt mij zelfs niet in slaap verslaafd aan alcohol of drugs ben ik niet nu neem ik elkedag 20 MG van die temazepan nu 3 dage ofso ik slaap maar te kort zou ik 40 Mg neme ik denk zelf niet dat het werkt Ik heb wel zware probleme bij mij werkte dat soort medicijne als lorazepam w[lees meer...]el beter Ik nam 2.5 mg van dat het werkt ook zyprexa olanzapine werkt ook maar Stress en bullshit komt bij mij er bij ik denk soms ik zit in een hele diepe put en ik kom er niet meer uit het wens je het beste hoop dat je hier iets aan hebt

09-03-2016 | Man | 25
Overspannen/burn-out
Van de huisarts Temazepam gekregen, naar aanleiding van slaapproblemen als het gevolg van angsten, trillerigheid, hartkloppingen en spanningen. Helaas niet helemaal tevreden over dit middel. Het werkt voor mij een uur of zes, en daarna is het afgelopen en word ik wakker. Soms moet ik nog oxazepam bijslikken om verder te kunnen slapen voor de nacht. Vergeleken met bijvoorbe[lees meer...]eld bromazepam ben ik dus niet zo erg tevreden.

03-08-2017 | Man | 26
Fijn inslapertje

28-03-2017 | Vrouw | 26
temazepam (20mg)
Angst nachtmerrie en niet durven te gaan slapen.

23-03-2023 | Vrouw | 27
temazepam (20mg)
Werkte totaal niet bij mij.

10-07-2020 | Man | 27
temazepam (20mg)
Dit middel werkt oké in het begin, maar de effectiviteit neemt snel af. ook neemt de kwaliteit van mijn slaap af, in de zin dat ik op willekeurige tijden plots klaar wakker kan zijn. gewenning treedt ook snel op wat inslapen nog moeilijker maakt mocht ik dit middel niet gebruiken. kortom werkt goed als inslaper voor af en toe.

21-02-2018 | Vrouw | 27
Fibromyalgie
Ik heb 5 jaar geleden diagnose ME/CVS , fibromyalgie gekregen. Ik slaap slecht in en wordt vele malen wakker wat geen fijn effect heeft op het dagelijkse leven met werk en kinderen. Omdat het eigenlijk niet te doen was naar de huisarts gegaan die mij 20mg heeft voor geschreven. Ik neem ze niet dagelijks, maar als ik ze neem geeft het wel het gewenste effect!

13-01-2019 | Vrouw | 28
temazepam (20mg)
Ik wil alsjeblieft dat iemand reageert. Ik slik 15 mg mirtazapine en 40 mg temazepam om in slaap te komen terwijl ik overal lees dat mensen genoeg hebben aan 10 of 20 mg. Ben ik een uniek geval ??????

23-08-2017 | Vrouw | 28
ADD
ik gebruik het al 7 jaar en werkt niet meer

21-12-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Drama. Na inname hartkloppingen, zweten en kon amper meer ademhalen. Hierdoor niet in slaap kunnen vallen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen maar na 4 uur weer wakker. Totaal van de wereld, geheugenverlies en de hele dag zo suf en verward dat ik niets anders kon dan slapen en voor me uit staren.

27-10-2022 | Vrouw | 29
temazepam (10mg)
Dit medicijn voorgeschreven gekregen via de GGZ, omdat ik laatste tijd veel stress heb en daardoor moeilijk in slaap kan komen. Zowel mn behandelaar als ervaringen op internet waren over het algemeen wel positief, dus ik besloot het een kans te geven. Maar wat een hel! Ongeveer een halfuur na inname kreeg ik last van hartkloppingen, zweten en kon ik amper meer ademen. Hier[lees meer...]door kon ik alsnog niet slapen. Uiteindelijk ben ik wel in slaap gevallen, maar ben na 4 uurtjes weer wakker geworden en vanaf dat moment was ik zo suf dat ik compleet van de wereld was. Ik viel elke keer weer in slaap, maar als ik wakker was dan waren mijn ogen open, maar verder was ik niet aanwezig. Ook deed mijn geheugen het amper meer en wist ik bijvoorbeeld niet meer welke dag het was. Heb mijn behandelaar maar gevraagd om Promethazine, omdat ik daar wel goede ervaringen mee heb. Maar Temazepam NOOIT meer!!!

25-03-2018 | Vrouw | 30
temazepam (20mg)
De eerste paar keren gebruik sliep ik prima in. Wel wat vermoeid overdag, maar niet vervelend. Nu sinds twee dagen verschrikkelijk veel nachtmerries en veel wakker worden. Ik word er verschrikkelijk angstig en onrustig van.

31-03-2017 | Man | 30
Drugsverslaving
Als ik onder invloed ben van iets oppeppend, dan is dit ideaal om binnen een half uur te slapen.

22-12-2016 | Vrouw | 30
temazepam (10mg)
Last van slapeloosheid ten gevolge van een zware burn-out. Was heel de dag angstig en opgejaagd en kon dan savonds niet slapen, hoogstens een uurtje lichte slaap. Dit breekt je echt op (de dag erna ben je nog beroerder) dus terwijl ik bezig was met cognitieve therapie en acupunctuur heb ik deze tabletten gebruikt om op energie te komen. Het is een soort nep-slaap die niet [lees meer...]zo fijn voelt als echte slaap. Daarnaast is het erg verslavend. Ik was na 2 weken "verslaafd" in totaal heb ik ze 5 maanden gebruikt. Inclusief afbouwen de laatste 2,5 maand. Dit was goed te doen, vooral in de zomerperiode. Geen horrorverhaal gelukkig. Ik pak er nu af en toe eentje als ik alleen thuis slaap (vind ik moeilijk).

21-02-2016 | Vrouw | 30
ADD
Ik lig vaak in de nacht alles te overdenken in bed, met name door mijn ADD. Als ik er dan vroeg uit moet, of als ik nachtdienst heb gehad, neem ik 1 zo'n liquid cap en val binnen 10 minuten in slaap ipv na 4u, ik slaap daarna ook lekker 'nuchter' door!