Slapeloosheid (127 meningen)
Onrust (1 mening)

15-04-2016 | Vrouw | 65
MS (multiple sclerose)
Geweldig, helpt bij inslapen, na inname omg, een kwartier en ik ben weg, slaap heerlijk ,ga in de nacht nog naar toilet en slaap gelijk verder. Wij gaan om 24.00 uur naar bed en staan om 9.00 uur op.

27-03-2016 | Vrouw | 43
temazepam (10mg)
De data eerder in mijn verhaal kloppen niet, omdat het al zo lang geleden is dat ik het gebruikte. Dan zou ik het bij de huisarts na moeten vragen. Ik weet wel dat ik het jaren geslikt heb en na jaren kon ik er toch nog steeds door in slaap vallen.

21-02-2016 | Vrouw | 30
ADD
Ik lig vaak in de nacht alles te overdenken in bed, met name door mijn ADD. Als ik er dan vroeg uit moet, of als ik nachtdienst heb gehad, neem ik 1 zo'n liquid cap en val binnen 10 minuten in slaap ipv na 4u, ik slaap daarna ook lekker 'nuchter' door!

18-02-2016 | Vrouw | 21
temazepam (10mg)
Een jaar geleden heb ik een dosis van 20 mg in het vliegtuig van New York naar Amsterdam genomen. Ik viel pas 2 uur voor het vliegtuig landde in slaap, en kon niet wakker worden toen we geland waren. Ik moest bijna uit het vliegtuig worden gedragen omdat ik nog half sliep ;) Gister heb ik 10 mg temazepam om 22:00 ingenomen, om 00:00 lag ik nog klaar wakker in bed. Even [lees meer...]later in een diepe slaap gevallen, waarbij ik veel enge dromen had. Toen om 08:00 de wekker ging had ik veel moeite met opstaan en had ik niet het gevoel dat ik had geslapen. Ik ben dus niet erg tevreden over dit middel, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

03-02-2016 | Vrouw | 59
temazepam (20mg)
slapeloosheid nam gedurende het gebruik langzaam weer toe, daarom een alternatief gekregen

13-07-2015 | Vrouw | 57
temazepam (10mg)
Indien nodig slik ik Temazepam 10 mg. Ik heb dit middel van de huisarts voorgeschreven gekregen. Door te veel stres heb ik slaapproblemen. Temzapam voel ik een 30 minuten na innemen dat het gaat werken en val ik vlot in slaap. Ik slaap er zeker 7 tot 8 uur per nacht mee. En dan word ik uitgerust wakker. Het werkt dus prima voor mij.

04-07-2015 | Vrouw | 45
temazepam (20mg)
heb t voor t eerst ingenomen maar ben nog de helenacht wakker

28-02-2015 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Helaas sta ik langere tijd (ruim een jaar) onder grote spanning en ga gebukt onder een vorm van extreme stress, een erg onrustige periode in mijn leven. (Hoog cortisol) Slapen is daarin een groot probleem geworden. Maar een mens heef nou eenmaal slaap nodig om te kunnen functioneren. Naast een gezond eetpatroon, ademhalingsoefeningen, vitaminepillen, voldoende beweging, bu[lees meer...]iten zijn en toch proberen de hoeveelheid stress binnen de perken te houden. Temazepam neem ik zo nodig. Als het mij echt te gek wordt. Vaak neem ik dan twee nachten achter elkaar dit medicijn. Ik slaap er heerlijk op. Al ben ik vaak al weer vroeg wakker, meestal pak ik zo wel 5 uur slaap achter elkaar. En dat is heerlijk!

09-02-2015 | Vrouw | 33
temazepam (10mg)
Ik word elke nacht 3 keer wakker. Ik slaap niet veel uren achter elkaar en ik kan niet in diep slaap vallen. Ik moest een halfje van 10 innemen, maar ik doe 20 mg in een keer en verrassing! nog steeds hetzelfde probleem. Conclusie de pillen werken niet.

30-10-2014 | Vrouw | 35
Onrust
Door hyperalerte geest/stress, angst, burn-out ben ik steeds slechter gaan slapen. Op het laatst lukte het nagenoeg niet meer. Na flink overleggen met de huisarts pas 20 stuks Temazepam 10 mg gekregen. Kreeg dit pas mee nadat ik hem had weten te overtuigen slechts 3 nachten een tablet te nemen en daarna weer 7 nachten niet. Het middel werkt bij mij prima, vooral bij insla[lees meer...]pen; waar het voornamelijk ook voor bedoeld is. Ik slaap dan een uur of 4 à 5 en daarna nog een uur of 3 achter elkaar. Dat is enorme winst in vergelijking met hoe ik in de afgelopen 5 maanden had geslapen! Het feit dat ik ze nu in huis heb, voelt ook prettig voor me. Geen last van bijwerkingen verder zoals suf- of moeheid.

03-12-2013 | Vrouw | 44
temazepam
Temazepam helpt een paar maanden, dan bouw ik het af, meestal 2 tot 4 weken zonder. Dan start ik het gebruik weer op.

11-10-2013 | Vrouw | 31
Stress
Hallo iedereen raar om mijn verhaal zo te doen, maar wil het toch kwijt en misschien dat anderen dit ook meemaken. Ik ben 31jr en een vrouw en ik gebruik nu ongeveer 4 mnd 10 mg temazepam en gebruik het tegen alle regels in overdag. En het werkt prima voor mij. Ik heb ook geen bijwerkingen en heb zoveel energie erdoor en mijn libido is ook weer helemaal terug. Ik heb met[lees meer...] het 2de al heel lang last. Ook heb ik geen behoefte om meer te nemen. Door stress door mijn oude werkgever heb ik op advies van mijn huisarts dit voorgeschreven gekregen met de bedoeling om dit voor het slapen te gebruiken, maar doordat ik zoveel stress had en wel goed sliep ben ik het overdag gaan gebruiken en ik voel me er stukken beter door dan al die jaren voorheen. Ik ben van mezelf een heel rustig persoon en mijn bloeddruk is zo laag dat zelfs de huisarts zei dat als ik zo doorga dat ik nooit hoge bloeddruk zal krijgen. Maar voor mijn gevoel mis ik bepaalde stofjes wat mijn oude huisarts ook een keer heeft gezegd wat temazepam weer aanvult. Ik heb echt alleen maar positieve dingen te melden ik ben niet suf, heb meer libido, kan beter functioneren overdag, slaap goed en ik ben vrolijker. Ook kan ik beter nadenken over alles. Ik wil ook niet dat men denkt door mijn bericht dat dit een wondermiddel is want medicijnen werken op ieder lichaam anders, maar misschien dat iemand dit ook ervaart

30-06-2022 | Man | 34
temazepam (20mg)
Ik heb nu al 6 maand temazepam 20 mg voor slaapproblemen door stress duur me ziekter en gebruik temazepam om de 3 dagen werk goed val je binen 1 uur in slaap

16-06-2022 | Man | 80
temazepam (10mg)
slaap in voor twee uur en wordt wakker dan weer innemen slaap voor twee uur enz. en er wel blij mee , kan zo mijn tijd indelen

13-01-2022 | Man | 42
temazepam (10mg)
Ik neem om de dag een pil en ik moet zeggen het werkt prima , word nog wel vaak wakker maar ik weet niet meer hoe laat en ben uitgerust. Geen bijwerking voor mij .

03-12-2021 | Man | 24
temazepam (20mg)
Het doet helemaal niet. Absoluut helemaal niets ervan gemerkt.