Ervaringen met Cetirizine Tabletten

Verkoudheid (3 meningen)
Netelroos (2 meningen)

22-04-2018 | Man | 56
Hooikoorts
helpt de laatste jaren minder en minderen hopeloos op zoek naar iets anders want nu met de explosie van berkenpollen (drievoud van max vorig jaar) loop ik steeds met tranende ogen en een neus die binnenin voelt alsof hij open is

27-05-2017 | Man | 7
Hooikoorts
Gebruikt voor onze zoon. Een uur na gebruik een slaapaanval van 18 uur, misselijk en hoofdpijn. Ik vind het een zeer naar middel en heb alles in de prullenbak gesmeten. Dit echt nooit meer!

02-05-2017 | Man | 22
Hooikoorts
Ik gebruik al jaren cetrizine tabletten voor hooikoorts. Het remt mijn hooikoortsverschijnselen. Alleen word ik er wel suffig van. Daarom neem ik een tablet voor het slapen gaan. Het werkt 24 uur lang.

28-03-2017 | Man | 49
Hooikoorts
Het helpt prima, maar ik werd er flink slaperig van. Dat schijnt weg te gaan, volgens de gebruiksaanwijzing, maar na 2 weken merk ik het nog wel. Even doorzetten?

14-05-2016 | Vrouw | 30
Hooikoorts
Ik gebruik het medicijn af en toe. In het voorjaar altijd veel last van berkenpollen, daarna een paar maandjes iets minder last daarna beginnen graspollen. Najaar altijd veel last van huisstofmijt. Als ik merk dat allergie de overhand neemt en ik bijna niet meer uit mijn voeten kom, slik ik een periode, in combinatie met prevalin neusspray tegen allergie en ventolin voor[lees meer...] mijn benauwdheid. Ook vaak genoeg slik ik niet als het niet echt nodig is, want word er echt heel moe van. Ventolin gebruik ik altijd, neusspray net iets vaker dan cetirizine.

13-02-2016 | Man | 59
Hooikoorts
Ik heb geen last van hooikoorts afhankelijk van weersomstandigheden, maar wel enkele keren per jaar dat hooikoortsachtige verschijnselen optreden: rode ogen, verstopte neus, "sniffen", e.d. Op advies van de huisarts ben ik deze tabletten gaan gebruik met erg goed resultaat. Zeer tevreden!

23-09-2015 | Vrouw | 46
Hooikoorts
Ik slik cetirizine nu 2 jaar en iedere keer als ik stopte ermee kreeg ik enorme onverdraaglijke jeuk,dacht eerst dat het door iets van buitenaf kwam maar ik ben er achtergekomen dat dit afkickverschijnselen zijn van de cetirizine zelf. Dus mensen begin er niet aan, mij lukt het niet om ermee te stoppen.

23-07-2015 | Vrouw | 54
Hooikoorts
Middel werkt prima, gebruik er wel oogdruppels bij en in erge pollentijden neusspray in zoutoplossing. Geen bijwerkingen en het voorkomt hevige niesbuien etc. Met heel veel pollen kan het medicijn het niet aan .... Vandaar de neus en oogdruppels.