Ervaringen met Alprazolam

Stress (7 meningen)
Sociale fobie (1 mening)

26-01-2020 | Man | 51
Angst
Werkt bij na een paar minuten ik voel de rust in mij opkomen en kan hier goed van doorslapen. Waarschijnlijk heb ik dan ook mijn eetbuien hieraan te danken. Maar heb het liever zo.

17-01-2015 | Man | 52
alprazolam
gebruik dagelijks Escilatopram tegen depressie i.c.m. Alprazolam (vh Oxazepam) tegen gegeneraliseerde angststoornis (werkproblemen) inname naar behoefte. Alprazolam werkt wel redelijk maar mijn bijwerkingen zijn vooral: slaperigheid, 's morgens erg veel dorst/plassen (geen diabetes), verdoofd gevoel op wreef rechtervoet en pink en ringvinger rechterhand. Ook heb ik sterk h[lees meer...]et gevoel dat het afhankelijkheid bevordert en verslavend werkt. Gevoelens worden mat, behalve m.n. 's morgens veel angstige gevoelens. Ook in het weekend en vakantie als er weinig afleiding is. Al met al wisselend effectief met redelijk wat bijwerkingen.

26-06-2023 | Vrouw | 55
alprazolam (0,25mg)
Hallo allen, ik lees hier veel dat de alprazolam niet te verkrijgen is, dit had ik ook en daarom ga ik nu naar een duitse apotheek, die het wel kan leveren. Overstappen naar een vervangend middel was voor mij geen optie en nu haal ik het recept bij mijn huisarts en mail het naar de duitse apotheek. Zij verzenden het of ik kan het ophalen. Een tip voor een ieder die [lees meer...]niet wil wisselen..

27-07-2022 | Vrouw | 55
alprazolam (0,5mg)
Is Xanax retard, zou lang(er) moeten werken, maar voel weinig verschil. Ben intussen er wel (psychisch) aan verslaafd. Mss ook lichamelijk verslaafd.

12-04-2021 | Vrouw | 56
alprazolam (0,5mg)
Ik heb ze 20 jaar gehad moest afbouwen durf a l 2 jaar niet weg groetjes hennie ik heb ze gekreun na een auto ongeluk

15-03-2019 | Vrouw | 59
alprazolam (0,25mg)
Angst
Gebruik het bij voor mij angstige situaties. Ik raak niet in de paniek, wordt rustig en kan de situatie zeer scherp overzien. Wordt er niet suf van. Gebruik het 3x per maand.

20-02-2015 | Man | 61
alprazolam (0,5mg)
Moest wel alprazolam gebruiken na de suïcide van mijn partner.Nu drie jaar verder wil ik er van af maar lukt het niet omdat bij het afbouwen depressie en angst/onzekerheid flink voelbaar worden.Mijn brein en lijf is helemaal gewend aan dat spul.Ik ga mij dus ontzettend naar voelen wanneer ik afbouw. De suïcide wel verwerkt,met hulp van een psycholoog.

25-07-2020 | Man | 62
alprazolam (1mg)
Na een niersteenoperatie van zowel links als rechtdrkant...waarbij de ene kant mislukt was en ze een catheter moesten steken voor herstel paniekaanvallen gehad met enorme buikkramp.Dokter vertelde mij altijd da het kwam van de binnekant die gekwetst was.Maar doorda ik constant in paniek was of het wel goed kwam gierden zenuwen paniekaanvallen en kramp door men lijf...Toeva[lees meer...]llig vertelde iemnd mij da het zenuwen waren en stelde voor om er es eentje te proberen.Dezelfde nacht gie geslapen en de volgende dag geen kramp en een rustig gevoel...1 pil is wel redelijk heftig daarmee halfje....en als ik geen last heb neem ik niets.Dus na 6 weken afzien gelek zot veel beterschap spijtig da de dokter hetzelf nie voirstelde en ik erzelf moest naar vragen Voor degene met hetzelfde probleem succes en een goeie gezondheid zonder stres Gr dirk