Zolpidem

Zolpidem

Bojan Nikolik (17-05-2015)

09-02-2019

Zolpidem (zolpidem)

Medcijn zorgt ervoor dat je inslaapt, maar het voelt als hamertje tik. In eenmaal slaap, maar 4 uur later okk weer datzelfde hamertje tik, in eenmaal wakker. Ook met hogere dosering hetzelfde effect. Voegt voor mij weinig toe aan doorslapen. Verder geen bijwerkingen als suffigheid etc, maar effectiviteit ook niet
06-05-2016

Zolpidem (zolpidem)

Slik Zolpidem van het merk PCH, rest werkt niet, raar maar waar. Een halve voor het naar bed gaan, soms nog een halfje later in de nacht dus totaal 5 a 10 mg, elke dag. Na ongeveer 4 à 5 jaar echte slapeloosheid functioneerde ik haast niet meer (slapeloosheid startte met de overgang rond mijn 44 jaar). Ik ben nu 54 en slik nu een aantal jaren. Werkt 9 van de 10 x perfect m[lees meer...]et een halve, nooit geen enkele bijwerking gehad, dit medicijn werkt na al die jaren nog steeds erg goed (zonder een halve vat ik de slaap echt niet..) kan prima met een glaasje wijn. Ik word uitgerust wakker en geen duffe momenten overdag. Voor mij is dit medicijn denk ik wel een levensredder geweest, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik na al die slapeloze jaren nog weinig puf had verder te gaan toen, dat was binnen een week na weer goed slapen en doorslapen compleet verdwenen en zo werkt het nog steeds.
10-04-2016

Zolpidem (zolpidem)

overspannen, depressief. Gebruik het middel om weer op de rails te komen
18-10-2019

Zolpidem (zolpidem)

Ik neem bijna elke dag een halve zolpidem en werkt meestal, nu nam ik een hele en stond na min . weer in de woonkamer. is dat normaal?
19-11-2017

Zolpidem (zolpidem)

hoj, ik ben al jaren { 40 } 'n zeer slechte slaper tot nul uur per nacht! veel periodes met temazepam, bromazepam, enz icm alcohol. Sinds 2 jaar gebruik ik zolpidem, van n half tot nu anderhalf 10 mg, slaap r wel goed of zeg maar in coma. Het is voor de zeer slechte slaper wel n hulp middel, maar ben voorzichtig, zeer verslavend!
21-06-2015

SLAAP NIET KUNNEN VATTEN EN DAN ELLKE UUR WAKKER KOMEN
15-05-2016

Zolpidem (zolpidem)

Ik kreeg zolpidem voorgeschreven tijdens en na de chemotherapie die ik tweemaal heb gehad, ook na de stamceltransplantatie's en verder. Bij einde opname drie jaar geleden overgeschakeld,tidelijk, op lormetazepam en toen ik thuis was mezelf verplicht te stoppen met die lormetazepam te nemen, was na twee weken ervan ontwend. Sinds half oktober 2014 terug zolpidem gekregen zo[lees meer...]nder dat ik het besefte, tijdens coma en hele tijd nadien. Door de bijwerkingen was bij mij het gevoel dat ik het verkeerde slaapmiddel kreeg, dan lormetazepam voorgeschreven gekregen van de specialist en nu door de huisdokter. Ik nam Topamax (grote bijwerking was slapeloosheid) en nu nog Keppra hetgeen dezelfde bijwerking van slapeloosheid geeft. Probeer af te bouwen maar lukt me nu niet, lig teveel en te lang wakker.
26-07-2017

Zolpidem (zolpidem)

Wakker geworden 3 uur na inname van medicijn, volledig in paniek en uit bed gegaan, vervolgens op de bank in de kamer gaan liggen. Kwam er na een tijd achter, waarover het ging: Het betrof een "uit te voeren taak", alles was duidelijk in beeld. Alles was "duidelijk waarneembaar". Doodeng.

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum