Ervaringen met Levocetirizine

Bojan Nikolik (30-04-2015)

03-06-2018 | Vrouw | 26

10-05-2018 | Vrouw | 46
levocetirizine (5mg)
Zo moe dat u continu in slaap val.Continu spierpijn en nog steeds veel last van neus en geïrriteerde ogen.Bovendien ga ik heel wazig zien en ga ik er heel veel van eten.

17-08-2021 | Man | 45
levocetirizine (5mg)
Ik gebruik het als onderhoudsmedicatie nu dagelijks, wegens veel allergieën (met name voedsel). Ondanks een streng dieet had ik toch vaak last van wat allergische reacties, mogelijk door sporen in voedingsmiddelen. 5 mg is precies afdoende om dat op te vangen. Het helpt ook tegen hooikoorts, daar heb ik nauwelijks last meer van sinds ik dit slik.

27-10-2020 | Man | 56
levocetirizine (5mg)
het helpt tegen mijn allergien, zonder deze tabletjes was ik altijd moe van mei tot oktober. hielp in de eerste instantie goed kon weer goed ademen mijn ogen hoefde niet meer gedruppelt te worden en het niezen werd minder. Voelde me beter in mijn vel. Merk alleen de laatste jaren dat ik het hele jaar moe ben. slaap genoeg kom alleen niet uitgerust uit mijn slaap. gelukki[lees meer...]g wordt het nu onderzocht.

03-03-2019 | Man | 33
levocetirizine (5mg)
Voordat ik dit middel ooit gebruikte had ik vaak kast van een verstopte neus en snel last van geirriteerde ogen bij stofjes in de lucht waar ik niet goed tegen kan (bij gebieden met intensieve veeteelt, lichthavens en bij sommige bloeiende bomen). Nadat ik dit middel begon te gebruiken verdwenen dese klachten meteen (ogen werden wel wat droger, maar daar kon ik aan wennen[lees meer...]). Na een aantal weken begon ik te merken dat ik de stress op mijn werk niet goed meer aankon, dat ik ‘s ochtends slecht kon opstaan en dat ik snel overprikkeld was tot agressie aantoe!!.. In de afgelopen periode heb ik getest of er een verband was tussen deze medicijnen en mijn psychische gesteldheid en kwam tot te conclusie dat dit kleine pilletje mijn gedrag radicaal verandert. Waarschijnlijk ben ik hier een uitzondering in, omdat ik hier in de bijsluiter niets over heb kunnen vinden. Inmiddels ben ik gestopt en gebruik ik een Prevalin anti-allergie neusspray (de lichtste die je kunt krijgen) en dit werkt voor mij grandioos. Voor mij (levo)certizirine meer!!

08-01-2019 | Man | 39
levocetirizine (5mg)
allergie voor katten, honden, gras en paarden. Wij hebben 2 katten en 1 hond in huis, liep altijd met snotneus, verstopte neus, niezen, rode vlekken rond. Sinds dit middel ben ik van alles verlost en heb geen enkele bijwerking. Zodra ik de pilletjes 2 dagen niet neem komen alle klachten terug en zodra ik ze neem zijn ze weer weg binnen een dag.

03-11-2018 | Man | 57
levocetirizine (5mg)
Weet niet of het in mijn geval echt werkt

05-07-2018 | Man | 71
levocetirizine (0,5mg/ml)
Allergische reactie
Een dag na de allergische reactie werden de rode vlekken in het gezicht al minder. Wel de hele dag erg moe en pijn in de been spieren