zolpidem

Moeheid (1 mening)

Bojan Nikolik (17-05-2015)

27-01-2020 | Vrouw | 47
zolpidem (10mg)
Na jaren aan de serequel vanwege ADD en slapeloosheid, zolpidem gekregen om de serequel af te bouwen, maar van de regen in de drup. De eerste week ging het prima, en inmiddels al 4 weken zonder serequel (25 mg, hele lage dosis ) maar de sufheid wordt nu ik dus 4 weken aan de zolpidem zit erger en erger. Daar waar ik eerst me leeg voelde , voel ik me nu gejaagd en onrus[lees meer...]tig en toch lusteloos. Ik slaap ook sinds een paar dagen onrustiger en alles in mij roept, stoppen. Dus morgen naar de huisarts en ik wil terug naar 1/4 serequel en weg met zolpidem, voor dat ik helemaal de weg kwijt ben. Ik heb er ook veel over gelezen en mensen gaan rare dingen doen , en lijden geheugenverlies. Dit is toch absurd !. Dat is gelijk aan een black out van alcohol dus. Ik ga aan de supplementen die slaap bevorderen , op natuurlijke basis en ga hardlopen en wandelen en nog beter op voeding letten. Ik wil mezelf terug vinden. Niet als een zombie door gaan. Dus ik raad het alleen aan als je het kort gebruikt, een week of twee tops, of af en toe een halve . Zorg dat je er niet verslaafd aan raakt. Dit is heftig spul .

17-03-2021 | Vrouw | 50
zolpidem (10mg)
Van deze pillen viel ik heerlijk in slaap en werd ik uitgerust wakker. Echter... tijdens mijn zogenaamde slaap deed ik vreemde dingen. Slaapwandelen, gevaarlijke capriolen zoals plat achterover vallen, uit het raam klimmen etc etc. Ik mis mijn slaap ontzettend en ben weer dood en doodmoe maar toch ga ik het nooit meer gebruiken.

20-10-2019 | Man | 53
zolpidem (10mg)
Door zolpidem is mijn huwelijk kapot. Werk zeer verslavend je vergeet alles en doet de gekste dingen en idd je wil er soms niet van slapen omdat je je beter voelt. Dit is eer een hartdrug. Ik was er zelf ook aan verslaaft geworden maar na ik drie straten verder in een gracht wakker werd ben ik er mee gestopt, en dat was maanden hel om er vanaf te geraken. Groetjes J.

09-02-2019 | Vrouw | 54
zolpidem (10mg)
Medcijn zorgt ervoor dat je inslaapt, maar het voelt als hamertje tik. In eenmaal slaap, maar 4 uur later okk weer datzelfde hamertje tik, in eenmaal wakker. Ook met hogere dosering hetzelfde effect. Voegt voor mij weinig toe aan doorslapen. Verder geen bijwerkingen als suffigheid etc, maar effectiviteit ook niet

18-10-2019 | Vrouw | 57
zolpidem (10mg)
Ik neem bijna elke dag een halve zolpidem en werkt meestal, nu nam ik een hele en stond na min . weer in de woonkamer. is dat normaal?

19-11-2017 | Man | 57
zolpidem (10mg)
hoj, ik ben al jaren { 40 } 'n zeer slechte slaper tot nul uur per nacht! veel periodes met temazepam, bromazepam, enz icm alcohol. Sinds 2 jaar gebruik ik zolpidem, van n half tot nu anderhalf 10 mg, slaap r wel goed of zeg maar in coma. Het is voor de zeer slechte slaper wel n hulp middel, maar ben voorzichtig, zeer verslavend!

15-05-2020 | Vrouw | 63
zolpidem (10mg)
Hielp ook niet tegen slapeloosheid. Doet bij mij helemaal niks. Dus ook geen bijwerkingen. Ook Seroquel laat mij niet slapen. Het lijkt wel of er niets anders dan pammen (Oxazepam etc.) bestaan waarmee ik nog enigszins wat uurtjes slaap.

26-07-2017 | Man | 78
zolpidem (10mg)
Wakker geworden 3 uur na inname van medicijn, volledig in paniek en uit bed gegaan, vervolgens op de bank in de kamer gaan liggen. Kwam er na een tijd achter, waarover het ging: Het betrof een "uit te voeren taak", alles was duidelijk in beeld. Alles was "duidelijk waarneembaar". Doodeng.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum