Slapeloosheid (123 meningen)

22-10-2019 | Man | 38
Tinnitus

04-02-2019 | Vrouw | 38
temazepam (10mg)
ik hebben tijd gerbruik om dan niet kon slapen. maar ik moest er steed meer van gaan nemen

21-06-2020 | Vrouw | 40
temazepam (10mg)
werkt prima bij slecht slapen! mits je het niet elke dag inneem . het is wel erg verslavend dus pas hier mee op . ik heb periodes gehad waarbij ik heel erg depressief was dan werkt dit middel niet!

21-03-2020 | Vrouw | 40
temazepam (10mg)
Na 20 jaar af en aan antidepressiva ivm chronische depressiviteit en angststoornis en helaas al 20 jaar niet diep kunnen slapen en doorslapen. Namelijk 10x per nacht wakker. Elke ochtend wakker worden met griep gevoel en overdag weinig energie en irritatie ben ik sinds kort begonnen aan Temazepam. Wetende dat ik dit niet elke dag mag nemen. Ik neem 30 mg paar x per week[lees meer...]. Ik slaap wel 6 uur door, word vrolijker wakker. Geen last van sufheid overdag, juist meer zin om dingen te doen en kom happier en energieker de dag door. Ben heel blij dat mijn huisarts dit heeft gegeven. En weet zeker dat goede slaap echt een medicijn is.

14-03-2016 | Man | 40
temazepam (20mg)
Werk goed om in te slapen en ook door te slapen. Gebruik dit middel al jaren zonodig. Geen last van bijwerkingen.

10-10-2020 | Vrouw | 41
temazepam (20mg)
Ik gebruik het nu al een aantal maanden dagelijks en Ik ervaar nauwelijks bijwerkingen en het werkt nog steeds prima. 20 milligram elke avond en ik slaap binnen een half uur rustig in. daarnaast slik ik ook nog elke avond valium. Ik slik verder sertraline, depakine en quietiapine voor mijn autisme, ptss en chronische depressie.

11-01-2017 | Vrouw | 41
temazepam (20mg)
Ik lijd aan slapeloosheid, maar reageer nogal heftig op medicatie, dus gebruik ik dit het liefst zo weinig mogelijk. Echter dit middel werkt erg goed bij mij omdat ik deze zeer onregelmatig (1x per week gemiddeld) gebruik. Ik heb echter wel 20mg nodig voor het gewenste effect van 'kunnen doorslapen'. Ik gebruik overigens liever Temazepam in tabletvorm omdat ik vegetariër b[lees meer...]en (de capsules zijn van gelatine) maar deze zijn al lange tijd niet verkrijgbaar bij de apotheek. Hopelijk komen ze vroeg of laat toch weer binnen. Verder vind ik de tragere werking van de tabletjes ook prettiger. Een capsule overvalt mij wat meer. Maar goed, dat is natuurlijk mijn individuele ervaring :-)

03-08-2016 | Vrouw | 42
temazepam (10mg)
Ik heb meer dan een jaar geleden ze gekregen, omdat ik niet in slaap viel. Mijn huisarts gebeld en had alles al geprobeerd, toen nam ik er 1 en was dan na 20 in slaap gevallen. Nu heb ik ze opnieuw gevraagd, omdat ik erg laat pas in slaap val, maar slik er nu 2 van 10 mg, omdat als ik er 1 neem na een uur moet plassen en dan kan ik niet in slaap vallen meer. Nu ik er op di[lees meer...]t moment er 2 slik heb ik ook wel dat ik naar de wc moet, maar kan daarna gewoon weer verder slapen.

19-12-2014 | Man | 42
temazepam
werkt in het begin fijn 10mg is voor mij echt te weinig weeg 100kg bij 187cm. dus 20mg werkt goed voor inslapen lekker net of je een fles vodka hebt gedronken, maar de afkick verschijnselen zijn ernstig,bij langer gebruik dan 3keer in de week ben ik na een tijdje gestopt maar had nog meer slaap problemen en lijkte net alsof ik slaap en wakker tegelijk was na het afkicken[lees meer...]. echt erge afkick problemen. matig gebruiken aub.

10-06-2021 | Vrouw | 43

28-05-2018 | Vrouw | 43
temazepam (20mg)
inslapen gaat fijn maar doorslapen lukt niet

27-03-2016 | Vrouw | 43
temazepam (10mg)
De data eerder in mijn verhaal kloppen niet, omdat het al zo lang geleden is dat ik het gebruikte. Dan zou ik het bij de huisarts na moeten vragen. Ik weet wel dat ik het jaren geslikt heb en na jaren kon ik er toch nog steeds door in slaap vallen.

06-01-2020 | Man | 44
temazepam (20mg)
Paar keer een paar pillen gekregen. Eerste nacht doet het een beetje, de nacht daarna niets. Ik moet minimaal een week tussen de pillen houden wil het een beetje effect hebben.

03-12-2013 | Vrouw | 44
temazepam
Temazepam helpt een paar maanden, dan bouw ik het af, meestal 2 tot 4 weken zonder. Dan start ik het gebruik weer op.

25-09-2015 | Man | 45
temazepam (20mg)
Door meerdere traumatische ervaringen wat al op jonge leeftijd (2 jaar) is begonnen. Was het verwerken hiervan in de nachtrust niet te doen, nachtmerrie na nachtmerrie hielden mij wakker. Op advies van de huisarts ben ik toen temazepam 2x 20 mg per nacht. Temazepam is een medicijn wat je normaal gesproken een paar weken mag gebruiken i.v.b. met afhankelijkheid hierv[lees meer...]an, dit was mij nooit verteld. Na bijna 10 jaar gebruik van temazepam kwam er eindelijk een arts die dit tegen mij vertelde en mijn heeft proberen te helpen om een alternatief hier voor te vinden. Het is nu 10 jaar later en de slapeloze nachten met de nachtmerrie' s zijn er nog steeds alleen dan tig keer zo erg als ik al had. Hiermee wil ik aangeven dat wat je huisarts ook zegt, check het altijd even voor de zekerheid. Dat kan je heel wat jaren van ellende besparen.

04-07-2015 | Vrouw | 45
temazepam (20mg)
heb t voor t eerst ingenomen maar ben nog de helenacht wakker

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum