temazepam

Slapeloosheid (127 meningen)
Onrust (1 mening)

24-09-2018 | Man | 36
temazepam (10mg)
Ik had 's nachts veel problemen met slapen en niks werkte. Heb melatonine geprobeerd en andere slaapmiddelen, maar hoorde een vriend over dit middel. Toch besloten om het maar te bestellen op proef, omdat mijn dagelijkse leven er echt op achteruit ging. En ben echt blij dat ik heb besteld, want eindelijk slaap ik weer goed en gelukkig ook niet echt last van bijwerkingen.

17-05-2018 | Man | 70
temazepam (10mg)
Vanmorgen erg vermoeid na inname van een half tabletje van 10 mg. Wat concentratieverlies.

05-05-2018 | Man | 32
temazepam (10mg)
Voor mij een wondermiddel, slaap de nacht door. De nacht voelt wel alsof het niet is gebeurd. Geen dromen, gewoon een donkergat etc.

06-12-2017 | Man | 60

28-11-2017 | Man | 23
temazepam (20mg)
Recentelijk last van een depressie en PTSS daarom had ik veel moeite met slapen en werd ik vaak waker. Dit brak mij mentaal nog meer op. Door de huisarts Tamezepam voorgeschreven gekregen, hierdoor slaap ik nu aan een stuk door. Werkt top! Enige nadeel is als je stopt met het medicijn dat slapen weer moeilijk zal worden. Dat is bij mij in ieder geval. Zeker aan te raden [lees meer...]bij slapeloosheid.

16-11-2017 | Man | 31
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
PTSS, behandeld met EMDR.

03-08-2017 | Man | 26
Fijn inslapertje

23-05-2017 | Man | 33
temazepam (20mg)
Ik ben zeer tevreden over Temazepam, na wilde feesten van langer dan 2 dagen kan ik soms de slaap niet vatten. Echter met Temazepam val ik in slaap als een roosje. Ook in combinatie met GHB, lachgas, MDMA, speed, XTC en alcohol werkt het echt perfect. Aanrader voor een ieder die niet in slaap kan komen na lange zware feestjes.

31-03-2017 | Man | 30
Drugsverslaving
Als ik onder invloed ben van iets oppeppend, dan is dit ideaal om binnen een half uur te slapen.

12-02-2017 | Man | 18
temazepam (10mg)
ik nam ze een paar dagen in, maar werd steeds om t uur wakker, te draaien in bed, lag wel comfortabeler er door maar sliep niet sneller.

19-08-2016 | Man | 55
temazepam (20mg)
If not abused and used as prescribed, I think this is a good medicine to recover from a longer period of exhausting yourself with little sleep, mainly due to lack of time and going to bad very late (Internet verslaving...). Never used it more than 2 days in a row, and mainly just one night, then not within a week, or usually longer. Long sleep (9-10 hours with Temazepam) [lees meer...]has its effect and so far I do not have any problems, but I am using it very seldom.

26-07-2016 | Man | 54
Bovenmatige slaperigheid

16-06-2016 | Man | 82
temazepam (10mg)
Reden van gebruik : Kom slaap te kort, niet in slaap kunnen komen,stress. Gebruik reeds dik jaar Temazepam CF 10mg capsule 1 x dag. Na gebruik heb/krijg ik een "duffe kop", geen hoofdpijn, maar vreemd gevoel in het hoofd en werkt op je spieren, stijf en soms krampen. Inslapen na 20 minuten inname, maar het probleem: ben na 3 uur weer wakker en kan niet lekker en goed doors[lees meer...]lapen. Hele dag lopen gapen, maar slapen gaat niet. Huisarts nog geprobeerd eerst Oxazepam PCH tablet 10 mg 2 a 3 weken.

14-03-2016 | Man | 40
temazepam (20mg)
Werk goed om in te slapen en ook door te slapen. Gebruik dit middel al jaren zonodig. Geen last van bijwerkingen.

09-03-2016 | Man | 25
Overspannen/burn-out
Van de huisarts Temazepam gekregen, naar aanleiding van slaapproblemen als het gevolg van angsten, trillerigheid, hartkloppingen en spanningen. Helaas niet helemaal tevreden over dit middel. Het werkt voor mij een uur of zes, en daarna is het afgelopen en word ik wakker. Soms moet ik nog oxazepam bijslikken om verder te kunnen slapen voor de nacht. Vergeleken met bijvoorbe[lees meer...]eld bromazepam ben ik dus niet zo erg tevreden.

07-01-2016 | Man | 54
temazepam (20mg)
Kreeg het middel voorgeschreven via een psychiater, maar al vanaf het allereerste begin werkte dit niet bij mij. Heb weleens een week wakker gelegen met alle nadelige gevolgen van dien.