Ervaringen met Temazepam

temazepam

gestrest zweten hartklopping depressie versuft ataxie

Slapeloosheid (142 meningen)
Onrust (1 mening)

06-12-2016 | Vrouw | 20
temazepam (10mg)
Ik kreeg temazepam vanwege slapeloosheid. Het werkte zeer goed, 30 tot 45 minuten na inname sliep ik. Ik had eerst weinig energie overdag omdat ik weinig sliep, maar ondanks dat ik wel goed ging slapen door de temazepam, kreeg ik niet meer energie. Toch was het wel lekker om niet de hele nacht wakker liggend in bed door te brengen.

07-11-2016 | Vrouw | 20
temazepam (10mg)
Ik heb 10mg gekregen tegen slapeloosheid. Het middel werkt na ongeveer 30 minuten bij mij. Dan slaap ik de hele dag door. De volgende dag wel last van hoofpijn, misselijkheid en slaperigheid.

19-08-2016 | Man | 55
temazepam (20mg)
If not abused and used as prescribed, I think this is a good medicine to recover from a longer period of exhausting yourself with little sleep, mainly due to lack of time and going to bad very late (Internet verslaving...). Never used it more than 2 days in a row, and mainly just one night, then not within a week, or usually longer. Long sleep (9-10 hours with Temazepam) [lees meer...]has its effect and so far I do not have any problems, but I am using it very seldom.

18-07-2016 | Vrouw | 55
temazepam (20mg)
slaap hier goed van, maar krijgt veel honger.

27-03-2016 | Vrouw | 43
temazepam (10mg)
De data eerder in mijn verhaal kloppen niet, omdat het al zo lang geleden is dat ik het gebruikte. Dan zou ik het bij de huisarts na moeten vragen. Ik weet wel dat ik het jaren geslikt heb en na jaren kon ik er toch nog steeds door in slaap vallen.

14-03-2016 | Man | 40
temazepam (20mg)
Werk goed om in te slapen en ook door te slapen. Gebruik dit middel al jaren zonodig. Geen last van bijwerkingen.

25-09-2015 | Man | 31
temazepam (10mg)
Ongelofelijk hoe makkelijk sommige mensen hier over denken. Je zou echt zo snel mogelijk moeten stoppen met deze rotzooi en de werkelijke problemen aanpakken die je slapeloosheid veroorzaken. Dit medicijn is erg verslavend en moeilijk om mee te stoppen. Ik heb dit middel ongeveer 2,5 tot 3 jaar gebruikt wegens een angststoornis, ik had de 10 mg tabletjes. Door deze tabl[lees meer...]etjes werd ik minder gespannen en kon daardoor s'avonds makkelijker in slaap vallen. Ik zal niet ontkennen dat ik deze tabletten nodig had om me enigzins goed te voelen, ik was gewoon verslaafd. Gelukkig ben ik er nu er 5 maanden vanaf maar dat was wel afzien soms. Ik heb het veel te snel afgebouwd, in 4 weken had ik het afgebouwd omdat ik er helemaal klaar mee was, maar dit was achteraf veel te snel. En dat zonder hulp. Tijdens het afbouwen viel het wel mee maar ik had echt last van ontwenningsverschijnselen zoals hartkloppingen (in rust), hoofdpijn, angstgevoelens, diarree, slecht slapen. Op het moment is mijn ontlasting nog steeds niet goed maar dat heeft even de tijd nodig. Ik voel me nu veel fitter, energieker, kan weer helder nadenken, en ik slaap ook weer lekker. Mijn tips zijn als je gaat stoppen is bouw het rustig af, praat er over met naaste mensen/vrienden, zoek professionele hulp en ga lekker sporten! Dat heeft mij echt geholpen, ook al was ik hartstikke moe ik ging altijd lekker sporten.

21-06-2022 | Vrouw | 66
temazepam (20mg)
Ik ben 35 jaar verslaafd geweest. Dit slaapmedicijn onderdrukt ook angsten (was mij toen niet bekend). Ik gebruikte het ook in stressvolle momenten, emotionele gebeurtenissen. Nu ben ik 66 en afgekickt hiervan. Na deze afkickperiode is bij mij ADHD+ vastgesteld. De + staat voor morbiditeit want door adhd heb je eerder kans op depressies en angsten. Dit is dus de rode dr[lees meer...]aad in mijn leven! Pas op met deze medicatie is echt zeer verslavend maar heeft mij ook 35 jaar geholpen!

13-01-2022 | Man | 42
temazepam (10mg)
Ik neem om de dag een pil en ik moet zeggen het werkt prima , word nog wel vaak wakker maar ik weet niet meer hoe laat en ben uitgerust. Geen bijwerking voor mij .

31-08-2021 | Man | 25
HIV
Gekocht online. perfect

27-08-2021 | Vrouw | 23
Chronische insomnie.

12-05-2021 | Man | 50
temazepam (20mg)
In tegenstelling tot een hoop andere, vind ik dit prima spul ! Ja je voelt je een beetje suf na afloop ,maar thats all ! Heb vanochtend zelfs 20 push-ups gedaan, zo uitgerust voelde ik mij. Je moet wel een beetje sterk zijn voor dit spul want het is een paardemiddel. Dit middel is niet geschikt voor mentaal en fysiek zwakke mensen. Maar ben je een sportman zoals[lees meer...] ik die een paar uur slaap tekort komt, neem het gerust en je slaapt als een roos.

13-07-2020 | Vrouw | 18
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Ik had 4 tot 5 nachtmerries per nacht voor ik Temazepam ging gebruiken. Ik gebruik het in combinatie met trauma therapie en het werkt erg goed. Ik neem het niet elke nacht, maar eens in de paar nachten om te voorkomen dat ik oververmoeid raak. Met Temazepam zijn al mijn nachtmerries weg en kan ik 8 uren achter elkaar doorslapen, waar dit zonder Temazepam slechts 1,5 uur is[lees meer...]. Erg tevreden

06-05-2020 | Man | 32
temazepam (20mg)
Ik.ben eeen bijzonder gevial. Dat geen medicatie maar behoren werkt met een lage dosering. Maar temazepam awel. Maar maar krijg het niet voorgeschu. Waasrdoor ik altijd bet op de zwarte markr mowr kopen

11-12-2019 | Vrouw | 77
temazepam (10mg)
Door vreemde bewegingen in n mijn hoofd door een stoot tegen een stenen muur,kreeg ik vreemde bewegingen in mij hoofd,ik sta op de wachtlijst van het duizeligsheids centrum in @ Apeldoorn.die bewegingen heb ik vooral snachts als ik ga slapen,en mijn hoofd op het kussen leg..

20-08-2019 | Man | 63
Alvleesklierontsteking
Gebruik temazepam vanaf 1997,zit nu op 40.mg p.d. Heb er geen last van, slaapt goed, moet ook wel want de pancreas moet rust hebben.