Ervaringen met Levocetirizine

Huisstofallergie (6 meningen)

Bojan Nikolik (30-04-2015)

17-06-2023 | Vrouw | 17
Netelroos
Zolang ik mij kan herinneren heb ik netelroos, de diagnose duurde erg lang. Na veel dokter bezocht te hebben heb ik eindelijk een behandeling gekregen, de verwachting was dat het na 6 maanden over zou zijn. Niets is minder waar helaas ik ben al 6 jaar in behandeling en heb de ziekte al ongeveer 8/9 jaar. Ik ben nu 17 dus het duurt allemaal wel lang. Het begon met 1 pilletj[lees meer...]e levocetirizine, het moest steeds verhoogd worden omdat het niet genoeg werkte, ik heb daarnaast ook nog andere dingen geprobeerd zoals montelukast. Dit zorgde voor vervelende bijwerkingen en geen resultaat. Daarna kon ik beginnen aan Xolair injecties elke vier weken twee prikken. Deze krijg ik nu ruim 3 jaar. Dit werkte ook niet voldoende dus ik slik nu 3 levocetirizine per dag met daarnaast 2 famotidine tabletten per dag en uiteraard de injecties. Nogsteeds blijft het terug komen en kan ik daardoor niet afbouwen met de medicatie.

09-05-2023 | Man | 30
Netelroos
Slik er vier per dag in combinatie met montelukast. Vrijwel geen jeuk meer. Wel af en toe zeer milde uitslag, waar goed mee te leven valt.

08-02-2023 | Man | 48
Netelroos
voor netelroos gehad, netelroos is wel weg maar de bijwerkingen van dit middel is gewoon niet te doen, netelroos is weg daarvoor heb ik nu wel heel veel prikkels op me huid ik zal dit middel echt niet nemen.

14-07-2021 | Vrouw | 24

27-10-2018 | Vrouw | 69
Netelroos
Echt niet te doen. Wel is mijn huid rustiger en begint te genezen maar de jeuk blijft. Geen galbulten meer gehad. Vreselijk die duizelingen en misselijkheid, de zware vermoeidheid.

11-05-2018 | Vrouw | 59
Netelroos
werkt snel..maar continue spierpijn welke bij langdurig gebruik steeds erger wordt.

18-09-2015 | Man | 39
Netelroos
op vakantie in de zon aan het strand gewoon in Nederland geen last gehad, eenmaal thuis weer terug bij af en ernstige jeuk, zit nu weer op 2 tabletten per dag.

28-04-2014 | Vrouw | 29
levocetirizine
Netelroos
Werkt bij mij perfect bij chronische netelroos. Ik zit er zonder tablet dag en nacht onder, na inname van de Levocetirizine is het in twee uur verdwenen en dat zonder bijwerkingen :) Af en toe komt het er nog wat netelroos doorheen, maar dat is te verwaarlozen.